Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

#30

2007.03.22. 15:12 b0risz

én úgy érzem jól sikerült a szombati mulatság, legalábbis én nagyon jól éreztem magam, meg szemmel úgy láttam, hogy mások is.
nem tartott sokáig, öregek vagyunk, fél négykor léptünk le. - bár az utolsók között, so ti sem vagytok már tú lyangok :))
jöhet ide kommentekbe vélemény, hogy legközelebb még jobb legyen...
ja, és emlékek gyüjtőhelyének is jó lesz ide kommentelni, hátha valaki ivott szeszt, és nem emléxik valamire :))
köszönjük a tortát, a piákat, a dorombot, az állólámpát, és minden más ajándékot is,de legjobban a részvételt, annak aki eljött. (coolnak köszönhetően pl megvan az egyetlen zene, amit részben én írtam, illetve az én alapomra íródott, és én bőgőzöm is benne)

tényleg, az ott készült fotókat összeszedném, akinek van jelezzen!
tenkja.


ja, és egyáltalán nem tartozik ide, de épp most szól az eredeti a ('99-es?) clandestino lemezről, és gondoltam bekérdezem, hogy hallottátok-e má' a robiviliemsztű az eredetileg manu chao számot, a bongo bong-ot? mer' nekem nagyon fura volt ezt az idióta, de -számomra- tetszetős dalocskát a bótban egy prémium sztár előadásában meghallani...

Szólj hozzá!

Címkék: nosztalgia paritalym

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr665240707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása