Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.06.17. 13:33 b0risz

ebédből jövök. idegből. panaszkönyvbe kellett beírjak. de tudom, én vagyok a hibás: a Szarvasba mentem kajálni, mert úgy gondoltam itt van szembe velem, egész nap azt bámulom; sültcsirke, ráadásul B menü sincs, ami eddig örökös konfliktusforrás volt köztem, és az étterem között. háhá, naív zahar! most megkaptad. esküszöm, még csodálkoztunk is, hogy a levesig nincs balhé. aztán közölték, kb 12:10-kor, hogy nincs már a kiírt sültcsirke (20 ember ült velünk együtt a kb 200 fős teremben!). rendben, zoxó nélkül -tekintettel zaklatott kapcsolatunkra- elfogadtuk a felajánlott rántott disznót (rántott szelet, ofkoz).

ekkor történt meg a baj.

a szomszéd asztalhoz kihozott kaja látványa azt a teljesen normális reakciót hozta ki mellettem ülő Fibriből, hogy azt merte mondan nekünki, úgy maga elé, szinte csak dörmögve: "hm, de jól néz ki, azt hittem, hogy ez már a miénk." errre a kapafogú ribanc, aki felszolgált: "te még ráérsz" erre fibri visszaszólt pár durvát, na és akkor robbie javaslatára szépen mind felálltunk, kicsengettük a leves árát, beírtam a még szűz panaszkönyvbe (hamarabb meg kellett volna tennem), ott még volt szóváltás, mert a ribanc nem értette meg, hogy nem vele volt bajunk eredendően, sőt semmi bajunk nem volt, amíg nem szólt be.

na mindegy.
EU, kelletünk mi nektek, így, ezekkel?

magyarország reprezent

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr745240584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása