Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

gerinc para

2013.12.11. 09:59 b0risz

már évek óta fáj a derekam, de sajnos pár hete már hajolni sem tudok, sőt az ágyból is úgy kelek fel, hogy hátról hasra hengergőzök, és kinyomom magam, meg rendesen csillagokat látós spontán fájásaim vannak... vicces igaz?

TÉNYLEG nem panaszkodásból írom ezt az egészet, csak azért, mert tegnap délután megtanultam, hogy érdemes komolyan venni az ilyesmit. eljutottam végre egy komoly szakorvoshoz (a magyar férfi kézilabda válogatott, a Honvéd focicsapat és a kajak-kenu válogatott csapatorvosa. mellesleg a testtartás-elemzés az egyik szakterülete), és kiderült miért van ez az egész: több éve be van gyulladva a gerincem, aminek szinte semmi nyoma nem volt, mert nem bakteriális a gyulladás, szóval se láz, se semmi, csak a fájdalom jelzett. ennek elkerülésére viszont a gerincem inkább azt találta ki, ha nincs mozgás, nincs fájdalom sem, ezért tréfás kis csőröcskéket növesztett magának a hasi oldalán. az tulajdonképpen szerencse, hogy ott, mert a velő, az idegek, és egyéb huncutságok a hátsó felében futnak, ésvagy buknak ki.

ettől persze még fáj, cserébe nem tudok lehajolni rendesen nagyjából soha többé. a felette lévő néhány csigolya pedig összefogott és jól kiegyenesedett, hogy ezzel is ellenfeszüljön a fájdalomnak. ez sajnos rossz húzásnak bizonyult, mert így az alsó hátizmaim munka híján elgyengültek, ami miatt nőtt a feszültség a gyulladt részben, és én tudtomon kívül máris egy öngerjesztő, gerinc-csőr növesztő folyamat enyhén túlsúlyos kis gazdája lettem.

komoly baj nincs, inkább kellemetlen ez, (pl. pár éve még bármikor a nyakamba raktam a lábaim - hát ennek örökre vége). egy kis gyulladáscsökkentő kúra, meg gyógytorna valószínűleg meg tudja állítani a folyamatot.

a lényeg, hogy mindig vegyétek komolyan a jeleket!

6 komment

Címkék: badi fit

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr165685682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2013.12.11. 12:13:45

fú, bazz...de mi az oka? Rossz tartás, ülőmunka?

borisz 2013.12.11. 13:12:19

ez a legszebb.
sosem fogjuk megtudni. lehet, hogy meghúztam, amikor gáborommal gyúrtunk, lehet, hogy elültem, bármi lehet...

kavicsq 2013.12.12. 14:23:29

És ha hirtelen nagy erővel előre hajolsz, nem lehetne letörni a csőröket? Szerintem ki kellene próbálnod, minden a régi lenne ;)

borisz 2013.12.13. 09:31:15

haha. asszem inkább ezt kihagyom :D

Geza Denes 2013.12.18. 15:25:15

Csorok eltavolitasa muteti uton?
Csunyan bebaszunk en megcsinalom ha Szilcsi ad kolcson nehany szerszamot. ;)

kavicsq 2013.12.21. 12:09:38

Ha nem sikerül, adok Samu pelenkájából párat...
süti beállítások módosítása