Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

zokni

2007.06.06. 11:33 b0risz

az úgy van, ugye, hogy én májusban elhagyom a cipő+zokni kombót, és nagy kínok közepette csak valamikor szeptember vége felé veszem elő újra. (és nagyon rossz szokott lenni újra zokniba bújni. tavaly pl, emlékszem, benn a cégnél kb novemberig mezítláb nyomtam.)
viszont nem csak a lábbelim, de a szemem is nyitott* amikor a városban mászkálok, és nem tudom nem észre venni az augusztus közepén is zokni+cipő+(!)hosszúnadrág(!) viseletet preferálók tömegeit.
a hosszúnaci eleve abszurd számomra nyáron, nem is tudok kiakadni rajta, mert fatal errort ad be az agyam, és egyszerűen skippeli a jelenséget.
nem is beszélve azokról, akik ugyan szandáloznak, de zoknival, sőt a szinte cipőszerűen zárt szandálban járókat (és bazzeg még ők is tudnak zoknival turbózni).

hogy bírjá(to)k ezt bazze?

 

*= elnézést a költőietlen képért

16 komment

Címkék: szamortalym big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr175240777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saul 2007.06.06. 12:01:26

Az a nagy helyzet, hogy a rövidnaci nyilvánvalóan parázna, így csak sportolás céljára elfogadható viselet, arra is csak ímmel-ámmal. A cipő megvéd a kórokozók tömegétől, amik meztelen lábadra tapadnak, ha sarut hordasz, kőkorszaki barátom. :D (Szerintem egyébként ízlés dolga)

Ismeretlen_41918 2007.06.06. 12:33:25

nyilván ízlés kérdés egy részt, s nem is ezen berzenkedem, hanem a hőn. értsd: milyen kibaszott meleg van még szandiban is, nemhogy cipőben. saru jó. :) elmék izraelbe krisztus születése idejére, oszt lopok egyet.

Ismeretlen_66225 2007.06.06. 13:27:50

Jaja. Meg azért az is benne van ám, hogy nem minden körülményben és helyzetben lehet szandár, rövidgatya kombózni. Én pl szandit soha nem hordanék. (ízlés és szokás) Papucsot is strandra és otthon max. Esetleg kényelmi és biztonsági (söröskupakra lépés miatt) Bár ott sem csípem. Attól nem lesz hűvösebb, ha szandizok sportcipő helyett. Olyan, mintha télen a -30-ban veszel még egy zoknit. Attól a picsád még befagy.

Ismeretlen_66225 2007.06.06. 13:29:32

De a szandi-zokni engem is kiborít. Az elképzelhetetlen indítékot én sem ismerem.

Kobak 2007.06.06. 13:38:27

Szerintem a szandizokni kombós lények ugyanazok lehetnek, mint akik zokniban kefélnek. Pffúúú! Gusztustalan! Brooááááf!

Ismeretlen_41918 2007.06.06. 13:42:45

ezzel az erővel akkor kabátban meg vastag térdzokniban is nyomhatnád a napon, mert attól nem lesz hűvösebb... so azért ezzel vitába szállnék, vagyis e komment utolsó mondatát elolvasva mégsem, csak elmondanám inkább, hogy nyilván nem lesz hűvösebb, de kurva jó érzés, hogy a lábam nem egy tányér levesben fő, ami egy paplanba van becsavarva, hanem inkább szellőzik egész nap. nekem pl télen egyébként ha a lábam fázik, mindenem fázik, így egy jó zoknival kizárom a hideget - de én a hidegben nem vagyok mérvadó, mert gyakorlatilag sosem fázom. úgy tűnik ez komolyabban egyedi izé, nyilván a hőháztartással függ össze, vagy valami.

Ismeretlen_41918 2007.06.06. 13:44:18

mijé? zokniban tolni a legjobb :DD

Ismeretlen_66225 2007.06.06. 14:17:59

Attól én még rosszul érzem magam csupaszon. Meg akkor mi lesz a sármos, férfias lábszaggal? Azt nem tudod helyettesíteni egy koszos talppal. Amúgy egy jó bőrcipőben nem rohadsz cseppet sem. Azt hiszem ez tényleg szokás kérdése és nem ízlés dolga. Az ízlésemen gyorsabban tudnék változtatni, mint a szokásokon. Persze csak akkor, ha akarok is változtatni. A vietnámi papucs beszerzése nekem most téma Szelídi tó óta. Szóval hamar-hamar körülnézek. De azt sem hétköznapra, hanem pl. olyan helyzetben, mint ott.

Ismeretlen_41918 2007.06.06. 15:23:13

férfias lábszag hiányát állandó izzadással helyettesítem a testem teljes felületén :-P ezt a szokás dolgot sztem vágom, Davda is mondta mindig, hogy ő eccerűen nem bírja mezítelen lábát a lábbelihez érinteni. én pl nem tudok cipőbe zokni nélkül belebújni, van aki, meg simán. háát nehéz dolog ez. :) (nyújorkerbe - http://www.westend.hu/hu/uzletek/new_yorker_116 -1200, vagy 1300 ft az a fűpapucs)

Ismeretlen_66225 2007.06.06. 15:52:21

Azt én sem bírnám. Ezért is van, hogy cipő, de abba meg dukál a zokni is. Megnézem még ma szerintem...

davda 2007.06.06. 19:40:55

köszönöm a segítséget zahar,a te kommentedben benne van a véleményem,ami a mai napig ugyanaz! Egyébként meg kurvára hiányolom itten Irlandiában a szőlőben mezitláb dolgozást. csak a filingért elmegyek horolni ahhoz,akinek van még szőlője,mert nekünk már nincs....öööööö....visszavonva,a homokunk még megvan! :-D

Ismeretlen_41918 2007.06.07. 10:01:26

LOL

Saul 2007.06.07. 10:30:07

Még egy vélemény a zoknirul. Kétségtelen hogy cipő-zokni kombóhoz nem kell nagy meleg, hogy jó eséllyel izzadjon az ember lába, s ezáltal a kívánt férfias lábszagot is elérje, de azt kell mondanom, miután nagyonnagyonnagyon nagy meglepetésemre magam is tapasztaltam, hogy a pamut zokniban egyszerűen NEM lesz rohadó szaga az ember lábának. O.o Egyszer vettünk kirakodóvásáron pamutzoknit (hahaha mondok, aszongya pamut a piacon, haha), és tényleg, egyszerűen nem tud kialakulni a lábszag benne (emberi körülmények közt tesztelve nyilván, tehát mondjuk reggeltől-estig). Csúcspara.

herót 2007.06.11. 09:55:27

Én meg például sosem tudnék zokniban szandit hallgatni... Egyébként meg nekem jó bőrcipőben meg pamut zokniban is berohad a lábam, de szerintem ez kevésbé máccsó dolog... meg nyilván egészségesebb is nyáron szandálban mint zárt cipőben.

Ismeretlen_41918 2007.06.11. 10:15:25

ez jo poen volt szamanta. o.O bár friss diplomásként érthető :-P :)))

herót 2007.06.11. 11:08:06

Most mééé? Akkó most nem vót vicces?
süti beállítások módosítása