Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

diéta 2014 - 19. nap

2014.02.22. 19:05 b0risz

ma és holnap tanítok a szoftversuliban, ennek hozománya, hogy a budagyöngyében tudtam csak ebédelni, ezerkétszázért egy zöldséges tésztát.igen, ezerkétszázért. zöldséges. tésztát. rá kellett döbbenjek, hogy elképesztően nagy szopás lehet vegaként random nyilvános helyen enni próbálni, pedig én tojást és minimális tejterméket is ehetek. veganként közel lehetetlennek tűnne egy ilyen prodzsekt - de nem is vagyok annyira hardkór arc, hogy azt bepróbáljam.
ezen a lehúzáson fel is basztam magam annyira, hogy kis kerülővel beugrottam a mom park sparjába, úgyis kíváncsi voltam rá, mert menő lett. mindegy, a lényeg, hogy vettem egy rakás cuccot, hogy főzzünk. (meg vegafasírtot, hogy holnap legyen mit ebédelnem, nem ezerkettőért) vacsorára a fokhagymában bővelkedő spenót és az újhagymás rakott krumpli már kész, a parajhoz van főtt tojás is. zsizsu hamarosan hozzálát a cukormentes tejszínhab felveréséhez, amit mandarinnal és kivivel fogunk zabbantani -terveim szerint- a nagymenők nézése közben. és most megyek tornázni. (viszonylag szigorú vagyok: a "mindennapi mozgást" akkor tekintem csak teljesítettnek, ha heti legalább négyszer minimum negyed órát edzek).

muszáj edzenem, a szénsav és cukor elvonás következtében ugyanis rohamosan lapul a hasam, a háj még ott van, de nem vagyok puffadt már. egyéb szénhidrátokat is kevesebbet fogyasztok (kenyeret egyet ettem a hónapban, krumplit esténként nagyon ritkán, tésztát pedig csak délben eszek). az a terv, hogy hosszútávon is maradnak a crispek meg a pászka, hagyományos pékárut csak reggel és buliban, meg vendégségben fogok fogyasztani, szóval, ahol ahol macerás megoldani a mást. de azért törekedni fogok rá, hogy tényleg csak reggelire egyek, és akkor se mindenképp. húsból jóval kevesebbet fogok fogyasztani terveim szerint. nem akarok többé szar, szemét felvágottakat, meg mócsingkolbászt magamba tömni. úgy döntöttem, ha nem lesz lehetőségem minőségi húskészítményhez jutni, akkor növényt fogok enni. ennyi.
úgy érzem az agy átprogramozási kísérlet sikerrel fog járni. csak bízzunk bennem :) 
spoiler: vicces, hogy pont ma írok erről a puffadásról, mert tegnap az ikea vacsora után majdnem felrobbantam, és ma is kellemetlen görcseim voltak. de a lényeg, hogy ha nincs fertőzés a beleimben, akkor igaz a fenti állítás :) spoiler off

2014.02.22. - 19. nap

reggeli: wasa, macisajt, az utolsó falat vega kolbász, salátakeverék
ebéd: zöldséges tészta ezerkétszázért.
uzsonna: banán, és kóstoló a ma vásárolt jóságokból (aszalt paradicsom, olívabogyó, szőlőbecsavart rizs) meg wasa és tejföl. igen, éhes voltam az ezerkettőért vett zöldséges tésztá után.
vacsora: spenót, rakott krumpli
esti nass: kivi és mandarin tejszínhabbal

Szólj hozzá!

Címkék: big szitilalyf dieta 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr285827197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása