Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.08.11. 14:30 b0risz

a, elfelejtettem beírni ebéd után, hogy hamburgert* ebédeltem - na ennyire bírom a megtartóztatást.

LOL

kavics megkérdezte az előbb, (emilben ofkoz), "hogy mostanában ugyan nem dumálunk túl sokat,de mi ez a változás az életedben??" vissza is írtam neki, de ide is bepostolom, mert legalább összeállt bennem e kérdés hatására (azaz a megválaszolás általam érzett kényszere miatt) , hogy mi is:

komolyabban csak annyi az egész, hogy nem akarom azt beszopni, amit annyian: egész életükben úgy élnek, mint egy disznó, aztán amikor (többnyire idősebb korukban) baj van, rögtön kapálóznak, hogy egészséges életmód, meg reformételek, meg lófasz habbal. én inkább visszaveszek má' most egy kicsit, meg sportolok, meg odafigyelek legalább minimálisan a kajára/piára, megelőzendő a nagyobb bajokat.

a mozgás különben hihetlen nagy újrafelfedezése életemnek. nem is vágom, hogy bírtam ennyi ideig tétlenkedni. meg van még olyan is, hogy olvasok újra. kb mindent, mert az utóbbi években az is elmaradt. :( az internet, meg a PC, úgy anblokk elvitte az agykapacitásomat más irányba. ma is kihoztam akönyvtárból egy ponyva fantazi antológiát, egy komoly -állítólag- irodalmi értékekkel bíró sc-fit (Szép új világ), meg a Magyar Vers Antológiát, ezeket fogom kombinálni a Marihuána c. tudományos alaposságú (komolyan) művekkel.

az agyam is kimerült már a sok számítógéptől, rajzolnom is kell(ene)

meg ami a fő para ami ezeket a lassan beinduló (pl, hogy több, mint 11 hónapja nem dohányzom) folyamatokat mozgatja bennem, hogy tapaszatalatom szerint 30 felé már bemerevednek az ember szokásai, fel kell hát vennem olyan pozitív szokásokat, amiket majd bemerevíthetek. :))



*=beh kellemes a pofám ph-ja!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr895240649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása