Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

gázoló

2008.07.24. 09:49 b0risz

az oldalsó üzenőfalról kiemelem ide Duncan bejegyzését, mert egyrészt mostanában kicsit besűrűsödött az ilyesmi, meg úgy tűnik vannak erről vélemények :)

Duncan: http://index.hu/polit-ika/bulvar/gazol3779  RETKES KURVA ANYÁTOKÉRT NEM VAGYTOK KÉPESEK MEGVÁRNI AMÍG A GYALOGOS ÁTMEGY AZON A KURVA ZEBRÁN FASSZOPÓ KURVA ANYÁTOKAT!!!!

24 komment

Címkék: big szitilalyf ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr825240997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_41918 2008.07.24. 10:21:06

... és a 'lexebb', hogy ez a városligetben történt, ahol alig van autóforgalom, meg eleve egy liget, ugyebár... ­ :(

Szikla 2008.07.24. 10:23:56

Azért mielőtt állat módjára kikelsz magadból,kérezd körbe az ismerőseid akik rendszeresen vezetnek,hányszor kellett satufékkel megállni,mert a köcsög gyalogos lelépett elé féktávon belül.Ez hatványozottan igaz a teherautósokra!

Duncan 2008.07.24. 10:24:26

Szilárd nem t'om mennyit közlekedsz Pesten gyalog, de itt az autósok egyszerűen BELEHAJTANAK a zebrán átkelőkbe, elvárva, hogy azok zöldnél is elugorjanak az útjából. Zebránál LASSÍTSON ÉS FIGYELJEN VAZZEG és nem öl.Ennyi.

Ismeretlen_41918 2008.07.24. 10:25:01

ja, a zebrán akkor is elsőbbsége van a gyalogosnak, ha az autós siet. tudom, a kresz szerint a gyalogosnak meg kell bizonyosodnia, h. biztonságosan átér. de hiába gondolom h. mehetek, ha a fasz 130-cal rohan, akkor elélépek, ha akarok, ha nem ­ :(

Szikla 2008.07.24. 10:25:31

Abban az esetben amit írsz,teljesen igazad van.Ha zöldön megy ok.még segítek kiszedni a parasztot ba kocsiból is ha kell.De sajnos amit írtam az igen jellemző­ :)

Szikla 2008.07.24. 10:26:12

Az meg,hogy 130-cal közeledek a zebrához az én bűnöm.De ha te meg lelépsz elém és megpercensz mert nem tudod felmérni mennyivel megyek,az meg a te bűnöd. :)

Ismeretlen_41918 2008.07.24. 10:50:36

basszus, nem elég, hogy pápaszemmel is rosszul látok, de én még sosem vezettem, vagyis csak néhányszor, és akkor is csak földúton, egyszer mehettem ki a kövesre, és akkor mondjuk menőn fel is válthattam hármasba, tiszta sumakker voltam, de a lényeg: honnan tudjam én, hogy mennyivel jön a kocsi?

kavicsq 2008.07.24. 13:45:56

A Koós Kéroly "sétány" az egyik legforgalmasabb út Pesten. Az M3-ra azon keresztül lehet kimenni, szóval van ott forgalom rendesen. Ám!!! olyan széles a járda és egyenes az út, hogy az autós simán láthatja a zebra felé igyekező gyalogost. Innen kezdve viszont elsőbbséget kell adnia! A hét elején mentem át a zöldön és az út közepén elhúzott előttem egy autó. Rábasztam tennyérrel a tetejére (az kellemesen szól az utastérben), erre a paraszt megáll és elkezd ugatni. Nagyobb volt, mint én jóval (nem nehéz), de gyalogos-társaim kikelve magukból, anyázva elindultak felé :) Igazi civil összefogás volt....

Ismeretlen_41918 2008.07.24. 14:23:42

wow! bárcsak ott lettem volna :)

Duncan 2008.07.24. 15:08:30

Az ilyen civil összefogások egyébként elég ritkák sajnos. Nemrég valamelyik blogon írt egy sztorit valaki, hogy szemtanúja volt, amint egy csávó beugatott egy piroson áthajtó "vállalkozónak" (még csak rá sem ütött a kocsijára), aki kiszállt és megverte a gyereket, földhöz vágta, meg ilyenek, miközben a kurvának öltözött barátnője az autóból szurkolt neki, hogy "üssed, üssed a kis gecit". Nem volt civil összefogás, rendőrség, meg ilyesmi sem volt. Ha elütik a zebrán átgyalogló valamelyik rokont, nem kizárt, hogy egy hasonló forma karakter lesz.

