Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

2004.08.02. 11:27 b0risz

tegnapi éjszakám a soltvadkerti rendőrörsön, ujjlenyomat levétellel ért véget.

általában elmondható egyébként, hogy érdekes hétvégénk volt.
péntek éjjel annyi pálinkát ittam, hogy szombat reggel gyönyörű hányás lett jutalmam. Helga kért ne menjünk már a végén a tóra, de én kis buzzancs voltam, ezért szatmári szilva megbüntetett, amiért sokat elpusztítottunk belőle. erről többet nem is tudok mit írni.

szombaton aztán kora délután már tudtam enni is. ez azért különlegesen kiemelendő érdekesség, mert akármilyen részegségből felgyógyuló másnapos is vagyok, a vízivás/szarás/zabálás kombó az egy igaz módszer jobbulásom gyorsítására. azonbam most nem bírtam enni! soha (vagy olyan rég, hogy már nem is emléxem) nem voltam ennyire kész másnap...
szerencsére estére sütést találtak ki, így csendes afterba borulva készített tárcsán Géza tócsnit, Szikla pedig a "Szikla-féle mindent bele" ételt.



 csendesen vígadtunk, lájtos sörözgetés jutott nekünk. mondjuk én nagyon jól éreztem magam.





ez volt szombat.


ezek után vasárnap délelőtt lehúztunk bácsalmásra, 25. házasság iévfordulóra voltunk hivatalosak. irgalmatlan zabálás. phuuuu. majdnem beledöglöttem. full lakodalmas menüsor volt. belépéskor kisüsti, aztán irgalmatlan finom húsleves (kétszer szedtem), birkapörkölt krumplival (kétszer szedtem), sültes tál (itt 'csak' a hagymás sült májból, a rántott szeletből, és a fasírtból ettem, rizzsel), süti, és menyasszonytorta, ezek közben pedig cserszegi fröccsök..
bazmeg majdnem megdöglöttem.
közben én kitaláltam, hoigy hazafelé menjünk le a tóra nézzük meg mi újság a sörfesztiválon, meg hátha Ákyék lenn vannak a nyaralóba. ők nem voltak, de Joe papáék, Manóék, meg Szikláék is ott voltak. szeszek tovább. Helga kért menjünk haza, de én hajthatatlan voltam (ekkor már másodjára ezen a 7végén) és végül lementünk a partra. hogy egyszerűbb legyen Joe transporterével tettük meg az utat, heten fél 11 felé. beparkoltunk a kurva sok autó közé. épp a Republic koncert végére értünk be. ittunk, ettünk, és láttunk egy pár óriási kannát, ne ugass, hazafelé lemerült a fényképezőgép miközben a szalma/széna bálákat fotóztam. (fiatal példányon voltak ráadásul) akkorákat, hogy még itt sem vallottak volna szégyent. szóval jól szórakoztunk, egészen addig, amíg haza nem indultunk.

ekkor fedeztük fel, hogy Joe buszát feltörték, szabályosan szítríbolták a zárakat, betörték az ablakot.
elvitték Szek farmerkabátját, napszemüvegét, és ami igen fájó Joe kb 100.000Ft értékű sportnyergét. nincs már nagyon kedvem gépelni de a többit kitalálhatjátok: rendőrséghívás. várás. rendőrségkijövés. várás. helyszínelés. várás. tettes kizárása végett ujjlenyomat levétel az őrsön. várás. hazamenés. alvás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr925240639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása