Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

róka rege

2008.05.09. 08:18 b0risz

(warning! gusztustalan, gyomorforgató részletek fordulhatnak elő az alábbi szövegben!)

betegnek lenni szar.

ezt onnan tudom, hogy beteg vagyok. szerdán hazajöttem melóból kettő körül, mert nonstop hányingerem és fosáskényszerem volt. a villamoson már majdnem kidobtam a taccsot, de az udvariasan megvárta amíg hazaértem. akkor rögtön kiraktam az aznapi betétem nagy részét, három izmos részletben, oly' hangokkal kísérve, amitől szomszédaink elafánttámadásra gyanakodhattak.
innentől nem volt könyörület.
kb este tízig olyan félóránként hánytam vidáman üvöltve, a köztes időben pedig vagy vagy barna vizet pisáltam a seggemből, vagy az ágyban fetrengtem. volt két durva broáf utáni begörcsölésem is, csak, hogy ne legyen uncsi a buli: egyszer a vádlim kényszerített falkaparós hörgésre, előtte meg a két öklöm merevedett be olyan komolyan, hogy percekig nem tudtam kinyújtani az ujjaim, sőt, miután a jobbkezem úgy-ahogy kinyílt, azzal nem tudtam kifeszegetni a balt elég sokáig. persze 39°C fölötti lázam is volt.
csóró timi többször is orvost akart hívni, de amennyire tőlem telt tiltakoztam, mert az orvostól én félek. ezért nonstop ügyeletet tartott szegénykém felettem, gyógyszert hozott, borogatott, teákat kaptam (este már elég jó illatú volt -legalábbis számomra- a hányásom, mert igazából már csak a teát tudtam kiadni) meg krumplit, meg reszelt almát, amik valszeg az életemet menthették meg.

tegnap már csak a fosat maradt, meg a hihetetlenül megterhelő, végtelen fekvés. ami örömteli volt az az, hogy csirkehúslevessel bővült a menüm.
mostmár egész tűrhetően vagyok, leszámítva, hogy egy papírzsepi megemelése is teher, meg a szagom is iszonytató, de hát még csak tusolni sem tudtam eddig.

viszont a bulémiások módszere működőképenek tűnik: hasam laposabb, mint valaha :)

4 komment

Címkék: badi fit

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr445240966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petr Balavič 2008.05.09. 09:14:29

Akkor nem csináltad az oldalt? :D Vicceltem. Szurkolok hogy rendbe-jöjjél, viszont sajnos valamikor kellene találkoznunk. :s Ha úgy vagy hogy, valami napot kitaláljál már ugyan.

Ismeretlen_41918 2008.05.09. 09:49:52

hétvégin hun vagy? ha pöstbe maracc, akkó sztem nekem jó.

Szikla 2008.05.10. 00:28:23

jaja!Jó móccer a fogyásra. amikor asszem három éve karácsony előtt elkapott valami hasonló kórság(bónusnak görcs helyett tájogokat kaptam a pofámba olyan helyre,ami a tápanyag bevitelem erősen korlátozta[6 darab háztartási keksz/nap])egy hét alatt 10 kg-t levágtam magamról.

Ismeretlen_41918 2008.05.10. 10:04:32

bazzeg tályog is jó móka :( cserébe én már egész jól vagyok, meg hát a legnagyobb baj itt kérem, hogy nem a zsír tűnik el ilyenkor, hanem a víz, meg az izom. hüpp.
süti beállítások módosítása