kavicsq 2008.07.24. 15:10:55

Kívánom neki ezt: http://erdekesseg.blog.hu/2008/07/14/scania_vs_audi_a3

Ismeretlen_41918 2008.07.24. 16:43:38

bazmeg az a durva felni így meg tud görbülni? O.o

kolja 2008.07.24. 23:01:42

Igen,sajnos tenyleg van olyan,hogy faszkalap sofor behajt a gyalogosok koze,amikor a zebran zold van. Kavics módszere a jó, rautni a tetőre, leverni a tükröt, oldalába rugni. Meg amikor voltak Dacia taxik Bp.en,akkor sikerult az egyiket ajton rugnom acélbetétessel a Józsefvárosban. Sofor kiszállt,pampogott, utas meg ott figyelt az autoban. Anyazason kivul mas nem tortent. :-) Viszont sok gyalogos el vissza azzal,hogy zebran neki van elsobbsege, es kocsog modon lelep, te meg probald meg nem elutni a marhat, mert ugye zebran gazolas sulyosbito tenyezo. Es mivel sokan abban a tevhitben elnek, hogy ez Mo.-tol nyugatabbra mashogy megy, elmondom, hogy Dublinban a gyalogosok nem igazan veszik figyelembe a rajuk vonatkozo piros lampat. Egy elmeny a belvarosban vezetni emiatt. Kiprobaltam nem is egyszer, mert ugye egy proba nem proba, hogy mi van akkor, ha rendor is all a zebranal, es en piroson megyek at gyalogosan.Hat semmi, egy kibaszott szot nem szolt egyszer sem! Soforkent Dublinban pedig alkalmaztam azt a megoldast,amikor nekem zold volt, hogy dudalassal es gazadassal riasztottam el a gyalogost meg az atkeles gondolatatol is.Mukodott!Pedig ha jol emlekszem, ez az egyik rossz valasz volt a KRESZ tesztben arra, hogyan kozelitsuk meg a gyalogos atkelohelyet. Itten tanyan, ahun mostan lakunk,viszont eccer, igaz,az elejen,majdnem elutottek a zebran,pedig zodon mentunk at. Azota megvarom, hogy megalljon,meg ha zoldem is van. Magyarazat:nemelyik annyira orul,hogy az uton tudja tartani az autot, nem fullad le, meg mittudomen meg minek, hogy nincs ideje figyelni a tablakat, lampakat. Meg egyebkent sincs kiirva ,hogy allj meg, ha piros a lampa!Es ez nem vicc! A vasuti atjarok 90%-a elott ez a felirat van: STOP WHEN RED LIGHT SHOW. A fontosbb tablak mindenhol kivannak irva szavakkal is!!! Es akkor marad a vegere az egyik kedvencem: Amszterdam, egy kb olyan meretu uttal, mint pl. Jozsef krt.,kozepen ugyanugy villamos sinek. Nem zebran tortent az eset, hogy kitalaltuk,atkelunk a tuloldalra. El is jutottunk a sinekig,ahol megalltunk,mert jott a villamos.Egyszercsak a villamos megall, vezeto int es csilingel, hogy atenged bennunket!Nem is hittuk el elsore,hogy ilyen van,alltunk tovabb, ugyhogy megismetelte az intest es csilingelest.Na,akkor elindultunk :-D Ja,ez off lesz, de ma elkaptak vezetes kozben telefonalasert.Probaltam tagadni, de sok ertelme nem volt,de azert hatha bejon. Birsag lett csak a vege, mivel kulfoldi jogsira nem adnak buntetopontot.:-D Es mivel ezt most mar rendortol tudom, nem mindenfele kocsmai pletykabol, annyira nem fogok ragaszkodni a varoson kivuli sebesseghatarokhoz!!!! Pontot kapni nagyobb szivas,mint a birsag, ugyanis befolyasolja az eves biztositasi tarifat, akar 100-500 Euroval is, es nem lefele.

Ismeretlen_41918 2008.07.25. 09:38:44

hm, köszi ez érdekes kis összefoglaló volt :) biciklis fórumokon láttam, hogy a kontinens nyugati felén (jellemzően németország, beneluxia) az autósok figyelnek, és minden náluk kisebb közlekedő objektumnak elsőbbséget adnak, ha kell, ha nem. én már láttam itt olyat, hogy gyalogos a masszív piroson indult át a zebrán, és amikor az autós csikorogva fékezve éppen hogy ki tudta kerülni, még a sétáló anyázott. so van itt parasztság minden fronton.

kavicsq 2008.07.25. 12:11:04

Hollandiában nagy para a bringások. Tekernek 30-cal az út jobb szélén és mindenféle jelzés nélkül balra bekanyarodnak, még két sávoson is...Az autósok viszont így sem fékeznek hatalmasakat, mert tudják ezt és figyelnek is erre. Azért nekem durvák voltak a bringások. Úgy mentek kb. mint itthon egy kék villogós autó rohamtempóban... Kedvenc: Keleti pu.-tól a McDonalds felé a felszínen (most már van ott zebra, akkor még nem volt), kb. 4-5 sávon át és két kereszteződésen nekiindul a néni járókerettel!! :) Izgalmasabb volt, mint bármelyik film, amit eddig láttam...

