Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.06.14. 09:44 b0risz

bazmeg erre ébredtem reggel: telefon ébreszt, hallom Samu már nyávog, meg kaparja az ajtót, hogy engedjem ki, jó kiengedem. kilépek a kertbe, -gatyában ahogy kell ofkoz-, hogy megtudjam milyen az időjárás. erre mit látok???? ezt:



egy széttrancsírozott tyúk, fej nélkül, meg egy jókora darab hiányzott az oldalából is. hasonlóan gusztusos jó reggelt kívánok mindannyiótoknak!
az igazi rejtély azonban az (akármilyen megdöbbentő is ez számodra :] ):

hogy a retekbe került oda ez a csiken?
  • Samu benn aludt, ő nem lehetett.
  • nem vagyok Csingacsguk, a fűben nem találtam nyomokat
  • az gyanús volt, hogy a megboldogult jószágról lepotyogott tollak nem hevertek mindefelé, de nem mutatták az utat sem, hogy merről jöhetett (pontosabban, hogy merről vonszolhatták) ja, és nem tudom azt se, hogy ez mit jelenthet, de úgy érzem kedves Watson, hogy jelentőséggel bír ....
  • a legközelebbi tyúkól kb 80-100 méterre található, egy kerítéssel, és egy hatalmas belvízes tóval elválasztva tőlünk
megoldásokat kérjük a baloldali shoutboxba, vagy ide elhelyezni!
jól megoldasz, mit nyersz? kiveszem neked a kukából a dögöt....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr225240575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása