Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

budapest 2009 vol II.

2009.11.22. 11:52 b0risz

igazából ezt a posztot már nyár óta halogatom, de így, hogy közben visszakeveredtem a nagyvárosba még jobb is, hogy csak most fogok hozzá. csak azt szeretném vázlatosan elmondani, hogy miért jobb itt, mint pl kis falumban, aztán majd úgyis jön chus és ellentmond nekem :)

itt vannak emberek, nem mindig ugyanazt a tíz fejet látod, ha bemész valahova. bármikor tudsz valamit csinálni, ha éppen akarsz, de ha ha nem akarsz akkor is ott a tudat, hogyha akarnál tudnál :) de közben igazából valahol nyugis, mármint semmivel sem veszélyesebb, mint egy kis településen, vagy tanyán. oké engem múltkor kicsit kizsebeltek, de az bárhol megtörténhet, a torgyikzola ott is lehúz, ha nem vigyázol, cserébe itt nincsenek tanyákat feldúló vadoláj hordák, és egész egyszerűen el tudod kerülni  a bajt, ha nem mész olyan környékre, minek rossz a híre. (egyébként melyik a rossz hírű  terület/kerület mostanság? mert már a nyócker se a régi, de erről talán barnus tudna mesélni.) ha lemosnák a régi belvárosi házakat, még az építészeti sajátosságait is dicsérném, de azt meg úgyis megteszik a külföldiek helyettem :)

irgalmatlan pörgés van másrészt eseményekben. nagyon sok koncert, előadás,  tanfolyam, klub várja a népeket, akik mennek is, mert azért vannak ezek. pörög a zenei élet, kismillió zenekar, sok próbaterem, sok klub, pezseg a szellemi élet. sőt budán vannak nagyon szép kirándulóhelyek.

a koszos levegőt meg beázó bkv buszt, meg büdös nyugati-aluljárót a kurváival szerintem simán el lehet viselni cserébe, meg amúgy is immúnis lesz az ember előbb-utóbb ezekre.

hát, írtam már szórakoztatóbban is, fenti soraim, mintha egy áltsulis osztálykirándulásról íródott dolgozatból lennének kiollózva, de most ez így marad :)

13 komment

Címkék: big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr945241228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsy05 2009.11.22. 12:34:42

ez a tegnap (szombat) esti beszélgetésünk után fogalmazódott meg benned? :D

kolja 2009.11.22. 12:44:29

A fene a jo dolgodat! :-D En is mennek nagyvarosba, de az tuti nem itt lesz, mert itt a nagyvaros azt jelenti, hogy tobben laknak, meg tobb a kocsma es bar. Ja,meg joval dragabb. Igazabol az a tudat, hogy ha akarnal, akkor tudnal mit csinalni, na az rohadtul hianyzik.

Ismeretlen_41918 2009.11.22. 13:25:13

orsy nem, mondom már nyáron akartam erről írni, csak kicsit komolyabban, de lehet, hogy mégis amiatt jött most ki :)

Ismeretlen_99850 2009.11.22. 13:29:54

Azér' se mondok semmit!

czr 2009.11.22. 14:40:55

Bp. rulez! pláne úgy, hogy: 1. nem ott nőttél fel, 2. tudod, hogy ha netán olyanod van, akkor mehetsz hómtón falusdizni.mert az jó.

saul 2009.11.22. 23:16:31

nyilván van pro és kontra. a kisváros kúlsága, hogy mindenki ismeri az embert (és viza versa), egyrészt részben átok is, másrészt a pöstországba is megvan, ha folyton a lakóhelyed környékén jársz pl. bevásárolni, enni, stb. ott ellenben megvan a lehetőséged, hogy tök máshova is menjél. (Tőlem már 2 kínai büfében is csak azt kérdezik meg, hogy a szokásosat kérem-e. :D (ez szecsuáni csirkét jelent, ami talán tényleg kutya vagy macska, de szarok rá, tőlem ember is lehet mert finom, és egyáltalán nem haltam még meg tőle, pedig annyit ettem már, hogy két kínai büfében is csak azt kérdezik meg tőlem, hogy a szokásosat kérem-e.))

Duncan 2009.11.23. 12:16:52

És egyébként van már olyan hely, ahol megkérdezik tőled, hogy a szokásosat kéred-e?

Ismeretlen_41918 2009.11.23. 13:45:23

olyan is van már, ahol tudják hogyan kérem a szokásosat :) meg ilyenek, hogy pl az egyik zöldséges, meg az egyik gyorsbüfés az utcán, "civilben" is köszön :)

Duncan 2009.11.23. 13:59:23

Pei-nek írtam, szellemesen utalva arra, hogy két mondatban kétszer írta le ugyanazt. Egyébként nekem az volt a durva, mikor a Burger King egyik alkalmazottja az utcán álldogálva megismert és adott egy Burger King kedvezményes klubkártyát.

kavicsq 2009.11.23. 14:21:41

Hááát, nem is tudom Duncan. Lehet, hogy ezen azért el kellene gondolkoznod. Nem eszel túl sok junkfood-ot? Ez a helyzet nekem nagyon ismert, mert "vidéken" élek hozzátok képest és ott tök természetes, hogy a szomszéd néni sütit ad át, ha süt, én meg bekopogok, ha megyek boltba. (Nem, nem az általatok is ismert szomszédomról beszélek)

Duncan 2009.11.23. 16:09:52

Relatív, szerintem nem eszem többet, mint az átlag. Csak ugye az ott van mellettem, ergo ha megyek, akkor oda megyek.

Ismeretlen_41918 2009.11.24. 08:20:41

kavó, eszen a "szomszéd nénin" (a zárójeles mondatodon) fel kellett röhögjek. prüszkölve... jaaaaaj :D duncan, pedig valahol éreztem is, hogy nem nekem szól rendkívül kifinomult humorról tanúskodó kérdésed

czr 2009.11.24. 11:45:44

:P lol! ...mert az a szomszéd néni a kavó konyhácskájában sütné az osztandó finomságot, mert néki nincsen olyan! (elképzelem ahogy bekopog: mék boltba, köll 1ü. száraz fehér?)
süti beállítások módosítása