Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

saláta

2010.04.08. 16:55 b0risz

- üdvözöljük a Föld új lakói között Zöld Anna Hanna Sárát!

- itt dolgozom, ki-nek esetleg ismerős lehet a környék ;) ma voltam benn először, igazából nulladik nap volt inkább, holnaptól kezdem hardkór módon

- eldőlt: nem megyek el szavazni, mert egyszerűen nem éri meg az útiköltség, hogy érvénytelenül szavazzak, érvényesen meg nincs kire.

- nagyon rövidre vágták az előbb a hajam, kíváncsi vagyok mit tudok kezdeni vele

- az irakos videóra csak azt tudom mondani, hogy most néztem végig a 'generation kill' c. hbo minisorozatot (7x60 perc), ami ennek az elbaszott háborúnak az elejéről szól, és gyakorlatilag majdnem minden részre jut kurva sok civil gyilkosság, amit 99%-ban a vezetőség fassága és elkúrásai okoznak - a sorozat szerint legalábbis, de azt meg egy irakot megjárt valaki írásából készítették. ja, és van benne harc is, nem úgy, mint az elbaszott 'the pacific' c. új II. világháborús sorozatban, aminek tegnap néztem meg a 3. epizódját, és istenemre esküszöm, összesen két lövés dördül benne, azt is egy bámészkodó tehénre adják le a vonatból az unatkozó szabadságos jenkik)

- még mindig nem jöttem rá annak a -zömében őslakos budapestiek által űzött- szokásnak az okára, hogy miért állnak fel egyesek egy megállóval előbb, mint ahol le kívánnak szállni (igen, akkor is, ha nem kell egyébként jelezni a leszállási szándékot)

- ja, és Csepel valójában egy falu, ahova véletlenül kijár a bkv. hihetetlen milyen fazonok vannak itt, nem vagyok nagy ruhaológus, de szemlátomást errefelé leginkább a '80-as évek tadzsikisztáni divatját favorizálják az emberek...

17 komment

Címkék: tv meghitt politik big szitilalyf juhuu

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr585241297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szikla 2010.04.08. 17:34:24

:) Nekem pont az.A mellette lévő egyik új tömbben lakik unokatesóm. Szavazás az basszamegfassetuggyamilegyen

kolja 2010.04.08. 18:40:25

nekem is ismeros a kornyek, a SIKA miatt, joparszor voltam arra meg anyagbeszerzokent. De akkor azok az epuletek meg csak keszuloben voltak. En tuti nem megyek haza szavazni.

kavicsq 2010.04.09. 09:49:30

Azt tudjátok, hogy az elveszett szavazatokat megkapják a legkisebb pártok. Ha pl. LMP-re szavaztok (muhahaha) és nem jut be, akkor megkapja az MSZP a szavazatait, mint a legkisebb bejutó párt! Mi van itt amúgy? Micsinász? Mi a cég?

Ismeretlen_41918 2010.04.09. 13:44:19

az interwest2000-nek dolgozom (asszem) kakuszi csaba hívott, hogy kellene ezt-azt frissítgetni, mondok: majd jövő héten, mert akkor már nincs állásom. ő meg erre azt mondta, tyű, neki kellene ember úgyis fixre. hát így

ki 2010.04.09. 16:21:29

Kicsire para, mert elveszik/elveszhet (LMP). MDF ugyanez, meg Bokros egy fasz. MSZP kizárt. Fidesz meg 3 dolog miatt bukovári: 1., titoktörvény mszp-vel 2., most kikerült hanganyag az adatbázisról 3., Pintér Sanyi Csak a Jobbik marad, és még a programjuk is rulez. :)

