Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

napi idézet 158. - fura szelek fúnak erre

2012.01.11. 16:45 b0risz

"Természetesen a maradék fideszeseknek minden joguk megvan arra, hogy az utcán ünnepeljék a kormányt, ez is jelzi, hogy hazánkban teljes és csorbítatlan a demokrácia, hiszen a legdeviánsabb csoportok is szabadon megmutathatják magukat. Régen túlléptünk már azon az ósdi, vaskalapos nézeten, hogy csinálják a négy fal között, otthon, és azt sem képzelheti normális ember, hogy a gyerekek esetleg fideszesek lesznek attól, ha látnak egy ilyen tarkabarka menetet."

hírszerző - tóta w- Hurrá, rosszabbul élünk!

és az megvan, hogy senki sem emlékszik arra, hogy a fideszre szavazott volna?  sőt, nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy senki sem volt szavazni legutóbb. tegnapelőtt például a reálban különböző korosztályú nénik hőbölögtek a csemegepultnál, hogy ezt a szart így, ezt a szart úgy, ezek rosszabbak, mint amazok, pedig. nem csak ebben volt nagy egyetértés, de abban is, hogy egyikük sem volt szavazni, merthát. de engem nem vernek át! az egyikükük nyilvánvalóan fidesz szavazó volt, már a fején is látszott.
egyébként meg vagy én vagyok nagyon felnőtt mostanában, vagy valami nagy gáz van tényleg, de sehova nem lehet tenni egy lépést sem anélkül, hogy ne politizálnának dühödten a népek. és ami a legfurább, hogy majd' mind ugyanazt mondják. mintha nem is a magyar köztársaságban magyarországon lennénk.

29 komment

Címkék: politik napi idezet

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr425241410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siva 2012.01.12. 13:04:37

nem szokásom az ilyesmi - konkrétan még sosem voltam -, de most erősen gondolkodom, hogy elmegyek az ellentüntetésre.

kavicsq 2012.01.12. 13:09:32

He-he, én már rájöttem, hogy politizálni übergáz, mert azzal pont azokat szolgálod, akik politikusok. Azok meg mind gázosak...szóval őket szolgálni sem jobb. Azért érdeklődök iránta és pont a mai indexen van egy cikk, ami miatt már nem tudom eldönteni, hogy jó vagy nem jó, ami éppen itt zajlik. (eddig nem jónak tartottam) Itt a link: http://index.hu/belfold/2012/01/12/miert_fordult_ellenunk_europa/ Amúgy te vagy kiélezve a politikára (ahogy a facebookon látom) és emiatt nem tudsz úgy élni, hogy ne figyelj rá. Ez olyan mint a valóvilág. Ha a kezdésnél nem kapcsolsz oda, akkor nem fog érdekelni később sem.

kavicsq 2012.01.12. 13:22:18

És ki volt a másik aki nemet mondott a bankok gazdagodásának? Na, őt is elővette az EU: http://index.hu/gazdasag/vilag/2011/12/12/london_onerdekbol_ment_neki_az_unionak/ És akkor a hab a tortán: http://index.hu/belfold/2012/01/12/amerikabol_penzelik_bajnait/ Arról van itt szó kérem, hogy a bankok erősen beleszólnak a kormányzati munkákban és nem akarnak ők itt fizetni semmiért se. Aki ellenük dolgozik, azt meg jól elnyomják a "demokratikus" EU-n és a mindenható IMF-en keresztül. Szóval én ezt az ellentüntetéses dolgot sem merem bevállalni, ahogy a 2010-es választást sem mertem. (tényleg nem szavaztam) És akkor lehet azon vitázni, hogy melyik a jobb vagy melyik a rosszabb. Mi fizetjük a bankok gazdagodását, vagy ellenállunk és az EU elnyom minket, és fizetjük a befektetői bizalmatlanságot? A döntés szabad, ezért a demokráciáért küzd az EU, ezt harsogják a nagy nemzetközi "független" médiumok!

