Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 6. nap

2014.02.09. 17:32 b0risz

túl sok esemény diéta szempontjából nem történt. a mammutban bioboltban vettem szejtán alapanyagot (búzasikér), majd készítek belőle valamit. 100 forinttal olcsóbb volt, mint a cba-ban, és mivel hámhúszé' vettem, az a százas durva. cba árversenyben egy vicc. mondjuk az istentelen finom szőlőleveles cuccot, ami zsizsunak egyáltalán nem ízlett, meg a humuszt ott vettem, de ez utóbbit jövő héten inkább elkészítem én. a pesztó majdnem dupla annyiba kerül ott, mint nem ott. ehh.
vízből le fog gurulni ma is kényelmesen a szokásos két liter. állítólag két napja büdöske a szám, remélem ez nagyon átmeneti. spoiler: kaki állagra beállt a kellemesen krémesre, szaga viszont egyre inkább hozza a kisbaba-szarának bántó bűzét spoiler off

2014.02.09. - 6. nap

reggeli: pesztó, padlizsánkrém és humusz különböző keverékekben pászkára kenve, paradicsommal és laktózmentes medvesajttal.
tízórai: laktózmentes tejföllel összekevert padlizsánkrémes pászka, paradicsommal. (a tökéletes tízórai vol.1! nem viccelek.)
ebéd: sárgaborsó főzelék, sült hagymával megszórva, mellé keményre főtt tojás.
vacsora: ugyanaz, mint az ebéd.
esti nass: tökmag szőlő és aszalt fekete cseresznye

Szólj hozzá!

Címkék: badi fit dieta 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr265806461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása