Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

cikiből vicc konverter

2010.05.06. 14:37 b0risz

engedek a népi kezdeményezésnek, tessék:

kommenteld ide bármilyen, alapesetben babilon által cikinek könyvelendő tetted, és meglátod, rögtön viccessé válik, a szabadalmaztatott Zahar-féle Cikiből Vicc Konverter segítségével.

ingyenes próbahónap! ;)

14 komment

Címkék: cikibol vicc konverter

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr255241309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_41918 2010.05.06. 17:52:03

nah, mi van, csak velem történnek ilyesmik? :)

kolja 2010.05.06. 18:52:15

ha lesz valami, igerem ideirom!

kkpp · http://admin.freeblog.hu/profile/113155/ 2010.05.08. 11:28:39

Na végre eszembe jutott 1, bár ez nem nekem volt kellemetlen, hanem miattam másnak. Történt, h meleg kenyeret + tejet loptunk a templomi bolt elől hajnalban (mint kecelről pozsival haza után szokás) miközben kísértük ki a halasi reppereket az állomásra. Viszafele jövet olyan cifrafosás jött rám az elemózsiától, hogy a rendőrségtől a grill büféig lábujjhegyen jöttem farpofagörccsel, majd mivel már nem volt mit tenni bementem a büfé mögé, és elkezdtem 4000 decibellel fosni. Kísérőm pedig a márványpark felöli bejáratot próbálta terelőleg elállni. 3 másodpercen belül megjelent egy öreg néni bottal, aki haladási tempójából kifolyólag gyakorlatilag végighallgatta az áriát. Mondanom sem kell, h a hangtompításra vajmi gondom sem volt, hiszen úgy gondoltam, csak kísérőm a fültanu, de ő azt mondta, h a néni 4szer nézett a szemébe, ő meg 4szer köszönt neki azon a 8 méteren. A sztori vége: -1 alsónadrág.

Duncan 2010.05.08. 15:14:45

Kőkemény. Az én egyik vicces sztorimat már páran ismeritek, de elmondom azoknak, akik még nem. Még kb. gimi másodikos voltam (mostanihoz képes - 25 kiló, hosszú haj, igénytelen külső), és a vadkerti tón egy sörfesztiválon nagyon megtetszett egy csajszi. Szemkontaktból úgy jött le, nem elveszett az ügy, ámde beszari voltam, odamenni fostam, helyette kiderítettem a nevét/címét és pár nap múlva minden mindegy alapon írtam neki egy "tudodénvagyokazasrác" típusú levelet. Megbeszéltünk egy talit egy sörözőben. Ám mivel már akkor is elég szar volt a szemem, meg nyilván nem emlékeztem az arcának minden részletére, kegyetlenül paráztam attól, hogy élőben már nem fogom megismerni. Néhány perccel korábban értem a helyre, nem tudtam ott van-e már (mobiltelefonja akkor még csak a három leggazdagabb királynak volt és Gábor Gábornak a Szomszédokban), így aztán alaposan körbefürkésztem hunyorogva, kerestem egy szőke copfos hajat, hátha ott van már. Minden csajnak hunyorogva mélyen bámultam a fejét, ő-e az vajon. Konstatáltam, hogy nincs ott, jó rendben, megvárom. Leülök egy asztalhoz, várok idegesen, feszülten. És éppen akkor, amikorra megbeszéltük, odalép az asztalhoz a szőke lány, köszön, én felállok, szia, puszi-puszi. Visszaülök a helyemre, a lány áll tovább az asztal mellett és nagyon értetlenkedve néz rám. Akkor tudatosult bennem, hogy ő valójában a pincér. Na mondom bazmeg, akkor "Egy kólát kérek".

Duncan 2010.05.09. 18:28:12

Jóvan Roba, beindítod a topikot aztán le se szarod a jó kis történeteinket. :-(

kolja 2010.05.09. 19:06:00

LOL! Mindketton jot nevettem! Fosos nekem is van, lesz idom ideirom! :-D

saul 2010.05.09. 23:17:08

Bazmeg Duncan, én ezt a sztorit már hallottam, de nyilván csak azután esett le hogy sírtam a végén a röhögéstől. :D Viszonylag szar lenne űberelni.

kavicsq 2010.05.10. 09:58:54

Egy ilyesmi „ciki” sztorim nekem is van. A cég, ahol melózom, könyvkiadással is foglalkozik, ezeknek a szállítását én felügyelem. A könyvkiadás részen 3 csaj ül, akikről elég rossz véleménnyel vagyunk, logikátlanul szervezik a munkájukat. Egyik nap éppen a főnökömmel beszélgettem, amikor bejött az irodába az egyik sofőr, és az alábbi párbeszéd zajlott: -Beszállítottam annak a ribancnak a könyveit! -Kinek a könyveit? T. Enikőé? (egyik kolléganő a könyvkiadásról) -Nem, nem. Annak a kurvának. -??? H. Viola? (másik) -Nem, nem….annak a lotyónak….. -???? Huhhh, Sz. Gabi? (harmadik) -NEEEM. Na várjál…..megvan a Michell Wildé! Főnököm röhög, veri a térdét, majd megjegyzi….Az azért érdekes, hogy minden jelzőre volt alternatívád! Ez inkább vicces, mint ciki, de hasonló félreértésen alapul…

Duncan 2010.05.10. 12:28:03

Jó volt kavó, de akkor lett volna igazán ciki, ha valahogy a hölgyek is hallották volna.

saul 2010.05.10. 13:16:00

Igaza van Duncannak, így egyszerűen csak csúfolod őket a hátuk mögött. :) Plusz a főnököd is jó fej, ha három inkompetens munkaerőt is fenntart csak ebből a célból.

kavicsq 2010.05.10. 13:30:08

Persze, ez csak vicces dolog, bár a főnököm előtt "ciki" is lehetett volna. Az ő főnökük, nem az én főnököm, szóval ez más dolog...

Ismeretlen_41918 2010.05.10. 14:33:18

hát, hát kavó, inkább várnék ide olyat, mint az első kettő komment volt, ami faszán önégetős...

Lara 2010.05.10. 14:38:47

És az milyen, amikor csak te vagy egy társaságban " kissé" ittas, mindenki más színjózan? És nem érted miért nem ülnek annyira a nyilván kúrva jó poénjaid?

Ismeretlen_41918 2010.05.10. 15:48:18

hát az csak szimplán ciki :-P
süti beállítások módosítása