Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

napi idézet 66.

2007.06.19. 15:27 b0risz

"5. Ha már itt tartunk. Őszintén szólva baromi sok párhuzamot látok az árpádsávos menetelők és a parádézó buzik közt. Mindkét csoport speciálisan öltözködik, mindkét oldalon megvannak a motívumok, a fontoskodó kvázi-vezetők és a vágy, hogy a saját igazukat ráeröltetessék mindenkire, akik nem ők.
(...)
7. Sose értettem, hogy a zsidóvadász szittyák miért szívják a fogukat hogy mi az, hogy még fél évszázad után is fizetni kell a zsidókat a holokauszt után amikor ők még mindig nem tudtak napirendre térni afölött, hogy lassan egy évszázada elbukott háború miatt nincs nagymagyarország. Kicsit ellentmondásosnak tartom."

The Tornado - cloneshit.hu

hehe, vicces a nézőpont.

21 komment

Címkék: politik

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr425240783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66225 2007.06.19. 16:24:23

Tényleg vicces, de a 7. pont az ugyanabból fakad? Nem csak ezért szívják magukat, hanem azért is. Azért sikerült faszán összemosni mára a hungaristát, a nacionalistát és a fasisztát. Jó az nekünk?

Saul 2007.06.19. 18:21:51

Szerintem klassz gondolatok, meg logikusak is. Végülis a nagymagyarország dolog, akkor, ha csak emlékeznek rá, egyszerű hobbi, azzal nincsen baj. A revizionizmus, ilyetén módon nacionalizmus már kicsit zavaró. :|

kavicsq 2007.06.19. 22:17:20

A revizionista gondolat sem több, mint hogy valaki imád horgászni. Nem lő senki senkit emiatt, sőt még csak bunyók sincsenek az utcákon. Szóval ezért nem értem, hogy miért kell paráztatni azzal a pár emberrel (ha meg sok akkor azért) az egész világot. Azt akarom mondani, hogy ha bejön neki ez a dolog akkor csinálja. Ettől nem kell rosszul érezni magunkat. Az a baj, hogy téged is erre buzdít? A fradista sem érti, hogy lehet valaki dózsás, ez mégsem téma a politikának. Jól a szánkba adják, összekavarnak mindent mindenkivel, és akkor már minden mehet a maga módján. Olyan kicsit, mint amikor az USA mindent a terrorizmussal magyarázott pár éve. Kézbe vettél egy címeres hungarista dolgot (Wass Albert könyvet) és rögtön nácinak néztek.

Ismeretlen_41918 2007.06.20. 09:57:30

ööö, lehet, hogy tök hülyeséget írok, basszatok le, ha igen, de a náci az pont egyenlő a hungaristával, nem? mer' ugye nacionalista=nemzetista. persze fasisztának ne nézzenek senkit, csak mert szörnyen megírt, ostoba könyveket olvas. :) én csak azt nem értem miért kellene enyhíteni ezen fogalmaknak az élét? vállalja mindenki, ha rasszista, vagy épp nagymagyarországista. a revizionizmust bármilyen hobbival összehasonlítgatni rohadtul nem szerencsés, asszem nem érted mi benne a para. eleve az egész pont akkora ostobaság, mintha az avarok követelnék vissza a valaha tőlük elvett országukat. másrészről diplomáciai szempontból pont akkora gyíkság, mint amikor a szlovák politikusok a magyarok ellen uszítanak. képzeld már el szomszédainknak milyen lehet, hogy közülünk egyes nagyhangúak területi követelésekkel lépnek fel velük szemben, vagy, hogy nagyon sokan nagymagyarországos autómatricával rohangálnak. ilyen alapon a németek is nyomathatnák a 3. birodalom területi határait ábrázoló képeiket, vagy az olaszok is tolhatnák a 'vissza a római birodalmat' transzparenseket, ami azért elég vicces lenne... pont, mint a mi nagymagyarkodóink összevissza csapongó "ideológiája"

Ismeretlen_66225 2007.06.20. 10:19:27

Én a hobbival való összehasonlítást azért mertem megtenni, mert ugyanannyira komoly. Szóval itt vannak a paráztatások, de igazából mitől kell félni? Van valóban olyan dolog Mo-n, hogy erős, vagy csak használható fasizmus, hungarizmus, nácizmus? Ugyan már. Meglepő lenne, ha pont ebben az egyben alakulna ki valamiféle erő. Sokkal komolyabb dolgok vannak, amiken nem lovagol a média, pedig jó lenne. A magyarkodás meg ne legyen már para magyarországon. Lehessen már büszke (ha akar) az ember bizonyos dolgaira, ami a kultúra, sport anélkül, hogy ezért esetleg fasisztázzák vagy nácizzák (a nácik alatt az antiszemita, II. világháborús eszméket tápláló csoportokat értem). Én nem az eszméiket védem, hanem elfogadom, hogy vannak míg mások nem. Én megértem, hogy az antiszemitizmus egy törékeny dolog, de ne keverjünk bele mindent. Pl a hungarizmust. Gömb lehet Mo-n Frankomán, Mezei lehet angol, de magyar rajongó senki?

Ismeretlen_41918 2007.06.20. 10:27:28

nem ezt mondtam, hogy ne legyen, csak a revizionizmus általam észlelt konkrét paráira kívántam fő'híni itten a figyelmet. másrészről a tavaly őszi pesti ríbolás után azt mondani, hogy nincs itthon erős, használhatóan agresszív jobboldaliság, az khm, erős csúsztatás itt egy érdekesség még: http://www2.quart.hu/cikk.php?id=1327

Ismeretlen_66225 2007.06.20. 10:46:51

Ezt nem mondtam én sem. Én a revizionizmusra, a fasizmusra, nacionalizmusra mondtam, hogy nincs jele, vagy igazán elhanyagolható. A jobboldalnak és a konzervatív eszméknek erős támogatottsága van. De pont ez a geci dolog, hogy simán összemosunk bármilyen eszmét és leszarjuk, hogy igazából miről is van szó. Az őszi ríbolás nem a revizió vagy az antiszemita gondolatok kitörése volt. Volt keveredés, pl a zsidó politikusok nevének felolvasása és ott a jobboldali politikusok is a listán voltak, de ez pont alátámasztja azt, hogy nem kellene összemosni. Mert azt csak nem mondod, hogy a náci, fasiszta, antiszemita, hungarista, jobboldali, konzervatív, kormányellenes az mind ugyan az.

Ismeretlen_41918 2007.06.20. 10:52:28

nem mondom. kurva sok átfedés van köztük csak annyit. viszont az őszi ribillió zöme a szélsőségesek miatt volt. a kossuth tér mexállása, a rádió ostroma mind az "ultrák" kivitelezésében zajlott, innetől meg lásd előző kommentem 2. bekezdését ismét.

Ismeretlen_66225 2007.06.20. 11:34:21

Az hogy mi miatt volt, az más kérdés. Gondolom azt akartad mondani, hogy kik csinálták a "lényeges" atrakciót. Ebben igazat adok. Attól függetlenül fenntartom, hogy nincs a magyar szélsőjobbtól félni valója egyik népcsoportnak sem és a románoknak sem kell parázni, hogy visszaszedjük Erdélyt. Tehát kár riogatni és paráztatni a népet. Innentől kezdve viszont én tartom fenn az álláspontom, hogy ha neki a magyarkodáshoz kedve van, hát csinálja. Miért és kinek baj?

Ismeretlen_41918 2007.06.20. 11:52:01

ja, ezzel semmi baj természetesen. faninak fani, de alapjában ártalmatlan dolog valóban. viszont az általad feljebb emlegetett anglománság, meg frankofónság kurva vicces szerintem. sosem értettem, hogy akik közibük valónak érzik magukat, mér nem mennek oda, ahova rajonganak? más népekbe vakon szerelmesnek lenni vezérgyíkság bazz.

Ismeretlen_66225 2007.06.20. 12:05:43

Ez valóban az. Érthetőbb azért, ha valaki a sajátjába az. Ha nem is érted, mert másképp gondolkozol, azért azt észrevehetted, hogy ez nem egy helyi szokás. Eléggé jelemző a világban ez a dolog és ennek egyértelműen történelmi alapjai vannak. Amíg van pár ország, ahol ez fontos (Pl Franciao), addig ez tovább terjed másra is. Viszont fogadd el, hogy van, ha már neolib eszméket választottál. Nem kell neked is, meg senkinek sem kell, de ha kedve van bárkinek ehhez, akkor ne legyen rögtön antiszemita vagy miegymás! Még a frankománoknak üzenem, hogy kb azért megy tönkre a vidék és a mezőgazdaság, mert a frankok unfrankók az Eu eszmékkel(értsd: pénzekkel). (bocs a szóviccért)

Ismeretlen_41918 2007.06.20. 13:00:44

makszimálisan megértem, ha valaki hazafi, csak a vérmagyarságot nem vágom, mire jó. franciák meg gecik, elloptak mindent mindenhonnan, elvárják, ha odamész, beszélj franciául, de ők nem hajlandóak nyelveket beszélni, és csigát esznek.

Saul 2007.06.20. 16:00:32

Nyilván el kell fogandi a másságot (ez nem kérdés), de amint az agresszív magatartással párosul (mint ahogy az árpádék körében tapasztalt), akkor már olyan másság, ami offenzív, azt pedig rohadtul nem kell elfogadni. Nem vagyok köteles különbséget tenni a tévét ostromló árpádok, meg a békésen székelyhimuszoló árpádok között, mert ugyanazt a minoritást szimbolizáló zászló alatt gyülekeznek, és igenis sértő módon nagymagyarországolnak, mert a nagymagyarország területi követelést jelent, hacsak nem (mint ahogyan azt valaki más már nagyon szellemesen kitalálta) a jelelegi magyarország újabb feldarabolásával akarják létrehozni az áhított sziluettet. :D Plusz az említett szélsőséges csoportok veszélyességéről gondolat: Csurka kokrétan elmondta a szájával a tévében a délszláv háború idején, hogy MOST van itt az idő, hogy elinduljunk, és erővel ragadjuk vissza azt, amit egy vesztes háború után (talán nem is jogtalanul) elvettek. Megjegyzem a törökök a hasonló feldaraboló gondolatokra azt mondták, hogy kurvanyátok, és inkább a harcolást, nem a behódolást választották. Ha az embert legyőzték, akkor vesztes. Tényleg utolsó gondolat: a minap fogalmazódott meg bennem, hogy totál hungarista lennék, ha az árpádék által képviselt hungarizmus nem abban nyilvánulna meg, hogy nekem a kurva anyám, hanem hogy én a testvérük, mosoly. Meg mindenki más is a testvérük, aki magyar. Nem az, hogy ki NEM magyar. Vicc az egész komolyan.

Ismeretlen_41918 2007.06.20. 16:51:48

tulajdonképpen ezt akartam szavakba önteni, csak erre való alkalmatlanságom miatt nem ment. tenkszalot.

Ismeretlen_66225 2007.06.20. 16:54:31

Ez igaz. Ez a másik oldala, hogy nem csak a média mossa őket össze, hanem ők maguk is képessek rá. Gondolom azért mert úgy többen vannak. Azért mert Csurka ilyenekről beszél még nem volt para. Ő még mindig csak egy a kevésből. Tényszerűen gondolkodva: Mivel, hogyan, hányan gondolták? Az csak a híveknek szóló buzdítás volt. Azok java meg a VII. kerületi nyugdíjasok. (kivéve a zsidók) Tudom, kimentem egyszer a Hősök terére egyszer egy gyűlésre.

Ismeretlen_41918 2007.06.21. 10:23:08

tök mindegy, ha amiket írtál én mind nem tudhatom, mert a tv-ben nem ezt látom (a hír tv-ben sem)

Ismeretlen_66225 2007.06.21. 14:48:25

Ezt onnan tudom, hogy én hungarista vagyok, de se Vajdaságot, se Erdélyt nem akarom visszafoglalni. A területi autonómia dolgot támogatom, főleg az erdélyi túra után (láttam, hogy mennyire nem "romániában" jártunk). De ezt rájuk bízom, maximum támogatom, ha arról van szó.

Ismeretlen_41918 2007.06.21. 16:12:42

épp ezt mondom, hogy TE tudod, de én (nyilván itt a nem valamennyire jobbos népet értem) az nem vágja eztet.

pilagu 2007.06.21. 17:09:44

Itt egy MAGYAR: http://href.hu/x/2xwn Ismét nem azzal van gond amit mond, hanem a vérmérséklettel. Ez a gáz a MAGYAROKkal. Nem értem miért érzed fontosnak Kavics, hogy ilyeneket védj. Vedd már észre, hogy ezek gáz emberkék. Buták, szűk látókörűek és agresszívek. Ahelyett, hogy valós megoldásokat keresnének a problémáikra, inkább másokat hibáztatnak, köpködnek, gyűlölnek. Egyedül gyengének érzik magukat ezért hordába verődnek. Ez egy ilyen személyiségtípus. MAGYAR... Annak ellenére, hogy én is teljes mértékben magyarnak érzem magam, mégsem érzem szükségét annak hogy folyton hőbörögjek, szervezkedjek. Miért? Megalkuvó vagyok? Vagy csak látom, hogy azzal a viselkedésformával amit ők követnek soha semmilyen célt nem lehet elérni. Hacsak nem az a cél hogy másokkal megygyűlöltessem magm...

kavicsq 2007.06.21. 19:27:01

Az egész kiinduló dolog az volt, hogy a magyarérzésű ember egyenlő az antiszemitákkal. Nem védtem magamon kívűl senkit. Mindenkinek a maga dolga megvédenie az eszméit. Én is gázosnak tartom, de butaság az is, hogy magyarfóbiásak az emberek mert magyarérzésűnek lenni gáz. Aki úgy érzi, hogy úgy magyar az legyen úgy az. Szerintem ez nem befolyásol senkit. Mégegyszer: Nem védtem magamon és az érzéseimen kívűl senkit. Az új Figyelőben van egy kurvajó cikk. Faszán kritizálja az egészet. Sajna csak papíron olvasható.

Ismeretlen_41918 2007.06.22. 09:49:12

ööö várjá' má megint! senki nem mondta, hogy a nagymagyarok antiszemiták, vagyis nyilván úgy van, (hehe), de az itten feljebb nem szerepelt sehun sem. o.O (egyedül én hittem, hogy a náci megfeleltethető a nemzetistának, de szóltatok, hogy az a fasiszta németeket jelenti) másfelől sztem az usának, mint egységes egészként fellépő országnak is jót tesz, hogy mindenhol künn a lobogójuk, nálunk meg pl magyar zászló sehol sincs...
süti beállítások módosítása