Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

kritikai rovat

2011.03.04. 21:33 b0risz

mostanában sok filmet láttam és sok zenét hallgattam, ezért elindítom végletekig objektív kritikai rovatomat. tessék:

  • a "social network" egy érdemtelenül hájpolt, jó párbeszédekkel tinungolt semmi.
  • a "queens of the stone age" egy érdemtelenül hájpolt semmi.
  • a the smith zenekar (az internetes kutatásaim alapján kiemelkedő művüknek tartott "meat is murder" meghallgatása alapján) amellett, hogy egy érdemtelenül hájpolt semmi, még fájdalmasan modoros is, meg kibaszott szar.
  • a "faster" lehetne egy fasza bosszú-film, ha a kill bill után lenne még értelme az ilyesminek
  • a "clutch", a "corrosion of conformity" a "monster magnet", az "alabama thunderpussy", na ezek kurva jók mind
  • a "127 hours" megdöbbentően ügyesen megoldotta a számomra lehetetlennek tűnő feladatot, és élvezhető, de azért néhol elég erősen paráztató
  • a "black swan" annak ellenére, hogy sokat balettolnak benne, élvezetes

 

5 komment

Címkék: kritikai rovat

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr95241380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duncan 2011.03.05. 22:41:52

Mármint a The smithS? A Black Swanra annyian mondják, hogy nem szar, hogy lassan meg kéne nézni. Ráadásul Natalie Portman finoman szólva jobban néz ki érett nőként mint kisgyerekként a sztárvárszban (vagy bármilyen régebbi filmjében). Egyszerűen kurvára vonzó nő lett.

saul 2011.03.06. 15:11:21

Szerintem annyira nem all jol Natalie Portmannak a felnottseg. Balszerencsejere a Leon idejen volt elete viragjaban.

Ismeretlen_41918 2011.03.06. 18:07:31

sztem is egyre kevésbé vonzó, ráadásul itt még kibaszott gebe is a balé miatt. ja a the smiths, az a szar

kolja 2011.03.07. 00:15:26

Szerintem a Black swan tulhajpolt. Nekem nem annyira jott be. A Social network eseteben meg sokkal rosszabbra szamitottam.

Duncan 2011.03.07. 01:08:49

A filmet nem láttam, sz'l ezt az "érett nő" dolgot csak a fotói alapján szűrtem le. Nekem mindenesetre a formátlan kisgyerekfej két szép szemmel kevésbé bejövős mint a formás felnőtt két szép szemmel. Ti pedofil b.zik. :-)
süti beállítások módosítása