Duncan 2012.01.12. 14:13:05

Kavics, biztos nem azért vélekedsz mára így a politikáról, mert a saját preferáltjaidról mára egyértelműen kiderült, hogy botrányosan ostoba, gőgös, arrogáns, de legfőképpen utánozhatatlanul dilettáns faszok? :-)

kavicsq 2012.01.12. 14:23:16

Akkor még szavaztam volna rájuk 2010-ben. Kb. Megyónak sikerült és az mszp éra alatt a szdsz-nek rádöbbentenie arra, hogy bárki, aki tud ide vagy oda drukkolni a magyar politikában, azt maximálisan kizsákmányolják.

kavicsq 2012.01.12. 14:26:48

Tegyük hozzá, hogy ezzel bezárult a kör és kiderült számomra, hogy minden magyar politikus "botrányosan ostoba, gőgös, arrogáns, de legfőképpen utánozhatatlanul dilettáns fasz". Ha így értetted, akkor igazad van!

siva 2012.01.12. 14:30:56

kavics ez most egy nekem szánt reakció volt a részedről? akkor összegezzük írásod lényegét: - gáz hogy foglalkoztat a politika. - a politikusok szolgája vagyok. - én magam is gáz vagyok. - jobban tenném ha nem foglalkoznék a politikával. - azért te érdeklődsz a politika iránt, de ezzel semmi gond. - ki vagyok élezve a politikára (???) - elkövetem azt a hibát, hogy figyelek a politikára. egészen biztos vagy benne, hogy Te ezt akarod mondani nekem? elég mókás ez annak fényében, amire Duncan is utalt :)

Duncan 2012.01.12. 14:34:19

Btw nekem elég egyértelmű véleményem van arról, hogy miért termel a magyar társadalom ennyire tehetségtelen politikai vezetőket: a politikusok elbaszott rekrutációja. A rendszerváltáskor megalkotott okádék választási és alkotmányos rendszer eredményezett egy fos pártrendszert, ahol minden személyi kérdés a benne simliskedő férgek között dől el, nem pedig a nép ítélő színe előtt. Te csak arról dönthetsz, akit eléd raknak, szégyenszemre például Orbán Viktor 2010-ben már SZÁZADSZOR indulhatott az ország legbefolyásosabb politikai tisztségéért úgy, hogy egy fejlettebb demokráciában már a párton belüli szelekció során kibaszták volna az ablakon olyan 2002-2004 környékén.

siva 2012.01.12. 14:49:17

(hozzáteszem, hogy ha Borisznak címezted az irományod, akkor sem kevésbé ellenszenves.)

kavicsq 2012.01.12. 14:54:46

Dehogy írtam ilyet. Azt írtam, hogy a mai magyar politikában állást foglalni gáz! Amennyiben vérmesen komolyan veszel bármely komolyan nem vehető figurát, akkor valóban szólok, hogy jobban teszed, ha nem foglalkozol vele. A politikát figyelni felelős dolog, de aki bármely politikai formációt szimpatikusnak találja, vagy akár egyet is közülük (erős túlzás) az vagy nagyon elhitt valamit vagy érdeke fűződik hozzá. Duncan, maximálisan igazat adok neked... Azon gondolkodtam pont a múltkori Opera előtti tüntetésnél, hogy tudja-e bárki is, hogy miért tüntet? Nem az oka, hanem a célja a kérdés. Amennyiben kormányváltást akarnak, akkor azt hogy? Új szavazással? Akkor még (most nem tudom hogy áll) a Fidesz nyerte volna azt is. Tegyük fel, hogy nem, akkor viszont Mesterházy (i) viszi a pálmát és megkapjuk azokat, akik előtte 8 évig uralták a parlamentet és azt úgy, hogy 2/3-ot elért az ellenzék. Szóval baromi szarul...mi lehet még alternatíva?

kavicsq 2012.01.12. 16:06:02

Amúgy ha bárkit meg akarnék sérteni, bántani a politikával, akkor pont a fenti elvemet szegném meg. Messze nem ér annyit..

Ismeretlen_41918 2012.01.12. 17:41:12

gondolkodtam ezen mostanában kavó, és sztem azért vagyok az utóbbi időben a szokottnál jóval aktívabb a facsén is pl ilyen kérdésekben, mert kilátástalan, reménytelen, nagyon gáz helyzetben vagyunk már ami a politikusainkat illeti. tényleg lehetetlen bárki mellé is odaállni, (mszp láttuk, fidesz látjuk, lmp köd, jobbik szélsősége, cserébe gazdaságilag semmilyen vállalható konkrétummal elő nem áll, kdnp LOL) és legalábbis nem idegesen rájuk ikszelni. ki a faszom fogja kormányozni ezt a hazát, bassza meg, ez a kérdés zavar nagyon.

