Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

a zigazi

2007.04.04. 11:56 b0risz

tegnap reggel a baditerem férfi öltözőjében kifelé menet vettem észre, hogy az ajtó mellé ragasztott nagy plakáton ez a négy szó áll, hogyaszongya: 'Real Men Don't Shave'

akkó én most akkó igazi férfi vagyok, mer szőrös a pofám, vagy nem, mégsem vagyok ríl men, men, mer kénytelen vagyok lenyírni a haúnaljszarom, hogy ne rohadjak?
vagyis akkor lennék legesleglegleg igazabb férfi, ha azt se nyírnám, és nem csak szőrös, de szagos(abb) is lennék. vagy elég, annyi is, hogy nagydarab vagyok (vagyis egyre többen annak mondanak), és néha veszek virágot, tudok üvölteni hasaprés (vagy lábemelés, whatevar) közben, és nem borotválom az arcom?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr845240725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saul 2007.04.04. 13:13:48

Nekem ez így látatlanban vicces feliratnak tűnik inkább, mint komolynak. Oo Bár az igazat megvallva szerintem férfiasabb a tomszelek féle bundás mellkas, mint a csupasz enyém, ezzel együtt azonban bizonyos vagyok benne, hogy nem lesz férfiasabb jelenség egy nálam nyeszlettebb manó, csak attól, hogy szőrös. Szal nyilván nem leszel férfiabb attól, hogy szagos-szőrös vagy, és nyilván nem leszel kevésbé férfibb attól, hogy illatos, csupasz vagy. Legfeljebb némelyek szemében. :D (bár megjegyzendő, hogy objektíve léteznek férfiasabb jelenség pasik, illetve kevésbé. Hm. )

Ismeretlen_41918 2007.04.04. 13:29:27

nem hagytál túl sok variációt :) (egyébként valószínű, hogy viccnek szánták, de még valószínűbb, hogy valami reklámkampány felveztője. vagy nem)

Ismeretlen_66225 2007.04.04. 13:38:53

Zahar, Tomszelekről jut eszembe, hogy a Déli pu oldalában minden reggel ott ül egy kutyával az ölében. Este is ott szokott lenni, amikor arra jársz?

Ismeretlen_41918 2007.04.04. 14:40:25

este egy féllábú öreg koldül ott kutya nélkül, abban a jószagú folyosóban. nyilván fölosztották egymás között a palccot. viszont egyszer láttam, hogy egy nála magasabb társadalmi osztályba (khm) tartozónak tűnő személy lejmolt a leveséből pár kanálnyit :)
süti beállítások módosítása