Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

zene mindenhol

2007.12.04. 10:31 b0risz

pár hete ismét rajta vok a vókmenezésen. utoljára nem is tom talán '97-98 (? - amikor szórólapoztunk) környékén toltam zenével a fejemben, persze akkor még kazettás magnóval. itt pösten is sokáig furán néztem a látszólag mindent ellepő drótozottfejűekre, mígnem az új telómat meg nem vettem. mer' ha már van benne empéhárom lejátszó, meg adtak hozzá heccettet, akkor gondoltam töltök má' föl rá egy adag muzsikot. illetve eredetileg a petőfit, meg a cafét hallgattam rajta regggelente. kártyára egyelőre nem tok költeni (majd jövőre) ezért a belső memóriát pár felesleg alkalmalmazás letörlésével egész 73 megáig tágítottam (LOL), így egy rövidebb (vagy nem annyira a sztereofil füleknek való minőségben tömömörített) album vidáman elfér rajta.

hál istennek, meg a telónak, túl hangosan nem tudom hallgatni, így a háttérben nonsztap halkan ott duruzsul a város, -mostanában jellemzően a villamos kattog- én meg belül, magamban hedbengelek reggelente...

1 komment

Címkék: muzz olyan ketezer dolog big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr165240877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szikla 2007.12.04. 17:50:52

Én nyár óta nyomom így.Bár mire el érek a melóhelyre,nem sok szám pörög le... :D
süti beállítások módosítása