Ismeretlen_41918 2012.01.12. 17:45:38

kákó linkelte be: http://hircsarda.blog.hu/2012/01/12/schmitt_pal_egy_hamisitvany_exkluziv_leleplezes_a_hircsardan és van itt egy hozzászólás, amin el sem gondolkodtam, eddig, de most jövök rá, hogy január 1-től teljesen jogos: "nincs köztársaság, nem kell köztársasági elnök"

siva 2012.01.12. 23:06:42

ha már ide terelődött a téma, adjunk egy esélyt a valóságnak is, mert igazából majdnem olyan vicces ez is, mint a fenti cikk: http://hvg.hu/itthon/20120112_malina_georgiev_schmitt_pal

kavicsq 2012.01.13. 09:25:48

Én pont erre reagáltam: "ki a faszom fogja kormányozni ezt a hazát, bassza meg, ez a kérdés zavar nagyon" Hát ezért gáz állást foglalni...bárkit is választasz a jelenlegi rendszerből, az mind szopó! Úgy politizálni, hogy bárkit is hatalomra akarsz juttatni vagy ott tartani, az azt jelenti, hogy át lettél baszva.

Ismeretlen_41918 2012.01.13. 11:51:56

nincs is favoritom. bosszant is, hogy valami ellen kell hőbölögjek, és nincs valami, amiért lelkesedjek. zoltán beszéltük, hogy meg kőne alapítani vmiféle libertariánus mozgalmat ( http://hu.wikipedia.org/wiki/Libertarianizmus ) én inkább ennek a jobbra húzós ágát bírnám, és talán csak a fegyverkezéssel kapcsolatos dolgokban nem engedném a teljes szabadságot. mindegy, amíg ilyen erő nem lép színre nincs kire szavazzak. de ha meg ők eljönnének mégis rájuk is csak akkor szavazhatnék, ha teljhatalmat szereznének, különben nem lehetne megvalósítható a célkitűzés, ami a minimál államot, és a lehető legnagyobb szabadságot illeti. ehh, kvázi-anarchistaként nehéz :)

Duncan 2012.01.13. 11:57:35

Kavó, szerintem egyébként valamit keversz. Az egész úgy kezdődött, hogy valaki azt írta, hogy ha valamikor, hát most kimenne tüntetni, valamivel szemben. Egyébként én is most állok életemben legközelebb ahhoz, hogy egy bizonyos politikai irány ellen kimenjek demonstrálni, tudtára adva a kormányzatnak, meg a világ közvéleményének, hogy nekünk kurvára nem tetszik, ami megy. Annyi okból vagyok felháborodva, hogy felsorolni sem tudnám, tehát ez a "aki kiment, nem tudja megmondani, hogy miért ment ki" dolog szerintem szimplán baromság. Nagyjából két-három olyan kisebb döntésükről tudok, amivel egyetértek (önvédelem, dohányzásmentes szórakozóhelyek - mondjuk ezt sem ők találták ki), de a politikájuk lényegi irányvonala egyszerűen felháborító, és attól függetlenül fel kell lépni ellene, hogy van-e most nekünk egy Barack Obamánk vagy nincs. Bajnai például, mögötte egy ellenzéki összefogással szerintem teljesen elfogadható.

kavicsq 2012.01.13. 12:13:36

Azt kérdeztem, hogy tudja-e vajon, hogy miért ment ki? És mondom, nem az oka, amiatt kimennék én is, hanem a célja a kérdés. A megoldás mi lehet a mostani politika ellen? Értem a tüntetés okát, nincs is ezzel semmi gond. Hajrá, ráfér a 2/3-ra a tömeges kritika! Bajnairól pár nap alatt simán változott a véleményem..a fent linkelt cikk és ez miatt: http://index.hu/belfold/2012/01/12/amerikabol_penzelik_bajnait/ Szóval az IMF és az EU szeretne egy olyan embert berakni a kormány élére, aki garantálja, hogy a vállalataik, bankjaik nem fognak fizetni semmiért, a felelőtlen gazdálkodás a nép majd kifizeti...nekem egyre inkább ez körvonalazódik. Alapból fura amikor a magyar sajtószabadságért aggódnak az olasz újságírók :D :D

Ismeretlen_41918 2012.01.13. 12:16:59

kvó írta: "mai magyar politikában állást foglalni gáz!" állapodjunk meg abban, hogy valaki mellett valóban az, ez tény. de ez ellen az egész szar ellen kurvára nem gáz. gázabb, aki nem vállalja fel nyíltan, hogy szarul érzi magát abban ami most van.

