Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

anyádba, teeee!

2007.04.06. 10:34 b0risz

vannak helyzetek, amikor érzem, hogy a nevelés bizonyos emebereknél semmit nem ér. nekik gyermekkorukban hiába tömte az egész világ a fejükbe az alapvető együttélési szabályokat, néhányan maguktól is képesek hihetetlen nagy fasznak lenni.
álljon itt pédaként néhány szituáció amit rühellek, de nagyon. legnagyobb részük tömegközlekedési eszközökhöz kapcsolódik, de asszem ez érthető: itt a leggyakoribb a két ember példány közötti interakció. (a dohányosok bűneit pedig anno nyilván magam is elkövettem, amiért itt, most utólag is elnézést kérek, mindenkitől a vilááágon)

  • utolsó slukk cigifüst busz/villamos/troli-ba lépéskor az utastérbe engedése
  • aluljáróban dohányzás (tegnap olyat expertet láttunk, aki már lenn a metróban, a mozgólépcsőre vártában rágyújtott, és úgy indult felefelé)
  • arcba tüsszentés elnézés-kérés (experteknél: a megbánás legkisebb jele) nélkül
  • tenyérbe tüsszentés, majd ugyanazzal a tenyérrel kapaszkodó megmarkolása (kéztörlés nélkül ofkoz)
  • olyan büdösen felszállás, hogy ablakot vagyok kénytelen nyitni, és mindig elgondolkodni azon, hogy előttem ki ülhetett azon a széken (hajléktalanokra jellemző, meg utolsó stációba lépett alkeszekre)
  • szűk megállóban nagy tömegben cigizés. expert nő a minap kihagyva az udvariaskodó ég felé fúvást (az módszer pedig meglepően jól működik!) közvetlenül arcomba fújta - nem vártam meg mit reagált baráti szavaimra.
  • egyáltalán bárhol dohányozni, ami nem kocsma, vagy szórakozóhely, vagy arra kijelölt hely.
  • rettenetes mocskosan felszállás, vastagon dzsuvázott kézzel minden kapaszkodó megfogása, (hegyi-románnak tűnő melósók specialitása)
mit hagyhattam ki?

 

3 komment

Címkék: hetful big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr665240730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66225 2007.04.06. 12:40:29

Én tudom mi maradt ki. A kedvenc: Buszról leszállás úgy, hogy nem helyet kér, hanem egész egyszerűen ellök maga elől.

Ismeretlen_41918 2007.04.06. 13:47:29

ez is finom... eleve fura nekem az egy megállóval előbb felálló, és odalökdösődő fajta barom. meg amitől aránytalanul pipa leszek: szállnál ki/le, de falanxot állnak a beszállni vágyó tarajok. ezt megtanultam úgy "kezelni", hogy könyökkel osztom őket...

Saul 2007.04.06. 18:58:36

Egyetértés mindezekkel.
süti beállítások módosítása