Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

deform

2007.09.21. 12:36 b0risz

most ezt akkor tényleg ennyire elbaszták?

ha ilyen megyékre leosztott szarság lesz a "többiztosítós modell", akkor bazmeg. annak, hogy nem egy egészségpénztár van, annyi előnye lehetne, hogy elvileg versenyt generálhatna a biztosítók között értem, az ügyfélért, az ezzel mind elszáll. milyen verseny lesz abból, hogy somogyban is van egy banda, zemplénben meg egy másik? nincs is közük egymáshoz, az ügyfeleikért nem kell harcolni, innen lentről nézve jön az eddigi életünkben már jól megismert rendszer: 'egy út áll előttem, melyiket válasszam'. (most még hazafias népfront sincs álalternatívaként, mint gyerekkorom parlamenti választásai idején...)

egyébként is egyre nagyobb gyanakvással figyelem az egészségügyi reform nevében végzett szarakodást (dúlást). amennyire bizakodó voltam az elején, mára annyival több a kérdőjel a fejem felett, szemöldököm pedig egyre meredekebbre szökik. mert úgy látom ez az egész itten a röghöz kötés felé szökken: először a terhes anya nem mehetett ahova ő akart, aztán már általában semmilyen beteg sem, most meg már a biztosítóm is egy kerítéssel jól elkülönített területen "véd meg"...

jövő héten megpróbálkozom elmenni itt, budapesten ingyen betömetni a fogam. ez elvileg nem fog menni, mert kőrösre vok bejelentve, ezért a fogorvos ott jár nekem ingyen.

dededede hol itt a logika? mi köze van a bejelentett lakásom helyének a tb-jogosultságomhoz? pösten fizetem be a nemkevés tb-t, ami a közös, központi oep kasszába fut be, ahonnan kifizetik az engem ellátó doktort. miért ne vehetném hát igénybe bármelyik, az egészségügyi alapellátásomhoz (eleve alkotmányos alanyi jogként) tartozó szolgáltatást bárhol ebben a kibaszott országban?

abszurd ez az egész bazmeg...

6 komment

Címkék: politik badi fit ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr495240837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2007.09.21. 13:04:39

Én már akkor éreztem, hogy a verseny szó mást jelent, amikor a szülészek akármilyenek is ugyanannyian fognak szülni nála. Szóval akár karddal is levezényelhetné, akkor sem mehet máshova a terhes nő. Illetve igen. Egyik kolléganőm mesélte, hogy vannak olyan underground szervezetek, akiknek több kerületben is van lakása és oda bejelentkezhetsz. Így már ott vagy jogosult a szülésre. Azt hiszem ez magáért beszél....

Ismeretlen_41918 2007.09.21. 13:48:07

áááá miért kell ilyenre kényszerítsenek? basszameg, basszameg. de még mindig az keserít el a legjobban, ha kimennék is az uccára, hogy elkergessük őket (nem, nem megyek) akkor se látok itt senkit, aki jobb lenne. ettől meg nemlesz jó kedvem lehet,hogy valami román miniszterelnök/kormány kellene ide :(

kavicsq 2007.09.21. 19:03:22

Pedig van, csak az nem vesz részt a jelenlegi pofozkodásban.

zoltibacsi 2007.09.23. 13:19:55

a fogadat szerintem meg mindig ingyen tomik a sote klinikan a hallgatok en is ott nyomtam

Ismeretlen_41918 2007.09.24. 09:50:36

de az nem para? mármint a hallgatók általi tömetés?

kavicsq 2007.09.24. 10:25:48

Nyilván de, de ingyen van! :)
süti beállítások módosítása