Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

napi idézet 165. - pataky attila

2013.02.15. 10:20 b0risz

"(...) azért fontos ez mert hidd el hogy az igazat mondom, arra s arra fogtak össze hogy félelemben és szorongásban éljünk, minden TV hír, minden faszom, minden kurvaanyja amikor odakattogtatsz, arról szól bazmeg hogy felmennek a benzin árak, RESZKESS!!! Felmennek a kurva anyját, az is reszkess, minden felmegy bazmeg, de MIÉRT a kibaszott kurva anyjukat, miért megy fel, amikor én, Szere (?!), Ő,Zolika, Döme, Kicsi, kurva rendesen dolgozunk,mi a büdös kibaszott kurva anyjukért megy föl, januárban miér' nem megy le bazmeg? Mi a kibaszott kurva édesanyjukért nem megy le, miért föl bazmeg, MIÉÉÉR föl öcsém, MIÉÉÉÉÉR föl bazmeg, KINEK, KINEK MEGY FÖL, EGYSZER ÁLLJON ELÉM A KURVA ANYJÁT, LÁSSAM A BÜDÖS KIBASZOTT POFÁJÁT, miér' megy föl, miér' nem le ... miér' nem le. Krisztián mondd meg nekem mi a kurva édeanyjukért niérnemmegylebéázmeg, miér' föl? Sssziti (?!), lehet ma többet mondok mint szoktam, olvastam a való... mi mi a zkurvaanyját, dide egy hihetetlen című kííbaszott kurvaanyja kiadványban. Kiderült bazdmeg. De várjál vedd meg a hihetetlent, ennek az újságnak ha megveszed akkor ebben az évben kurva nagy iz', ebben a hónapban őrület lesz bzmg, megvették hanyan, asziszik világvége van, nem. Benne van, hogy például az olajárak. Megy föl, fel kell menni me' nincsen, nincs a kurrva édesanyjukat Venezualaa, bazmeg, a ötszázévre való van, Irakbabefagyasszották. Amik berohantak, s elálították az olajkutakat, a prrofit a fontos tudod? Öcsém. A profit. Nem tudom ezt jegyezd meg egy életen át, énemtudo' ki se tudom mondani zmeg, a nyálam megy össze, habzik a nyálam. A, tudod mi a fontos? Nema, figyelj. Nemalányok, nem a szépség, nem a férfiak, várjál, nem a napsütés, nema a pohár bor íze, nema a szerelem öcsém, nem a szex, amitől odabújsz hozzá, és szétszakadsz bazmeg csak a kisujjad végét megfogja. Nem ez a fontos érted, nem! NEM! A profit! Hogy bazd meg iaz anyádat a profittal együtt, bazdmeg, AZT BAZDMEG örökké, a profitot kúrd fel é telibe. A, ha lázas vagy az adjon neked egy pohár vizet, érted? A PROFIT, A PROFIT BAZD MEG AZ ANYÁDAT, A PROFIT! Az segítsen rajtad ha bajba van a PROFIT bazdmeg, HOGY ROHADJ MEG PROFIT OTT AHOL VAGY BAZDMEG. A KURVA ANNNYÁDBA BAZMEG MEG A PROFIT, érted. Öcsi te most ne hallgasd áj-áj-vávárjá, álljatok meg na Kisfiam te ezt ne hallgasd meg, Attila bácsi be van rúgva úgy hogy a kibaszott kurva anyjába megőrül bazmeg. MIÉRT BAZMEG, MIÉÉR A PROFIT SZÁMÍT mondmeg? Lehet hogy ezta nagy bulikon kéne elmondanom, Herli Dévidzzozoon meg a faszom meg, Attilát imádom Dobait mert az egy ugyanolyan hülye mint én bazmeg, de miér itt mondom el nektek, miér bazmeg, miér' itt iszok eleget ami még kell nekem hozzá, miér a profit a fontos bazmeg, mondmeg nekem testvér, miér' nem AZ EMBER A FONTOS, A KURVA ÉDESANYJUKAT BASSZÁK SZÁJBA, MIÉRNEM AZ EMBER A FONTOS, miér nem ez a kicsifiú a fontos bazmeg. Én már úgy bevagyok rúgvahogy szétbaszom magam, de egyszer a kurva anyjukat basszák szájba, miérnem ez a kisember a fontos a mosolyabazmeg, miér' az a kibaszott profit, hogy rohadjanak meg az utolsó pillanattyukbabazmeg, nembaj tudom ... ájjj. Gömöri Zsolt elhibáztam , tudom elhibáztam, Zsoltika nenézzígyrám bazmeg, elhibáztam, tudom (...)"


Pataky Attila
Tószeg, 2008. 05. 31.

innen kommentből » (kösz Kákó!)

2 komment

Címkék: napi idezet

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr615241443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b 2013.02.19. 09:34:38

a bazmeg a lényeg asszem....
süti beállítások módosítása