Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

sziget

2013.08.13. 11:55 b0risz

sziget2013.jpg_800x449

(előre szólok, hogy nem karok sehova sem kilyukadni ezzel a posttal, nincs  tanulság, íve sincs neki, se eleje, se vége, csak úgy van)
jó pár éve már, hogy csak akkor megyek ki a szigetre, amikor lehetőségem van ingyenjegyhez/bérlethez jutni. engem sosem érdekelt a zenei felhozatal - talán, ha 3 koncertet láttam elejétől a végéig az elmúlt 20 évben. a non-stop jövés-menés lehetősége, a váratlanabbnál váratlanabb események  felfedezése, úgy általában a hangulat az, ami mindig is vonzott oda, és ami miatt mindig zsizsegve vártam ezt a hetet. sok minden változott, és tényleg sok minden megy fura irányba (ezt itt ajánlom elolvasni, mert true), de az élmény még mindig ugyanaz (legalábbis nagyon-nagyon hasonló).
persze, már csak négy estét bírok maximum, nem hét napot, és gyakorlatilag teljesen szétszéledt már az a hatalmas társaság, akikikel kijártunk annak idején, de még mindig nagyon jó. az idő múlásának letagadhatatlan jeleként, idén életemben először úgy csináltam végig a pénteki napot, hogy EGYÁLTALÁN nem ittam. szombat-vasárnap tanítottam, mussz volt ezt tennem, így szó szerint 0% alkohol ésvagy tudatmódosító tartalommal a szervezetemben mászkáltam végig a sok-sok hektárt. (szombaton  este 21.15-kor már otthon aludtam, ki sem tudtam menni, elképesztő). volt idén még egy elsőzésem, most sikerült bejutnom backstage-be is, a magyar sátorba, így végre ezt is kipipálhattam a "mit tettem meg a szigeten eddig" listámon. (jó, nem voltam olyan menő, mint zoltán, aki a nagyszínpadon is állt, de erről majd kommentben megemlékezik, ha gondolja, mert nem sikerült végigmesélnie a franz ferdinand koncertben elveszése miatt)
két dolog volt mindössze, amin őszintén kiakadtam.
- a kaják ára brutálisan magas. 1000ft egy gyros a normál hétszázhoz képest, ez még majdnem belefér, de pl az, hogy az erdélyi kajáldánál 800 ft volt 10 deka(!) flekken olyan mértékben felbaszott, hogy tegnap este vettem a cba-ban 1006 ftért egy kiló tarját és csináltam belőle flekkent. (a szigeten ez a hat szelet 8.000 ft lett volna)
- a másik. a nagy záró est fellépője, david guetta. hát bazmeg. már az meglepett, hogy dj pendrájvon kurva sokan voltak, és ő volt az első nagyszínpados fellépő akinél kurva hangosan szólt végre minden. de az, hogy annyiban merül ki a helyszínen a munkája, hogy a refréneknél lehúzza a néha a hangerőpotit(!), hogy a közönség hangja hallatszon, nagyon kiborított. tényleg nem csinált semmit, csak ezt, meg néha beszélt a számok között, mint régen kecelen a kövér.

8 komment

Címkék: paritalym big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr395458770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koljano1 2013.08.13. 16:03:07

Azt hiszem 2004-ben voltam utoljara Szigeten, hazajaroskent es masnap dolgozoskent. A tarsasag miatt volt kurva jo.

Engem is mindig azok vonzottak ki, amiket te is emlitesz az elejen.

Felelossegtudat miatt nem itttal penteken? Riszpekt erte, de tenyleg oregszel ;D

Sziget fele rendezvenynek leginkabb elozenerol kellene szolnia szerintem. Legyen DJ is, nem azt mondom, de ne az legyen mar a fo attrakcio. Szintiboy mikor lesz nagyszinpados? :-D

Kaja es pia arak a kulfoldieknek meg igy is siman belefernek. Valamelyik nap vettem boltban egy kiflis szendvicset(vaj, sonka, hagyma, sajt) es az volt 2.70€.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2013.08.13. 20:01:25

ja, és a legdurvább, hogy jó csajokat nem is láttunk, jó hapsik viszont voltak sokan (előbbiekről több fiúval állapítottuk ezt meg, utóbbiakról Zsizsu nyilatkozott csak).

b0risz · http://zahar.blog.hu 2013.08.13. 20:13:19

ez a videó kurva jó :D
a műsorfüzet viszont szintén kurva jópofa volt, most először érzek késztetést, hogy ne dobjam ki a szemétbe. (még megvan)

ja, a hangerőhöz: annyira halk volt időnként a buláj, hogy pl tudtunk beszélgetni 6-8 méterre a színpadtól a rage against the machine tribute bulin - amiről füzy sebi azt állítja, hogy jobb, mint az eredeti, pedig ő egy héten belül látta ezt a subscribe-féle előadást, meg valahol európában az eredetit is.

Szikla név már foglalt 2013.08.14. 09:36:26

Én mán nem is tudom mikor voltam utoljára, de már az is foscsi volt (az indulásához képest, az én igényeim/elvárásom szerint)
Meg persze a pénztárcámhoz mérten. Amikor asszem 120-ban volt egy hét-ahol már annyi érdekes program volt csak ami egy nap elfért volna egymás után, elszomorodtam, és nem mentem többet.:/
Hazavágták a harácsolással a bucifejű karcsiék...

kavicsq 2013.08.14. 10:33:16

Hát az van, hogy az eleján simán belefért a mi pénztárcánkba is a buli, pedig nem is kerestünk akkoriban. Pár hét Boronal és mentünk egy hétre, fasza koncertekre. (két jó koncertem volt az 5-6 szigeten, amin voltam amúgy) Hát akárhogy is nézem, az nem lehetett túl jó Nullszaldósnak. Színvonalat emelt, mert sokaknak az nem tetszett, ők meg meg is fizették, szóval persze, hogy drágább lett. Lejmolós punkok is vannak még, de már lényegesen kevesebben, ez volt a cél. Egy focis társam fia kint él Liverpoolban és két osztálytársa (17 évesek) jöttek a Szigetre. 300 font/fő volt a vagyonuk a repjegyen kívül egy hétre...jegy már elővételben meg volt.

Waix 2013.08.21. 17:59:49

Robika,

Gecire voltak jó csajok pedig, sokan. Valótlant állítasz.
Hej.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2013.08.27. 13:57:23

ehh, most vagy hazudsz, vagy csak tudatlanul valótlant állítasz. igazából mindegy, mert nagyon, nagyon, nagyon kevés jó csaj volt.
süti beállítások módosítása