Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.03.18. 09:46 b0risz

tegnap este, Malac, Helga, én (és természetesen Ica) megbeszéltünk 1-2 dolgot, amit meg kellett már beszélni. mer' ugye egyfelől Malac most, hogy nemsokára beindul a rádió, vezető lesz. részemről leginkább azt a témát erőltettem, hogy fel kell nőnie (kicsit/nemkicsit mittom én) ehhez az egészhez, mert csak erős kezű főnökkel lesz ebből a bandából valami (mint mindig, minden kompániával a világon, ja.).
beígértem neki, hogy rámászok, és basztatni fogom, gyakorlatilag non-stop. durva vagyok, ha rámászok valakire, hogy csinálja, amit csinálnia kell. csóró Hellert is kicsinálom mostanában a tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj!-tanulj! mantrával. {mondjuk hatásos módszer, mert inkább tanul, csak, hogy ne mondjam. hehe.} szóval gáborom csesztetve lészem gáborom, írja csak a pályázatokat, meg szokja meg, hogy neki semmit, soha nem szabad elfelejtenie. volt még szó arról, hogy akkor most feróval mi van/lesz, de én ezeket a részeket inkább átgondolkoztam másról, mert részemről a csávó már sosem lesz az, akinek sokáig hittem. lapozás.

úgy tűnik lehetőségünk lesz üzemeltetni, pontosabban kultur-menedzselni egy roma-kultur-coffe-t. érdekes kihívásnak tűnik. nem tom van-e a cigányoknak igényük az ilyesmire, de Malacék felmérései alapján mérsékelt lenne. mer egyrészt lusták is, meg egyrészt annyira fásultak, hogy nem rázza fel őket ilyesmi. van egy olyan része is, hogy számunkra hihetlen alultájékozottak rengeteg dologban. (legalábbis a helybéliek, akik között felmértek)  jó, mondjuk az EU-ról mi se sok szart tudunk, de ők meg egyáltalán nem. és még megdöbbentően sok ilyen dolog van. Helga pl. javasolta az egészségügyi előadásokat cigánylányoknak, hátha elgondolkoznak mondjuk a fogmzásgátlásról, vagy bizonyos (gyermek)higiéniai (vajon jól írtam?) problémákról meg egyáltalán a saját ön-alulértékelt szerepükről (hehe dr.csenobil).

ezenkívül még fibri weboldalát is el kezdtem csinyágatni. 1szerű lesz, de szép.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr565240547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása