Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.08.24. 11:05 b0risz

hétvégén baszki többet zabáltam, mint életemben eddig összesen. mert pre-augusztus húsz lecsó MuszkaÁkynál, 21.-én Manu szülinap, ahol ugyan végül nem ettünk, mert átvándoroltunk Szikla-szülinapra, viszont ittunk naggyon finom almapálinkát, aztán a már említett Szikla-szülinap, ahol csilisbab, palacsinta kombó volt, plusz a torta amit mi vittünk. meg úgy általában XXL-e hosszúságú hétvége, semmidolog (a hétfői kb két órás körteszedésen kívül persze), tegnap este magamat allergiás halálba alvással tetőzve. (<- ez sajnos egyes fogalmazásból!).
sza'l a részletek:

Manuéknál bátyja, Jani főzte a kakaspörköltet, de abból, mivel átmásztunk Sziklához nem ettünk végül



Szikla csilisbabjából cserébe 3 tányérral toltam. transzcendentális élményeim voltak biza, feszített valami belső kényszer végig, inni is alig bírtam



szerencsére másnap volt náluk after, annyi cucc maradt, így a sült húst is megkóstoltam. nyami. be is rúgtam végre a temérdek pálinkától, ráadásul két öreg Báldi is emelte az est fényét (höhh), igazán jókat szórakoztunk rajtuk/velük.


de volt egy sokkal fontosabb/szerencsésebb folyománya a bulinak:

Malac félrevont bennünket és közölte, hogy hiányzunk az életéből, s akkor legyen úgy minden, mintha nem is! én nagyon örülök ennek, Helga is persze, de ő természetesen még lecseszte, hogy ilyen azé' ne legyen többet, s ezt Malac is csak remélni tudta. mármint, hogy többet nem lesz ilyen. olyan ez az 'ilyen', mint a szeptember 11. tudod, kimondom, s arra gondolsz, hogy wördtrédjajrohadtamerika, na szóval itt is ez van, de ne erre gondoljál, hanem arra, hogy a barátokat nem szabad elveszíteni, meg, hogy a barátságra vigyázni köll.
mert a barátság jó.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr395240669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása