Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.08.19. 11:35 b0risz

.... aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrgggggggghhh!
bulsit madafaken krézi dik eszhól, gaddemit, szak fak, szanofa bics, @#!omfg!!!!!!

tegnap méltóztattak hozni anyagot polgármesteri hivatalból, hogy rakjam fel a Szüreti Napok programját, ami eleve késői időpont, mert szept. 3-4-5-én lesz, (a vadkertiek baszod már két hete hirdetik a később rendezendő hasonló rendezvényüket a Népszabadságban, tudtam meg Gömbtől) sz'al nem most kellett volna ezen gondolkozni, meg minden évben ugyanaz a fosadmány van tele van vele a faszom, már a bor sincs ingyen (trinya sincs évek óta!). persze nincs rá pénz (mert nem volt betervezve az internetese izé [!]), mondom persze nem gond, úgyis honfi vok, vagy mi, meg meglebegtetődött előttem, hogy akkor majd a jövőben én tehetem esetleg rendbe, s tarthatom karban a stuffot. erre ma délelőtt 10-kor jött a kontakt embör, (ő valójában egy szimpatik, fiatal arc) s  ama nagy úr bulsit madafaken krézi dik eszhól, gaddemit, szak fak, szanofa bics, @#!omfg°% Barkóczi "fehér zokniban olvasom fel a beszédet március 15ikén de legalább baltával faragott arccal" Ferenc szavait szólva szólott, s mondta ő ezt: "ha ma 11 és dél között nem lesz fenn valami, akkor majd a szegediek*, kik eredetileg tették azt, akkor majd ők" első szavam erre az volt, hogy akkor basszák meg, ha ilyen hülyék, és ezt lécci add át a bulsit madafaken krézi dik eszhól, gaddemit, szak fak, szanofa bics, @#!omfg polgármesternek is. peresze azt mondta nem adja. mondom akkor leszarom, ha ilyen buzik, majd a héten megteszem. de nem jó, mert tegnap volt testületi ülés, és bulsit madafaken krézi dik eszhól, gaddemit, szak fak, szanofa bics, @#!omfg azt mondta, hogy ma már(!) fenn lesz, mer ha nem akkor már késő. ezzel szemben, ha én nem teszem meg akko' a szegediek tudod mikó**.

aztán felajánlottam, hogy tartok egy rövid, de velős előadást/prezentációt, hogy más városok mit, és azt miért úgy. erre a srác, azt mondta, hogy nem érdekli az ezeket. erre én azt mondtam, hogy bulsit madafaken krézi dik eszhól, gaddemit, szak fak, szanofa bics, @#!omfg, de akkor miért???? Gömb sietett segítségemre: évi 1.200.000 -ért.

és képzeld! ezt a sok számot nem botütés, hanem forint formájában kapnak meg ezek a kutyaütők.

kapják be a farom, mind!





*= most nézd meg azt a fosat oldalt, bazmeg,ezt csináltáka a rejtélyes 'szegediek',  még az egyebként teljesen feleslegesen jelenlevő naptárscript is szar, s ha azt ilyen lelkesen kijavították, akkor a frissítést hogy? szerinted aki ilyen munkát, az vajon buzi-e vagy?

**= ezért aztán most fenn van valami, amit bármennyire is szeretnék, nem tagadhatok le.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr125240666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása