Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

fognyűvő

2007.10.16. 17:29 b0risz

mint már korábban írtam, odvas fogam betömetni nehézségekbe ütközött. na, elmentem itt, a kerületben legközelebbi rendelőbe, befizettem életem első vizitdíját, felmentem a fogásztra, ahol a falra kifüggesztett árlistát böngéászve megdöbbenve olvastam, hogy tb-kártyával rendelkező betegeknek a tömés ingyen van...
khm. a rendszer néhol működik ezek szerint, ami továbbra is a gyengeségét mutatja, de hosszú távon legalább bíztató :|
gyorsan sorra kerültem (nemúgy, mint a pannonnál délben, ahol 62 percig vártam a soromra), aztán hirtelen elzavartak fogröntgenre, ettől beparáztam, mer' 30 éve most először történt velem ilyen. aztán mégjobban beparáztam, amikor közölték, hogy nem tömnek, hanem inkább menjek szájsebészetre kiműtetni, mert így veszélyben lenne a többi fogam is körötte.
bullshit
jófej volt a fogorvosnő, mikor elmondtam neki, hogy nekem még fogorvossal bajom nem volt, és jaj, jaj, akkor konkrét javaslatot tett, hogy melyik kolléganőjéhez menjek, és mikor. szóval csütörtökön megyek kivetetni az agyamat bááá

11 komment

Címkék: badi fit ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr15240850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2007.10.16. 20:08:11

Eszembe sincs paráztatni, de az ingyenes fogtömés a dokinőnek sem jön be annyira, így a legegyszerűbb módszer a húzás. Szóval ha a piaci szektorban keresel fogorvost, akkor lehet, hogy mégis tömik és nem vesztesz el egy fogat.

szikla 2007.10.16. 22:09:45

Csatlakozom,mint tapasztalt(a büdös p*csába!!) a kavics mondandójához.Ez az egyetlen,ahol mindenképp "maszekhoz" kell menni.Amúgy ne félj Robika,nem fog fájni.Minden kisgyerek előbb-utóbb átesik ezen,úgy 2-3 éves korában. :D

Ismeretlen_41918 2007.10.16. 23:07:46

haha, ha húzás lenne nem is paráznék, kettőt vesztettem rééégen. szájsebész fogja kiműteni, mert bölcsesség fog, ami kb 45°-ban nő bele másikba, és kilométeres odú van benne. ez most egy rossz fog. egyébként 7000 ft a tömés, azt a tb is kifizeti neki...

kavicsq 2007.10.17. 09:07:36

A bölcsesség fog azért más dolog. Az mindenkinek ferdén nő és annyira haszontalan, hogy a maszek is húzásra ítéli. A tömést elszámolja az esztékás fogorvosod is majd :)))), sőt még hozzádob egy szülést is neked :)

Ismeretlen_41918 2007.10.17. 09:38:24

szülés már tényleg pofátlanság volna, de egy prosztata műtétet simán :) viszont ez a rendelő kurva jó: tiszta, jól néz ki, mosolyognak a dolgozók, megmondják előre hányan várnak előtted, pörgés van, stb. ha ilyenek lennének az egész országban a tb-s ellátás körülményei, mint itt, akkor személyesen verném pofán, aki panaszkodik :)

kavicsq 2007.10.17. 12:52:15

Nekem kettőt húztak eddig. (meg egyet törtek :) ) Szóval az elsőt 19 ezerért maszek, a másodikkal Csengery utca, sztk. Ott ingyen csinálták volna, de én szóltam, hogy inkább szájsebészeten, ha lehet. A doki örült neki, így be a stomatológiára és 1db perc alatt szedték ki fájdalom nélkül. Igaz, hogy valami higedvágóval felszerelt ütvefúróval, de jobb is volt így, mint egy mikro fogóval csavargatná fél órát. Szóval nem para, csak kurvára hátul van a b. fog.

Saul 2007.10.17. 15:20:14

Életemben először sikerült a horrorok netovábbja (a.k.a fogászat) élményét horror nélkül megúsznom, amikor kvallarokona Edithez mentem maszek fogászatra. Nemcsak azt éreztem, hogy SZOLGÁLTATÁST kapok, ahol nem a "kurvaanyádkussoljámánemfájhat" mentalitással felvértezett szőrös férfikéz matatott a számban, de még tök kedvesek is voltak. Én a maszekra voksolok fogászatilag.

Ismeretlen_41918 2007.10.17. 16:07:42

én még sose nem voltam maszeknál, teszem hozzá két húzás + 1 tömés az eddigi dentál-statom, és egyikkel sem volt különösebb parám. mondjuk az egyik húzás gyulladtan, fájdalomcsillapító nélkül volt, de különösebben az sem készített ki. a könyök(+hajlat) tetkó után nekem már fájdalomban sokat nem tudnak mutatni... vakságomért csrébe legalább fogilag spártai vagyok, höhö...

kavicsq 2007.10.17. 16:11:20

Ez meglepő ahhoz viszonyítva, hogy csak édességet zabálsz állandóan. Ma már sütin és csokin kívűl ettél valami mást?

Ismeretlen_41918 2007.10.17. 17:04:03

LOL upsz, előbb lecsúszott egy balaton szelet, mostanában akár heti kettőt is megeszem belőle, az lehet a baj?

Szikla 2007.10.17. 17:54:59

nékem egyenesen áll a bölcsesség fogam...
süti beállítások módosítása