Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

anglo-saxons vs. everybody else

2007.03.30. 15:07 b0risz

gecire mérges vagyok a harmadik világháborút egyre közelebb hozó brit-amerikai egyetértésre.
dögölj meg tonibler, dögölj meg dabeljú! teljes mértékben tisztában vagyok vele, hogy Irán nem a nyugati demokrácia barátja, ahogy abban is, hogy gondolkodás nélkül megszórnák atommal izraelt, ha lenne nekik mivel megcselekedni, amit megkövetel a haza*.

de akkor is a kecsege angolszászokon bosszankodom, mert mi a faszért kell ott rosszalkodni, aztán meg hazudgálni, és, meg, sőt fenyegetőzni? elmegyek lebontani egy házat, de azért a szomszédhoz is átugrok almát lopni, aztán meg befenyegetem? vagy hogy? valamikor elefelejtették ezek a vezetők, hogy a világ nem csak az ő közvetlen érdekeik kiszolgálásra rendeltetett. mondjuk az is lehet, hogy szimplán naív vagyok, és nem is voltak ezt soha hajlandók tudomásul venni...

mindegy, tegnap megfogadtam, ha ebből komolyabb balhé lesz személyesen csavarom ki tonibler nyakát.
szarok az új baloldalra :)

 

*= ha már: az megvan, hogy a hős perzsák szerint a 300 is csak amerikai propaganda ellenük? whatevar...

3 komment

Címkék: olyan ketezer dolog hetful

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr975240719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saul 2007.03.30. 15:44:14

igaz, igaz. Bár szerintem te tudsz valamit rosszul részben, hiszen a politikusok nem hazudnak, hanem mindig igazat mondanak, ahogyan azt orbán viktortól megtudhattuk, és csak gyurcsány az egyetlen politikus, aki hazudott, ezt is megtudhattuk, és lett is baja neki bőven, mert a politikus az olyan, hogy az nem hazudik, és ezt a nép nem tűri neki, hogy hazudott, mert nem szokta meg a politikusoktól a hazugságot, mert a nép azt hitte, hogy a politikus az nem hazudik, hanem az őérette él, és mindig igazat mond neki.

pilagu 2007.03.31. 18:37:01

Szívemből szóltál vala dicső Saut! A megviágosodás fénye aranyozza be orcád, és eképpen tündökölj az idők végezetéig!

herót 2007.03.31. 18:50:12

Így utóbb elnézve pilagu barátom csúnyán elírta a neved. Kérlek bocsájtsd meg együgyűségét, bizton állíthatom, csak az a csalfa kettőspont téveszteté meg gyarló fejét.
süti beállítások módosítása