Ismeretlen_41918 2010.04.09. 17:23:20

"Kicsire para, mert elveszik/elveszhet" hát pl ezt utálom én nagyon a választásokban. faszért kell matekozni? arra szavazzon mindenki, aki szimpatikus neki*, faszba a matekkal! szerintem ez a gondolkodás gecire kontra produktív: nem szavaznak rá, mert el fog veszni, ezért persze, hogy nem jut be... *= ezért nincs kire szavazzak

siva 2010.04.10. 10:12:27

Robának van igaza. Ez a fajta matekozás tényleg faszság. Kavics a te hozzászólásod viszont enyhén manipulatívnak tűnik. Én kértem levélben, hogy Szegeden szavazhassak. Meg is jött az igazolás, amit a felelős kiskőrösi lángész nem pecsételt le és nem írt alá. Ezúton is gratulálok neki... Gyanítom így hiába lobogtatom a papírt. :s Gömbéknek meg gratula! amúgy meg: HOL DÓGOOZÓ!? HOL DÓGOOZÓ!??? ;)

saul 2010.04.10. 12:09:08

bazmeg nem mondom hogy nem kellett két nap mire felfogtam hogy "zöld anna sára" nem valami kitalált humornév. :D

e 2010.04.11. 15:12:52

nem inkább Zöld Hanna Sára?

ki 2010.04.12. 11:15:44

borisz: Igen, sajnos a magyar választási rendszernek vannak faszságai, ez is az egyik ilyen, hogy matekozni kell. Ha olyanra nyomja az ember a szavazatát akik utána nem jutnak be, akkor az a szavazat elvész. Vagy az 5%-os küszöböt kellene eltörölni, vagy a kopogtatócédulás gyűjtsét, mert ez a kettő egyben óriási gátja az új pártok parlamentbe jutásának. Ellenszenves még a pártlista az egyéni lista helyett, a szavazókörök elbillent súlyarányainak korrekcióhiánya és a budapesti vízfej.

kavicsq 2010.04.12. 11:31:15

Eszemben sincs manipulálni..(nem volt), hiszen nem is mentem szavazni. Amúgy meg LMP lehetséges jelölt lett volna, ha fegyvert szorítanak a fejemhez, hogy szavaznom kell. De csak azért, hogy legyen sok párt a parlamentben.

saul 2010.04.12. 12:49:03

A Hungarian Gay Party (magyarul LMP, azaz "MÁS" párt) számomra teljességgel érthetetlen kezdeményezés volt, csak szórványszavazatok elcsaklizására valónak tudtam vélni, amíg fel nem világosultam, hogy csupán átcímkézett SZDSZ-ről van szó. Így persze már világos az egész, de most azt nem értem, hogy az MDF miért nem csinálta meg ugyanezt, ők válthattak volna mondjuk világoskékbe, az talán úgy sincs most.

ki 2010.04.12. 13:31:45

Szerintem pedig az LMP a Fidesznek jön jól. Ha nem lesz meg a kétharmad, akkor jó egy kicsi párttal szövetkezni. Érdekes, hogy szépen költött az LMP a kampányra (óriásplakátok, ingyenes 8 oldalas színes újságok a dugóban, fényes papírra nyomott jelöltek), főleg aztuán, hogy megjelent az a hír (a fidesz médiában), hogy jól jönne a Fidesznek egy kis párt. Ettől még lehetnek volt SZDSZ, hisz 89-ben aok is rendszerváltók voltak.

kavicsq 2010.04.12. 13:57:47

De mi a kérdés? Schiffer a fő arc...Szdsz párti volt mindig is, médiajogász a fickó... Meg a Kukorelli is ott van a listán...Egyértelműen szdsz remake!

ki 2010.04.12. 14:02:42

kavicsq! Ennyire vágod, oszt mágis a lófasztmás-ra szavaztál volna? Egy szegedi amerikai üzletember támogatja az LMP kampányát (addig 16 millió ft-al), de szerintem ez még nem ok arra, hogy a nagykövet is odamenjen. Aprópénz ez ahhoz. http://www.szegedindex.hu/hirek/amerikai-vallalkozo-tamogatja-az-lmp-kampanyat.html

kavicsq 2010.04.12. 16:19:09

Ahogy írtam, csak a sokszínűség miatt. Elég volt a kétszínűekből :) Essenek csak egymásnak. Amúgy meg akármennyire is szdsz ellenes voltam mindig és Kuncze "beugató" Gábor gyűlölő...a legkevésbé tartottam popullistának őket. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a legkevésbé tűntek őszintének.. :D

Ismeretlen_41918 2010.04.12. 16:20:20

bá.., pedig kuncogó volt a legjobb arc anno, mindig vicceseket mondott :)
süti beállítások módosítása