Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

napi idézet 154.

2011.01.25. 10:45 b0risz

"Heller Ágnes aranyszínű bikiniben ül egy hatalmas trónon, előtte Vajda Mihály tart ezüsttálcát, amelyen kokainbetűkből Lukács György nevét lehet kiolvasni. Heller kaviárból készült, aranyozott százdollárost ragad, és egy slukkra felszippantja mind a 12 betűt. Csak egyet pislog, de én egy pénztárgép csilingelését hallom."

Gyáva kormány = NEM MENŐ

s mellé rögtön itt van ez »

11 komment

Címkék: politik napi idezet

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr865241375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2011.01.25. 12:41:39

még ha Demjánnak is csinálják, akkor sem hiszem, hogy Demján egy rossz helyet választana a hídnak. Nincs értelme, sőt kevesebb, mint ha kormányzati ötlet lenne, hiszen ő tényleg szakember...

Ismeretlen_41918 2011.01.25. 12:43:25

ugye ezt viccből írtad? nem választ rossz helyet, a saját épületeit köti vele össze... üzletember nemegyenlő építész/várostervező szakember (bocs kavó én másoltam ide a kommented oldalról, mert reagálni kívántam reá)

kavicsq 2011.01.25. 13:10:00

Nem, nem vicc. Nem az övé az épeület, csak ő építette. Ha híd-pláza lesz, abból valószínűleg profitot is termel majd (nem az építkezésből, hanem a tulajdonlásból)..ha meg ott nincs profit, akkor nem építene. Demján Kelet-közép Európa egyik legelismertebb vállalkozója...csak tudja mit csinál...szerintem jobban, mint egy várostervező. Amúgy építész :D

Ismeretlen_41918 2011.01.25. 13:26:07

ha elolvasod a fent belinkelt cikket abból képet kaphatsz abból mennyire lenne jó helyen ez a dolog. nem mellesleg ő is üzemelteti az épületeket, legalábbis a müpáért még évekig kapják a csilliókat a cégei, amivel persze semmi baj. mindegy, most megint előjön az a furaság, hogy valakinek lehet közpénzből magánvállalkozást építeni (pl demján) van akinek meg nem szabad (pl sziget)

kavicsq 2011.01.25. 13:52:36

Mint városlakó, engem is kihagynak a híd használatából, hiszen semmi dolgom sincs arrafelé soha. Viszont azt mondani egy Demjén féle beruházásra, hogy átgondolatlan üzleti terv alapján készült, szerintem ostobaság. Ahogy már említettem Demjén nem kispályás az ilyen dolgokban, a környező ország egyik legelismertebb vállalkozója. Talán ért az üzleti oldalához a dolgoknak. Martinkó József pedig, aki rendszeresen publikál az ÉS-ben, valahogy nem olyan figurának tűnik számomra, aki mentes a politikától. Mintha ellenzéki szerepben építészkedne... De, hangsúlyozom: valóban szar helyre kerülne számomra is, mint városlakó. Hogy miért mégis oda és így kerül, arra kiváncsi vagyok magam is. Nem hiszem, hogy azért, mert Demjánnak nem volt jobb ötlete. Ha befektetés a célja, amiért a cikkben ostorozzák, akkor hülye lenne oda rakni, ha nincs mögötte átgondolt üzleti terv.

Ismeretlen_41918 2011.01.25. 13:59:40

ehh, biztosan van mögötte üzleti terv, de az nem biztos, hogy az számunkra is hasznos. ha van benne közös della, akkor meg legyen az is, én csak annyit kérek :) mindegy, csinálják, de akkor legalább ne csak a demjánnak hasznosan :)

kavicsq 2011.01.25. 14:13:11

Na, ez már megint fontos kérdés és az nekem sem tetszik, hogy uniós forrásokból vállal a magyar állam kockázatot Demján üzleteiért. Bár gondolom, hogy uniós forrást nem lehet magán céghez juttatni. Csak azt akartam jelezni, hogy a cikk nem arról szól, amiről kellene. Nekem kicsit féltékenységből fakadó kirohanásnak tűnik, szakmaiság meg annyi van benne, mintha az MSZP nyilatkozna. Ez olyan klasszikus ellenzéki fikázás---

noc 2011.01.26. 15:31:37

nem rég olvastam, hogy trigánit európa negyedik legjobb ingatlan fejlesztő cége... nekem az a fura a dologban, hogy bp-önkormányzat mindjárt meg akar hallni a pénzhiánytól, meg költségvetés 3 százalék alatti hiánya, meg devizahitelesek, stb, akkor minek ez látványberuházás most? olyan mint a szociknak lett volna a kormányzati negyed volt, szép, meg tényleg kéne, csak nem most, nem én mondom hogy gazdasági vészhelyzet van, hanem a kormány

Ismeretlen_41918 2011.01.26. 18:50:39

és ez? http://index.hu/belfold/budapest/2011/01/26/kiegyezett_a_fidesszel_elete_vegeig_fizetest_kap/ ilyet lehet?

Duncan 2011.01.26. 19:59:12

BÁÁÁÁÁÁÁÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ: "...a jelölt csak az Újpesten legalább tíz éven át polgármesteri tisztséget betöltő, élő személy lehet" Ez a VVVVILÁÁÁÁG LEGJOBBBBBBBJAAAAA. :-D LOÁÁÁÁHÁÁÁHÁÁÁL

kavicsq 2011.01.28. 10:28:31

Húúú, bazz! Ez kemény. Kicsit személyre szabott a dolog. Fura, hogy ettől rejtettebb támogatást is lehetne szerezni (pl. egy-két bizottságban tag vagy tanácsadó). Valamit tudhat Derce. Az amerikai szépségből jutott eszembe Kevin, amikor a főnököt megzsarolja és nem jár be dolgozni, csak pénzt kap :)
süti beállítások módosítása