Duncan 2008.07.25. 12:36:16

Ez olyan, mint amikor a 3,5 éves kisgyerek egyik kezében fagyival elkezd szaladni a járdán olyan tempóban, hogy a teste 60 fokot zár be a talajjal, a szülei meg háttal állva beszélgetnek. Olyankor inkább nem nézek oda, inkább csak már a távolból hallgatom a sírást.

Petr Balavic 2008.07.29. 13:13:23

Bár én is kisteherautóztam a költözés, meg ikeázás idején, mégis irritálnak a Transittal városban kiló hetvennel hazafelé siető fuvarosok. Azt azért vedd figyelembe Duncan, hogy nyilván jól megfontolt érdekük inkább elütni egy váratlanul megjelenő (megjegyzendő, hogy a "váratlan" lehet a sofőr nemfigyelése okán is váratlan, amely nemfigyelés persze a harminchatodik órája tartó vezetés tompultsága, vagy az aznap levezetett nyolcezer kilométer folyományaként is felléphet) gyalogost, mint mondjuk összetörni a drága árut a raktérben. Bár hallottam olyat, hogy nehéz terhet szállító kamionnál ilyenkor leütheti a fülkét az előrecsúszó rakomány. Nyilván épp ezért kéne bekalkulálni a nagyobb tömegű jármű tehetetlenségét, és a lakott terültet jellegéből adódó váratlan gyalogosokat, és kiló hetven helyett mondjuk negyvennel keresztülmenni a városon. :s

Ismeretlen_41918 2008.07.29. 14:23:54

a vicc, hogy igazából nem is mennek sokkal gyorsabban akkor sem, ha millióval mennek, legalábbis én bringával szoktam egy út során 2x3-szor ugyanazt a kocsisort megelőzni, sőt, szoktam elmenni nagyon sok tagból (kb 40-50db) álló pirosra várakozó autótömeg mellett is, aztán nagy részét sohsem látom többet, mert úgy bedugulnak. so lehet, hogy ugyanott lenne az arc, ha kényelmes, biztonságos tempóban haladna végig.

Ismeretlen_66218 2008.07.29. 14:46:11

egész más pesten az autózási szokás, mint egy ilyen kisvárosban. pesten az autósok a parasztabbak, itt a gyalogosok ... és a robogósok... pfff viszont apám már pici gyerekkoromban elmagyarázta, és egy mondat után megértettem: egy kamionos, teherautós,..stb az év szinte mindennapjában az autóban ül és többezer km-ket tesz meg, akár naponta, amikor egy köcsög gyalogos lelép elé a zebrára, ami persze neki van kitalálva... de azért a gyalogos is ember tegye már meg, hogy felméri a terepet és végiggondolja, hogy mi kell ahhoz, hogy ő várjon 5 mp-et és mi kell a kamionosnak, ahhoz hogy satufékkel, szállítmánnyal együtt megálljon egy bunkó miatt... sztem kőrösön ez jellemzőbb... bár! múlthéten a petőfi-suli előtt a zebrán, 5-6 gyerek között egy autó elhúzott kb 80-nal... szép volt, majdnem meghaltam ... a rémülettől

kavicsq 2008.07.29. 15:56:21

Az ember nem kamionosnak születik. Attól, hogy valaki egy kamionban ül, még lehet kezdő sofőr. Amúgy meg az a szörnyű, hogy arról beszélünk, hogy az iskolás gyerekek között kamionok száguldanak. Azt kellene megoldani, hogy ne is találkozzanak soha..Legalábbis ne úgy, hogy az iskola előtti zebrán (értsd: bárhol a városban) találkozzanak kamionnal...

Ismeretlen_41918 2008.07.29. 16:01:05

jaja, ez kellene legyen a mindenekfeletti fontosságú opció: a lehető legkevesebb autó - gyalogos találkozásra kerüljön sor.

Ismeretlen_66218 2008.07.31. 14:38:21

igazad van (kavics), ez lenne a legideálisabb megoldás, a gyerek menjen át a zebrán a városban, a kamionos pedig sose be se jusson a (bel)városba. de amig ez sajnos igy van, addig csak figyelni kellene egymásra... de olyan barom ez a nép, már senki semmire nem tud figyelni... legalábbis ami fontos (húúú, ma oly dühös vagyok)

Ismeretlen_41918 2008.07.31. 14:55:06

ma azon gondolkoztam befelé jövet, h. vmi alapfokú jogsi nélkül semmilyen közlekedőt nem engednék az utcára. mondjuk 8. , vagy 9., whatevar ált suli végén kellene tenni egy vizsgát, ha az nincs meg, a rendőr elvehetné a járművet (görkorit, rollert, bringát) ideiglenesen - a vizsga letételéig mondjuk. a fiatalabbak meg egy jogsis emberrel mehetnének csak útjukra, az ő felelőségére. na?
süti beállítások módosítása