Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

3 filmek

2008.02.29. 14:08 b0risz

három film, osztályzás *-től ***** -ig. értelemszerűen az utóbbi jelent jót.

sweeney todd - csak hardkore tim burton fanoknak ajánlom, meg esetleg az eredeti mű rajongóinak (bááár akik egy ekkora szar mjuzikelt imádni bírnak azokhoz sok ajánló szavam bizony nincs). asszem a mester főműve lehetett volna, ha nem egy harmatgyenge musicalből készíti. annyira kilátástalanul monotonok és bénák a dalok, hogy azt leírni a szó kevés. egyébként majdnem tökéletes, a sztori viszonylag rendben van, látványban mindenképp: minden maszat, minden hajszál a helyén van, a korabli landentől hányni támad kedvem, a képek, a jelmezek tökéletesek, a vér gyönyörűen spriccel, de sajnos, csak ennyi.
*
(musical) **** (mutéval nézve)

no country for old men - kötelező! a lassúságot az élvezhetőség legszéléig elhúzó, de a már jól megszokott beteg coen humort nélkülöző 'western' tökély. javier bardem a legparáztatóbb pszichopata geci a filmtörténetben, ha minden más szar lenne a filmben, akkor már csak az öreg benzikutassal folytatott párbeszédéért megérte volna megnézni, de szerencsére minden képkockája jó.
*****

nappali őrség - ööö, hát nem tom. látványos, nagyon orosz, hűde, háde, de mégsem hozta, amit reméltem az első után. pedig az nem volt sok: abban bíztam mindössze, hogy a második részre megtanulnak történetet mesélni, úgy, hogy én, aki nem olvastam a regényeket, én is megértsem miről akar szólni. így inkább egy fárasztó kaka lett az egész.
egyetlen jó, ami a filmmel kapcsolatos, hogy szerencsére dvd-n néztük, így nem bosszankodtam legalább a kidobott pénz méretein.
**

14 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr435240930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kobak 2008.02.29. 16:59:34

Hát S.Todd-hoz annyi, hogy nekem nagyon tetszett. Pont azért mert végre fogyaszthatónak véltem a zenei részt (és támogatom azt is, hogy a látvány az eddigi legjobb). Egy mozi ne legyen túlbonyolított zenei dalokkal teli, mert akkor sok. Lehet így meg picit kevés, nekem mégis bejött. Kedvenc részem amikor újra látja barátait, a pengéket. Beszarás. Nem vitának szántam, csak egy másik vélemény. :P

Duncan 2008.02.29. 17:27:59

A Nem vénnek való vidék kapcsán csak annyit szeretnék tapintatosan megkérdezni, hogy hol a kurva anyámban láttad?!?! Másrészt meg a There will be blood-ot megnézném a moziban valamikor, viszont egyedül nem olyan jó. Valaki el-e jönne-e nézni? Mer'állítólag Day-Lewis ismét gecijó.

Duncan 2008.02.29. 17:30:04

Hozzáteszem: Oscart kapott érte pár napja. Gyertek moziba rá felek.

Ismeretlen_41918 2008.02.29. 20:50:55

Duncan: menjünk vasárnap! a ncfom-t meg ööö hát, ööö láttam. kobak: ja, vágó, sőt, asszem még értem is én, hogy miért ilyen a zene (ha a rosszindulatú "ennyittucc"-ot ki is hagyom :-p ), csak nem jön be az ízlésemnek. ennyi :)

Petr Balavič 2008.03.01. 12:30:01

Azért nem tetszett neked a nappali őrjárat,mert nem láttad a Nyocsnij Dozort (éjjeli őrjárat). várjatok már egyébként, merd én is meg akartam nézni a there will be blood-ot, mióta az exit elején megláttam day-lewis fejét. :| egyébkén mi az hogy ismét geci jó? mikor volt nem geci jó? aki látta a gangs of new york-ot, nem mondhatja hogy nem volt mindig is geci jó! :|

Duncan 2008.03.01. 21:46:34

Az, hogy "ismét gecijó" miért feltételezi, hogy valamikor nem volt az? :-) Eddig mindig gecijó volt, ismét az. Jövő héten SZERDA? (március 5.) There will be blood? Nos?

Ismeretlen_41918 2008.03.02. 12:22:55

jó. legyen szerda, akkor legalább a jegy is olcsóbb. láttam az éccakait, te, háládatlan, írtam is, hogy: "mégsem hozta, amit reméltem az első után" aight?

Petr Balavič 2008.03.02. 17:28:45

Word! Nem olvastam elég figyelmesen az írásodat mo' fo'. My bad! :)

Ismeretlen_41918 2008.03.04. 10:40:03

menjünk csütörtökön, és akkor péter is tud jönni, na? (és minket is le tud vinni péntek este)

Duncan 2008.03.05. 11:20:32

Csütörtökön nem jó, mert aznap hozzám jöttök partizni, ti buták. Ugye?

Petr Balavič 2008.03.05. 11:29:17

Nem lehet összekötni a mozival? Vagyis elétenni a mozit időben? :|

Ismeretlen_41918 2008.03.05. 11:55:40

sőt. nekem megvan tegnap óta a film, ha össze tudjuk kötni a gépeddel a nagy tévédet elviszem, és akkó megnézzük, he. csak akkor szedek le hozzá felirat, na?

Duncan 2008.03.05. 15:09:07

Faszább lenne MP3-as pendrive-on elhozni, mert azt az asztali dvd-m, vagy az Xbox mindenképpen benyeli és akkor kábellel sem kell baszakodni. Viszont akkor korán el köll kezdeni, kiindulva abból, hogy olyan 10-fél 11 körül már matarészegen kell nyomulnunk az Olof Pálmaházba (rotfl).

Ismeretlen_41918 2008.03.05. 15:24:33

oksa akkor holnap nálad? viszem pendrályvon feleiratta, he. oszt mifasz lesz az olofná1? akkor lefixáljuk a holnapot, filmet viszem alapon?
süti beállítások módosítása