Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.06.16. 10:19 b0risz

a csirke story folytatódik!

tadám, tadám!

tehát: este hazaérek edzésről, (ahol 5 kör volt a bemelegítő [!] futás, baszki, a nagy focipálya legkülső ívén, amiben az a durva, hogy végigfutottam!!! én! érted??? úgy tűnik, hogy ér valamit ez az edzés, heheh) és Helgám azzal fogad, hogy ott egy döglött galamb.

hehe.

kidobtuk, közben Helga ajakát kis sikoly hagyta el. miért? mert egy újabb tyúk tetemét fedezte fel szeme a virágoskertben, a diófa árnyéka alatt.

hehehe.

állítólag se nem menyét, se nem nyest, hanem görény. ezek a tetemek ugyanis olyanak voltak, mint valami vámpír intézte volna el őket. nyakuk nyeklett, mintha csak elhagyta volna őket az élet.
remélem nem én leszek a következő...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr735240579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása