Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 2. nap

2014.02.05. 21:00 b0risz

reggelre lényegesen enyhült a fejfájás, de el nem múlt azóta sem. a vízivás továbbra sem gáz, ma lement ~22 dl, az utolsó litert felütöttem egy fél citrommal. a hús hiánya szinte semmi, sokkal nehezebbnek gondoltam, de gondolom jön még robára dér. kíváncsi vagyok, ha vége lesz a fejfásának milyen kellemetlenség jön. király lenne, ha semmilyen se.

kettőtől negyed négyig jógáztunk, az ebéd jól felpuffasztott, és a fejem is fájt közben durvákat, de azért fasza volt. egyelőre ennyi mozgást végzek, meg még annyit, hogy nem használok liftet. harmadikon lakunk, az iroda meg a negyediken van. kicsiben kezdem :)

meló után az allee-ban az intersparban vettem egy rakás cuccot: üveges lecsó, padlizsánkrém, extraszűz oliva olaj, sárgaborsó, tökmag, fűszerek, valami rizstésza-szerűség, de ez asszem babból van, wasa crisp és spenótos pesztó, ami annyira finom, hogy holnapra halasztottam miatta az avokádó vacsorát. találtam aszalt meggyet és fekete cseresznyét is. összesen 8000 forint volt az egész.

sparból kifelé jövet kiszúrtam egy teastandot, vettem végre rendes matét. vagyis nem rendeset, hanem olyat, ami citromfűvel van keverve. azért ezt választottam, mert kuuurva jó illata van, de azóta már elgondolkodtam azon, hogy a citromfű nyugtat, a maté meg pont nem, szóval komolyan érdekel, mi lesz ebből. holnap kiderül. (mindenesetre joshi barat teáját kicsit hanyagolhatom). 100g-t vettem, és kaptam kóstolót az aloe verás ginzenges matéból is, ezért 1200-at fizettem.

2014.02.05. - 2. nap

reggeli: lidlis crispbread (kétszersült-szerűség, nincs rá magyar szó, de régi kedvencem, és így néz ki. ezentúl crisp-ként fogom emlegetni), vastagon rákenve a kiss-molnár zsutól kapott 'unicarm pate vegetal', -ez lényegében májkrém, csak állatdarabok nélkül,- vastagon borítva a tegnap vásárolt salátakeverékkel. finom volt. tényleg.
ebéd: keserűen realizáltam, hogy elkúrtam, és mégsem rendeltem a vegafutártól, szóóóóval, ismét a sarki menza, nagyon finom gyöngybableves, másodiknak rizs, répa és kelbimbó, amihez savanyú káposztát toltam. megjegyzés: jóga előtt ilyen kombót többet ne!
uzsonnára 1 almát ettem.
vacsora: crisp, rajta a reggeli maradék pate, padlizsánkrém, főtt répa és spenótos pesztó, ami kibaszottul finom. egyetek spenótos pesztót!!! eddig ez a kaja az év felfedezése nekem. meg akarom tanulni elkészíteni.
nass: főtt répa, a tegnapi kőrözött maradékával. tökmag.

2 komment

Címkék: badi fit dieta 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr705800597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2014.02.06. 17:00:25

Ez a spenótos pesztó hogy készül? Majd írd meg! Én a pesztót használtam már úgy, hogy rendesen elkészítve tésztára, azt be a sütőbe, ropogósra sütni és arra szedtem tejszínes csirkét. Ez utóbbi pótolható gondolom valami mással....amit ehetsz.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2014.02.06. 20:41:00

www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné)
én annyival megnehezítettem a dolgomat ebben a diétában, hogy tésztát is csak végszükség esetén akarok enni. de amúgy pesztós tészta alap
süti beállítások módosítása