Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

rockyk

2009.06.03. 14:44 b0risz

szóval az úgy volt, hogy ujváripalibátya (producer of tündevíz) a múltkor gyúrás közben felajánlotta, hogy ha már úgyis mindig súlyokkal izzadunk, legyünk produktívak is, és menjünk, hasogassuk fel azt a 300 mázsa akácot, meg nyárt, amit ő kazánba beférő hosszúságúra már előzőleg felvágatott.
na, megbeszéltük hát, hogy akkor a héten rocky balboa leszünk, meg úgyis jobb az izomnak, ha többféle módon kínozzuk, így nagy lendülettel és fényes jókedvvel tegnap ebéd után kimentünk a tanyára.
nem is lett volna ezzel gond, ha tudunk fát vágni.

de nem tudunk ám, nagyon nem.
két fejszenyelet, meg két fasza kalapácsnyelet törtünk szét úgy nagyjából a hetedik tuskó szétaprításáig. konkrétan én felvágtam kb hatot, aztán cseréltünk. uv, meg talán ha a másodiknál tartott amikorra szerszámainkat kivégeztük. később, miután beszereztük az új nyeleket, és a tanyára visszaértek az ott lakó erdélyi romagyarok, ők kiképeztek minket alapfokú favágásra. (beszarsz ezek az erdélyi népek mennyire vágják ezt a fa témát, már az egyik új nyelünket is fejcsóválva nézték, mer' ugye tudtafasz pl., hogy nem szabad csomósnak lennie.) szóval holnap újra belevágunk, remélem a gyorstalpaló után már jobban fog menni.

de azért ma gyúrtunk is (nem vagyok erőemelő: fekvenyomás: 4x8, 50 kg-val kezdem, 64 kg a vége, 45°-os padon szélesen 3x8: 38-44 kg, szűken 3x8 38 kg, tárogatás 45°-on 3x8 13kg, ugyanennyivel sima fekpadon is tárogatás, meg ugyanezekkel az egykezes súlyzókkal fekvenyomás is, ennyi a mell. hátra aztán gépen 4x8 mindenből, ami: evezés, nyak mögé húzás, meg egy fura, uv által fejlesztett hashoz/mellhez húzás, majdnem hanyatt fekve, ez a tricepszet, meg a váll hátsó részét is megmozgatja, itt nem írok súlyokat, mert a csigás gépek trükkösek ugye, de gyakorlatilag az összes súly rajta volt a gépen, olyan 90 kg körül lehet, de nem tom)
utána meg bringáztam bő tíz percet úgy, hogy 8-10 mp-ig izomból tekertem, aztán 12-14-mp-ig lazábban. a végére eléggé émelyegtem :)

valszeg lesz ma még egy tusolásom, mert 3 körül megyünk ki focizni (gondolom lengyelezni leginkább).

9 komment

Címkék: badi fit

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr505241111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duncan 2009.06.03. 15:47:17

Ha már úgyis munkanélküli vagy, és ennyi időd van gyúrni, akkor azért a tekerést szvsz ne ugyanazon a napon csináld, mikor súlyzós edzést, de főleg ne közvetlen utána. Másrészt meg a mell/hát egy napon sem maximálisan optimális, inkább bicepszezzél a mellkas után, és tricepszet csinálj a hát után. Nem vagyok egy testépítő, de így tanították anno.

Ismeretlen_41918 2009.06.03. 18:11:50

jah, szoktuk keverni, nyomjuk úgyis, ahogy te mondod (konkrétan te írtál össze nekem egy edzéstervet valamikó'), de van sok irányzat ebben a badi dologban, és pl nekünk kifejezetten javasolták a mell+hát, váll+karok leosztást, az a neve ennek, hogy negatív-edzés asszem. másfelől meg még mindig nem a tömegnövelés a célom, hanem fogyni akarok a zsíromból, meg legfőképp az általános állóképességemet, edzettségi szintemet föltornázni a lehető legmagasabb amatőr fokra, hogy negyven évesen ne egy puhos szardarab legyek, meg utána se :)

Duncan 2009.06.03. 22:47:20

Ha zsírégetni akarsz, akkor meg szvsz kevés az ismétlésszám. :-D De tényleg nem pofázok bele, meg egyébként is érezni fogod, hogy miből hogy, meg mennyi. Én is most vagyok kénytelen rájönni, hogy hétfő-péntek egyszerűen nem jó nekem bicepszre. Másoknak működhet, nekem nem, kipróbálom a heti 1 bicepszet, hátha az műkszik. Szl így megy ez. Szar az élet. Brühühü.

Ismeretlen_41918 2009.06.04. 00:59:29

asszem már érzem mi a jó, csak azt a kurva futást kellene megszeretnem vhogy.

noc 2009.06.04. 11:50:16

egy pár éve lakott a pincénél egy nagyon székely testvérpár, ritkították az erdőt, a fával meg csináltak amit akartak, azok azt csinálták, hogy ha telihold, akkor is kimentek vágni a fát, mert adott nekik az elég fényt

kavicsq 2009.06.04. 12:26:48

Erről jut eszembe, hogy a héten avattak be a nagy titokba: Sövényt, csak fogyó holdnál szabad vágni... Először röhögtem, de aztán elmagyarázták, hogy olyankor alacsonyan van a talajvíz és emiatt lassabban burjánzik el ismét. Nem tudom reális-e a magyarázat, de legalább van valami összefüggés. Lehet, hogy a székelyeket félreértetted :D

Ismeretlen_41918 2009.06.04. 12:46:50

vannak ilyen dolgok, pl bizonyos növények virágát is csak bizonyos holdfázisokban érdemes szedni. most hirtelen csak a levendula ugrik be, amiről kifejezetten szóltak anno, hogy asszem teliholdkor kell "szüretelni".

czr 2009.06.04. 13:12:24

én a mai napon komolyra fordítom a faaprítást...sztájlosan szakadt, régi 501esemet, piros-kék kockás inget(szigorúan betűrve), fater kenhetően zsíros bézból sapkáját veszem fel, és 5perc múlva mék az( orosz fairtó medvéért)Boriszért. minden hiba kizárt...
süti beállítások módosítása