Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

kívánunk a további álláskereséshez

2009.07.30. 11:15 b0risz

újabb hét, újabb "Bár választásunk ezúttal nem rád esett, nagyon sok sikert kívánunk a további álláskereséshez." mondat a beérkező emiljeim között.

a legbosszantóbb az, hogy több naaaagy, komoly cégnél is bekerültem már a jelentkező sok százból a legjobb kettő-három közé, többkörös interjúk, néhol többnapos próbamunka után. nagyjából a negyedik után arra gondoltam, hát most már előbb-utóbb rám is sor kerül baszki, így, hogy a vetélytársaim végre szépen elhelyezkedtek :)
mindent elolvastam a témában, amit érdemes, ilyeneket csinálok pl, hogy előre elképzelem magam előtt, hogy gratulálnak, hogy engem vettek fel, meg az interjú előtt is végig magabiztosan és nyugodtan intézem a napomat, végiggondolom a várható kérdéseket, és egyéb hasonló szarságok.
megfürdök, magamhoz képest normálisan felöltözöm, de mivel kreatív állásra jelentkezem, nem öltönyben megyek (nincs is nekem olyan, nem is lesz), inkább rövid ujjasban, lássanak rendesen. az az egyik alapelgondolásom, hogy olyan helyre, ahol a külsőm zavaró tényező úgysem akarom, hogy felvegyenek, mert csak szarul érezném magam, abból, meg kösz, többet nem kérek. mivel gyakorlatilag 11 hónapja keresek a szakmámban állást, már párszor felmerült bennem, hogy nem vagyok erre a pályára való.

a problémám azonban az, hogy budapesten szeretném tolni, viszont ott meg kell minimum 180e pénz havonta, hogy ne szopó legyek. ez ebben az iparban nem lenne gond, ez egy alapfizu, de, mint látszik, a szakma nem akar, viszont máshoz meg egyáltalán nem értek. 10 éve ezt csinálom, mi a redves rákkal tudnék minimum ennyit megkeresni, amihez nem kell szakértelem? elmennék én kukásnak is, ha adnának annyit. sőt. szívesen csinálnék bármit, ami nem jár agymunkával, és akkor legalább maradnának kreatív energiáim a saját hüjeségeimre.

mi a búbánatos lófasz lesz így velem?

4 komment

Címkék: work big szitilalyf ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr535241162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_99850 2009.07.30. 12:13:13

:(

Ismeretlen_96295 2009.07.30. 15:01:16

Don't worry Robisz! Nyilvan az hogy tobbszor mar a 3-4 kozt voltal azt jelenti inkabb, hogy helyed van a szakmaban. Gondolom a 3-4 kozott mar csak az dont ki szimpatikusabb a bossnak. Vagy mittomen, de ne parazz. Aki keres... az az allaskereso. :P

Ismeretlen_41918 2009.07.30. 16:23:06

baszki, te SOKKAL hamarabb kaptál indonézba' állást, mint én itt magyarba' szóval te nyilván a szerencse fia, tehát neszójjábe! :D

czr 2009.07.31. 12:52:54

néha biz' elfogy az a nagy türelem. kva nehéz, ez tény. én sem tudom mi lesz/légyen...
süti beállítások módosítása