Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

szívás lesz, nem szivárvány

2009.08.26. 11:05 b0risz

most olvasom, hogy bölcsen egy napra rakták a melegek a számomra továbbra is érthetetlen felvonulásukat a magyar-svéd vb-selejtező napjával, amiben számomra csak az az öröm, hogy mivel aznap lépünk fel kiskőrösön garantáltan nem leszek akkor az aznapra ismét háborús övezetté váló budapesten. az alábbi fotómmal kívánok több eszet a melegfesztivál rendezőinek:

klikk a képre to zoom!

itt meg az egyszer már majdnem megszervezett heteró büszkeség nap általam rajzolt logója :)


 

11 komment

Címkék: szexual big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr415241178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2009.08.26. 11:40:57

Fel is merült bennem a kérdés, hogy a meccset vagy a homókat választja a "keménymag"? Sőt, tovább is gondoltam a dolgot. Ha a meccsre mennek és nem lesz balhé a felvonuláson, akkor milyen következtetéseket vonnak majd le. Egy-két példa: Gusztos: Magyarországan egyre érettebb a demokrácia, jó úton haladunk, az szdsz saját sikerének könyveli el. BRFK: A tavalyi hibákat sikerült kiküszöbölni, probléma mentesen levezényelték a fesztivált, jutalmat ide azonnal. Melegek: Örülünk, hogy befogadtak, jövőre havonta csinálunk egyet. Ám nem a meccset választják, mert pár nap múlva jönnek a portugálok, majd ott balhéznak---

Clayman · http://egyszervolt.hu/gergo/kepgaleria/ 2009.08.27. 08:39:32

Javasolnám rendezzük meg a normál ember vagyok fesztivált :) Lassan ez lesz a legszűkebb kör :)

Ismeretlen_41918 2009.08.27. 09:00:45

ezt már egyszer elkezdtük, még timivel, még logót ics csináltam neki. az lett volna a neve, hogy "heteró büszkeség napja" :) csak a régi blogomban van egy sql fájlban a bejegyzés eltemetve

szikla 2009.08.27. 09:19:20

Szerintem alapból elutasítanák a kezdeményezés.Azt meg ,hogy kapsz engedélyt felvonulni,felejtsd el.Ugyanúgy akadályoznád a forgalmat,mint a jobbos menetek,megemlékezések.Ellenben a buzikkal,akik nem akadályozzák a forgalmat...O.O

Ismeretlen_41918 2009.08.27. 10:34:27

igen. fura egy "demokrácia" a miénk. én mindig csak röhögök a vona gáboron, mert össze-vissza kapkod, és semmit nem átgondolva beszél hüjeségeket, úgy, hogy nyilván semmire sincs megoldás a tarsolyában, de ezt ide kell szúrnom, mert kivételesen hundert procent jogos amit mond: " Index: A rendőrök 2006 őszén brutálisan bántalmazták az utcai tüntetőket, ami ellen szerintem jogosan tiltakoztak többek közt önök is, a véleményszabadságra és a gyülekezési jogra hivatkozva. Amikor a melegek vonulnak fel, önök ugyanezeket a jogokat akarják megtagadni tőlük. A demokráciának nem része, hogy ha a törvényi kereten belül marad, eltűrjük azt, ami irritál? Vona Gábor: Nem. Ott vannak a melegklubok, menjenek oda, ha ilyen ruhákban akarnak tetszelegni. A Magyar Gárda felvonulását soha nem engedélyezik az Andrássy úton, mert az indoklás szerint sérti a társadalom bizonyos csoportjainak az érzékenységét. Hát ez meg a mi érzékenységünket sérti. Úgy látszik, Magyarországon a homoszexuálisoknak több joga van, mint a gárdatagoknak." az interjú nagy részéből egyébként az derül ki, amit fenn is írtam, (amellett, hogy ez az újságíró egy arrogáns farok). itt az egész: http://index.hu/belfold/2009/06/30/amit_latunk_az_szervezett_provokacio/

Ismeretlen_41918 2009.08.27. 10:40:13

jah, és nem azzal résszel értek egyet, hogy "Ott vannak a melegklubok, menjenek oda, ha ilyen ruhákban akarnak tetszelegni.", hanem a többivel. mert sztem MINDENKINEK ugyanolyan kibaszott joga a BÉKÉS vonulás a saját ügye érdekében, még ha értelme nem is sok van. (mondjuk pl az egyetlen ilyen amin én részt vettem -critical mass- annak utólag kiderült, hogy volt értelme, mert segített bp-nek a biciklis közlekedés elfogadtatásában - de sztem ez a ritkább eset)

Ismeretlen_41918 2009.08.27. 10:48:39

http://borisz.varrat.hu/blog/htn/buzz_1.html még szerencsére, hogy lementettem. egyébként az ott látható hozzászólásokhoz képest teljesen megváltozott a véleményem a buziházassággal kapcsolatban, és többek közt épp az ott leírtak miatt gondolkodtam el ezen. a blogolás győzedelmeskedik a dogmáim felett :) mondjuk a felvonulást még mindig nem értem mire azon kívül, hogy akiket irritál ez az egész, az még jobban felhúzza magát rajta (belinkelem a posztba is - de a régi írást ne próbáljátok kommentelni, mert nem lehet.)

Duncan 2009.08.27. 11:49:04

Ahogy visszaolvastam a hozzászólásokat, a buziházasságról esett a legkevesebb szó. Viszont a Duncan nevű csávóval maximálisan egyetértek.

szikla 2009.08.27. 12:04:12

De csak Te egyedül.:D

Ismeretlen_41918 2009.08.27. 12:18:59

az van, hogy mára már én is :)

kolja 2009.08.28. 11:05:53

Egy Vonas video: http://www.youtube.com/watch?v=9P8n7Csiv0I
süti beállítások módosítása