Duncan 2012.01.13. 16:44:12

De hát az egyet nem èrtès kifejezèse cèl is egyben,nem csak ok.:-) Azt üzenni:"mást tegyèl,ezt nem szeretjük",egy teljesen valid üzenet. Azzal meg szvsz kurvára semmi baj,ha külföldröl nyomás alá helyezik a kormányt.Nagyon nagy szerencsènk,hogy lèteznek olyan,a miènknèl elörehaladottabb demokratikus kultúrával bíró nemzetközi autoritások,amelyeknek az intèseit ez az arrogáns kis fasszopó nem söpörheti az asztal alá.Egyre inkább tekintek megmentökènt Barrosora,semmint a nemzetközi töke befolyásos ügynökère.Aki az ellenkezöjèt állítja,az egyszerüen csak nem kèpes megèrteni,hogy a görögök vandálkodása után a fejlett világ felelös vezetöi nem engedhetik meg azt a pökhendi,amatör gazdaságpolitikát,amit matolcsy tol.Teljesen èrthetö,ha a nagy pènzügyi szereplök is fosnak a következmènyektöl ès ott tesznek keresztbe,ahol tudnak.Igazuk van.

siva 2012.01.13. 16:44:23

http://www.gepnarancs.hu/2012/01/az-alamfo-beosztottjai-voltak-disszertacioja-elbiraloi/ (amúgy Borisz, Duncan remekül fogalmaztátok meg az utolsó hozzászólásaitokban azt a véleményem, amit visszanyeltem, kerülendő egy újabb, kaviccsal történő polémia kibontakozását.) :)

Duncan 2012.01.13. 16:45:19

Az elözö kavonak szólt nyilván.

Ismeretlen_41918 2012.01.13. 17:02:19

duncan minden tiszteletem a tiéd, faszom se gépelne ennyit mobilon :)

kavicsq 2012.01.14. 07:37:48

Nyilvanvaloan egy oldalon allunk. Ki a fasz akar egy feldemokratikus, elszigetelt orszagban elni..csak most, amikor lathatoan megbukik az a gazdasagpolitika, amit eppen rank akarnak sozni, akkor erosen aggodok. A gorogok is abba buktak bele. Nem latok a magyar politika kozeleben olyan embert, aki kepes lenne mas utra terelni az orszagot. Bajnait biztosan szeretnek, mert gyonyoruen rabolintana minden olyan igenyre, ami arra az utra terelne.

Ismeretlen_41918 2012.01.14. 11:59:47

kérdés, hogy van-e más út perpill, mint amerre terelni óhajtanak minket

kavicsq 2012.01.14. 12:28:30

Meg az, hogy ha ellenallunk a kert dolgoknak, akkor nem lesz-e rosszabb? Ha nem lesz a jelenlegi gazdasagi szemlelet megvaltoztatva, akkor letrejon az elszigetelodes es akkor is mi fizetjuk a sok penzt...csak azt hangsulyozom, hogy a nemzetkozi sajto altal megteremtett kirekesztes nem ertunk aggodik, hanem a nagytoke penzeert..pont leszarjak a mediatorvenyunk etes a jegybankunkat. Biztos van orszag, ahol letezik politikus, aki nem ilyen hozzaallassal viszonyul a nemzetkozi ugyekhez...en itt ilyet nem latok. Az mszp a masik szelsoseg, aki fejet hajtva barmit megtesz..ezert is van az, hogy hiaba nem tetszik nekem valami, megvaltozni nem fog..ez sajnos szinten ilyen.

Duncan 2012.01.14. 14:22:25

Èn annyiban azèrt bízok Orbán további,a demokráciát nyilvánosan tipró intèzkedèseiben ès a további külföldi visszhangot garantáló elbaszott gazdaságpolitikai döntèsekben,hogy legalább simán kihúzhatok menekültstátusszal az USA-ba,mondván,hogy itt engem üldöz az ORBÁN.

czr 2012.01.15. 11:21:34

hozzá kell tennem, hogy nem sopánkodnánk ennyire a "magyar" politikai helyzeten, ha a dübörgő gazdaságunk eredményeképp, nem égetné az a nem létező maradék forint a zsebünket, amiből pont semmit sem lehet vásárolni, amiből képtelenség megélni. sztem ti is másképp látnátok a helyzetet, ha a tál lencséteket "polgári" módon tudnátok elfogyasztani(hogy is volt?:2szoba,3gyerek,4kerék?)...asszem az amcsik másképp látják a mindennapjaikat, politikájukat.

czr 2012.01.15. 11:27:26

ergo egy nyomorultba belerúgni, és befogni a száját meg az orrát, h már levegőt se tudjon venni, nemhogy zabálni, na az a hatalmas tróger-módszer...asszem, ha bentlivel krúzingolnánk, nem fájna annyira a 2/3 és társai
süti beállítások módosítása