Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.09.06. 11:01 b0risz

na, asszem elég kúl voltam vasárnap a reggel 6-tól kezdődő hányásaimmal, ami nem tartott csak kb 10-ig. :(   
(bocs Karola, bocs kavics, ha nem tudtatok aludni miattam)
de! este 6 körül [kavicsék autó-ajtajának becsapódása volt ami visszahozott a kómából] már fel tudtam kelni az ágyból, sőt éhes is voltam. de addig a poklok poklának megjárása. broá
bizony bizony mondom néktek a pálinka nagy mennyiségban killer. nagyon nagy mennyiségben pedig über kila.
ettől eltekintveaz eddigi leggyíkabb szüreti napok résztvevői voltunk. szinte nem is voltak boros cégek kinn, én pl egyáltalán nem is ittam bort. nem is tudok mit mesélni. nagy nagy bebaszás volt, az biztos, a többi meg egybemosódik.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr795240683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása