Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

melókeresés

2008.10.06. 11:37 b0risz

melót keresek, mert nincs állásom, tehát nincs pénzem, ezt meg nem kell tovább magyaráznom. amíg nincs semmi, addig legalább alkalmi lehetőségeket kell találnom, így hétvégén voltam roadolni tokajban, egy második színpadot építettünk az ottani borfesztivál számára.

igazából maga a pakolás, meg összerakás, és a szétszedés összesen kb 10 órányi fizikai tevékenység, amiben az az egy a rossz, hogy a reggeli felépítés és az éjszakai  lebontás között van százmillió óra tétlenség (ezt az időt hívjuk rendezvénynek, normál esetben ez idő alatt szoktam berúgni magam is). ez nem is lenne oly szörnyű, csak most szakadt az eső, szar idő volt, így a vizes ruhákban kisbuszban döglésen kívül nem nagyon tudtam mihez kezdeni.

mindegy, ez is megvolt. :)

----

napi két órában álláshirdetéseket olvasok, meg emileket írok, telefonálgatok, és megdöbbent, hogy milyen szavakba tudják csomagolni az ügynöki munkákat. volt az előbb egy tag, aki miután elmondta miről szól a hirdetése, rákérdeztem, hogy "akkor ez konkrétan ügynöki munka, ugye?"  visszakérdezett, hogy mit értek ez alatt. mondtam, hogy amikor olyan termékkel kell HÁZALNI, amit a vevő nem feltétlen akar megszerezni, de nekem mindenképp rá kell sóznom. erre az volt a válasza, hogy akkor ez nem ügynökösködés, mert ezeket a termékeket a vevők akarják, mert az egészségükről van szó. ekkor kinyomtam a telefont.
egyébként ezt pl "változatos, irodaházon belüli munkának" hirdették.

O.o

3 komment

Címkék: work big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr85241019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duncan 2008.10.06. 13:15:36

Lehet, hogy változatos az irodaház.

Ismeretlen_41918 2008.10.06. 14:23:15

muhha

Ismeretlen_99850 2008.10.06. 17:03:30

Roadolni én is roadoltam kint a fene nagy Angliában. Egy kiállításra építettünk egy g*ci nagy standot. Az összerakás és a szétszedés között eltelt 1 hét, és így kerestem kb. 200e Ft-t. Németekkel dolgoztunk, akiknek a munkamoráljáról mindent elárul, hogy a 2*3 nap alatt kilyukadt (!) a cipőm talpa! (De amúgy i hate England!)
süti beállítások módosítása