Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

kks ögen

2008.11.03. 11:12 b0risz

na, lenn lakok újra kőrösbe' (vissza a gyökerekhez, muhaha), elég fura volt az első pár, amíg nem volt lenn a gépem, de most már, hogy újra hasíthatok az adatszférában, a parám is elmúlt. nem para volt az valójában, csak olyan idegesség-szerű valami, leginkább, mint valahol az agyam jobb felső szegletében folyamatosan meglévő zizegést tudom leírni.

nem tom meddig kell itt lennem száműzetésemben, de szerencsére egyelőre le tudom foglalni magam melóval.mi a francot csináltam én anno, hogy nem tűnt fel, mennyire nem tudok itt magammal mit kezdeni?ok, tudom, minden haverom itt lakott, meg keveset melóztak, sokat lógtunk, de most akkor is annyira fura az egész, itt a régi szobámban :)

1 komment

Címkék: ezvan

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr225241029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása