Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 4. nap

2014.02.08. 09:44 b0risz

kicsit több tervezést igényel ez a prodzsekt, a menza ebédelést garantált szopásokat hoz magával. most nem arra gondolok, hogy gombát ettem, hanem arra, hogy rántva volt, és, hogy tésztát toltam mellé. de az már véglegesen beigazolódott, hogy a gombát magában utálom. borzasztó étel, pfejj. á, továbbra is fennáll az a jelenség, hogy ha viszont valamiben ugyanaz a gomba csak, mint alkotóelem szerepel, akkor semmi bajom vele. fejfájás szuperenyhén ugyan, de jelen volt, még arra sem volt elegendő ereje, hogy jajszót csaljon ki belőlem, estére aztán el is tűnt. vízből ezen a napon ~22dl körül fogyott, az első másfél literbe belefacsartam egy fél citromot. (ja, igen. a vízivásba nem számítom bele a reggeli matét, és az esti egy-két bögre tiszta herba/gyümölcsteát, azt mindig hozzá kell számolni)

melóból hazafele bementem a cba-ba a még tavaly összegyűjtött hűségpontokból santoku kést, meg konyhai ollót venni, de késtartót nem vettem, ezért bementem körülnézni a krisztina-téri cba-ba, ott még nem jártam. amiért mentem, végül ott maradt a polcon, de a vacsira evett görög cucc mellett találtam nagy kiszerelésű pászkát is. megvettem mindet, így most van itthon két dobozzal. újévkor sütöttem itthon, persze nem a zsidó hagyományok szerint - legalábbis nem lett kész 18 perc alatt,- a "recept" (víz, liszt, összegyúr, kisüt) ugyanaz volt. de sajnos a házi csak frissen ehető, másnapra gumi lesz, a bolti meg valamiért sokáig jó.

spoiler: kaki egészen krémes. spoiler off
vajon mikorra ürül ki a beleimből a hús? elég erre ez a lájtos diáta, vagy durvább kell? ha ez sikerül, jövőre szerintem egy rövidebb, de nagyon intenzív böjttel fogok nevezni. esetleg idén ősszel :)

2014.02.07. - 4. nap

reggeli: ugyanaz, mint a tegnapi vacsora - lila hagymának örültek a kollégák ;)
tízórai: alma
ebéd: menza ismét, finom volt. (eltekintve a szörnyű gombától) rántott gombácskák, rántott karfiol, zöldséges tészta (kb: paradicsomos szószban mexikói zöldségkeverék gombával, spagettin)
uzsonna: alma és banán
vacsora: egy doboz fehérbab, wasa crisp, szőlővevélbe csavart rizs (görög, konzerv, kibaszott nagy élmény, nem olcsó, de nagyon ajánlom)
esti nass: tökmag és szőlő

Szólj hozzá!

Címkék: badi fit dieta 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr65804597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása