Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

3 nap egy esztendő

2009.05.18. 19:15 b0risz

über jó, kicsit nyáriasan ivós hétvégém volt, -külön jutalom volt, hogy pestet leszámítva gyakorlatilag ezerhétből megúsztam. hősként tekintek magamra, amiért három napot végig bírtam inni, és még a vasárnap esti próbán is helyt álltam 

1. nap: csütörtök, mint kispéntek

állásügyben ugye pestre fel, gyorsan végeztem, szezarral közösen legurult egy üveg bor, aztán mentem timihez kompjútert rendbe rakni, ott a vacsi mellé, meg jót is dumáltunk, még kettő palackkal lezúztunk. onnan húztam a blahára a jelenbe, ott már csak vmi nem sok, aztán kpvel hazafelé a nem tom melyik éjszakai buszon le akart levenni egy nagyjából velem egy berúgási szinten álló ellenőrnő, meg a vele passzívan egyetértő ellenőrhímek a tavaly még érvényben levő 400 ft-os éjszakai jeggyel. mondtam neki itt van 300 ne adj vissza de ne basszál át. egy darabig erősködött, hogy nem olyan ő aki 100 ft-tal átverne (csak reggel esett le, hogy 400-zal, mer ugye fullra a zsebében landolt volna) aztán felolvastam neki a nálam lévő de már délután felhasznált jegy hátulján álló szöveget, hogy "éjszaka 90 percig". zabálás, földön alvás, vissza kőrösre

2. nap: fájdalmas péntek

kpéknál uvpetivel gyakorlatilag hárman legörgettünk fél liter pálinkát, hozzá számolatlanul dobtuk a borokat, mert ahol van, ott az ember tő'ti magába. 22h körül elmentünk a szabiban van egy kocsma, és oda egy szülinapi buliba uvp vmi ált sulis osztálytársához. senkit nem ismertem, elég fura banda volt, biztos nem a falu legmenőbb arcaiból sorozta őket az amúgy vadul kínálgató házigazda. a kávés pohárban hárompercenként belénk diktált unicumok később megbosszulta magát, szombaton még azt hittem, hogy csak uvp hányta össze magát reggeltájt otthon, de aztán tegnap este felfedeztem a kapucnisom jobb karján végighúzódó tipikus, számról letörölt barnás foltrendszert, so alighanem nem ok nélkül remegtem szombat délután is

3. nap: vidám szombat

a büdöstón motorostalálkozó volt, hirsch petihez kinéztünk hát, mert közvetlen a strandra nyílik a nyaralójuk. a motoros rokkolásba végül nem néztünk be, és bár csak a sörkertnél álló csocsóig  jutottunk, mégis a három napos piolás végén nagyon jól esett az egész estés röhögés, amit szezivel, meg kákóval négyesben toltunk. a liter bor meg tömörek szinte más nem is fájtak, basszus ennyit már nagyon régen nem röhögtem.

2 komment

Címkék: paritalym

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr55241100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_41918 2009.05.19. 00:13:05

ehh, most nézem van helyszínen váltott jegy is 400-ért, de azt meg a kurva anyjukat :)

czr 2009.05.19. 10:17:43

tényleg rég volt ilyen kacagós a szombat.
süti beállítások módosítása