Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 9. nap

2014.02.12. 20:19 b0risz

melóból hazafelé beugrottam egy reggel felfedezett üzletbe, a nagymama házi boltjába, a pauler utcában. kolbászok, sonkák, mesés illat mindenhol, márciusban beköltözök. :) a tulaj szolgál ki a pultban, és amikor megtudta, hogy nem ehetek még hetekig húst, a számba nyomott egy darab szárított paradicsomot (házi, magyar. mondjuk itt majdnem minden az), ami annyira kibaszottul kegyetlen finom volt, hogy kénytelen voltam vásárolni belőle ezerért, 13.000ft körül van kilója. lájkoltam az oldalukat, kolbit, töpörtyűt, ilyesmiket lehet nyerni, édesek. eredetileg valami tönköly, vagy full rozs, vagy teljes kiőrlésű kenyérért ugrottam be, mert azt néha ehetek, és a műzsír alá megkívántam, de itt már elfogyott, úgyhogy továbbmentem. a sarkon ott a déryné bisztró, ahol ki van írva az ablakra több különféle kenyérfajta, egész korrekt áron. a pultnál habcsókokat pakoló kedves lány érdeklődésemre a krumplis kenyeret ajánlotta, előadtam neki fél mondatban, hogy ez miért nem fog most működni, erre kerített egy rozscipót (rendes rozslisztből, nem malátázott búzából), a kezembe nyomta és azt mondta ingyen van, cserébe ígérjem meg, hogy márciusban visszamegyek, és megkóstolom a burgonyásat. két kedves, profi kereskedő 100 méteren és 2 percen belül. nem véletlenül szerettek régen itt a vár környékén pecózni még a királyok is. 
vacsoránál azon röfögtünk zsizsuval, hogy jobbakat eszünk, mint valaha, és ez az, amit biztosan nem gondoltuk, amikor nekiláttunk ennek az egésznek.
mérföldkő? hm?

update: este fél tizenegytől tizenegyig irgalmatlan gyomorfájdalmam volt, pont olyan, mint laktóz tartalmú bármit tejet fogyasztok...

2014.02.12. - 9. nap

reggeli: vega zsír és kolbász pászkán, paradicsommal
tízórai: zabkása banánnal
ebéd: egy nagy tányér zöldségleves, véletlen vettem egy gombás töltött batyut, de borzasztó volt, nem ettem meg, ott maradt a tányéron. na jó, a tészta egy részét megpróbáltam lenyelni.
uzsonna: a maradék banán és narancs
vacsora: rozskenyér vega zsírral és kolbásszal, szárított paradicsommal és medvesajttal.
esti nass: aszalt gyümölcsök és hántolt szotyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr375811583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása