Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

vidám részegeskedős történet

2009.10.26. 13:01 b0risz

péntek este tök részegen jöttem rá, hogy mennyire hasznos tud lenni, ha az ember bizonyos napi rutinjaival eléri a szokások rabja státuszt. pontosabban tegnap este, próba előtt esett le az egész, ugyanis szombati ébredésemkor (16:30) semmire sem emlékeztem az egészből, de tegnap beszélgetés közben beugrott e rövid kis történetem.

egyedül, aznapi társaságomról leválva, tiszta picsa készen, hajnali 5 felé a nyugatinál vártam a menetrend szerint ~tíz perc múlva érkező éjszakai buszra. amennyire rémlik, mindenki kottán volt körülöttem, tántorogtak, dülöngéltek, manutatipatóztak az emberek. odatotyorogtam a menetrendhez, hogy leolvassam mennyit kell még itt várnom, amikor egy pillanatra nekem dőlt valaki. nem is foglalkoztam vele, mert a feljebb vázolt körülmények alapján bármikor számítani lehetett valami hasonlóra. és már jön is a haszon, mit egyes szokásaim által rabláncba vert személyiségem nyert, mégpedig egyes szokások rajtam való felsőbbrendűsége által. 

rögtön feltűnt ugyanis, hogy könnyebb lettem, azt is azonnal kiszúrtam, hogy a bal combom környékén, innen pedig szédítő sebességgel eljutottam arra a következtetésre, hogy valami hiányzik a bal zsebemből. a bal zsebemben én márpedig az elmúlt tíz évben a mobiltelefonomat tartom. ekkor tapogatással megállapítottam, hogy bizony ez onnan valamilyen módon eltűnt. (egyéb zsebeim tartalmában nem következett be ilyen meglepetésszerű változás.)

azonnal körbeszkenneltem szememmel a buszra várakozókon, és -máig nem tudom hogyan volt képes foltosan, ködösen működő vizuális érzékelésem kiszúrni, de- felfedeztem a tőlem lineárisan elfelé haladó nemrég velem ütköző, tipikusan pesti rosszarcú félcigányt. elébe szökkentem, és azt mondtam neki, hogy "add vissza a telefonom!". ő erre csodálkozva nézett rám, mintha nem tudná mi van. ekkor fölé tornyosultam (!) és a tőlem telhető legnagyobb udvariassággal arra kértem, hogy "add vissza a telefonom, de geci gyorsan, bazmeg!"erre szó nélkül, villámgyorsan előkapta a zsebéből és visszaadta. még mondtam neki fogcsikorgatva, hogy" egyébként tényleg profin csináltad, de kurva gyorsan húzz innen a gecibe". ő megfogadta tanácsomat, én meg úgy döntöttem nem kekeckedek én az estére tovább a sorssal, és jobban teszem, ha inkább a néccá' forintos busz helyett hazataxizok kettőezerkéccázé'.

hát ezért szerencsés gyermekek, ha vannak berögzült búzaságaitok.

23 komment

Címkék: big szitilalyf ezt a szart

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr725241216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saul 2009.10.26. 13:41:56

zsíros egyébként a sztori. :)

emi 2009.10.26. 14:02:35

i like it :)

Duncan 2009.10.26. 14:24:24

Különösen az a rész tetszik, mikor a röpke dicsérettel további próbálkozásokra biztatod. :-)

Ismeretlen_41918 2009.10.26. 14:41:10

ja, duncan, utólag már bánom azt a részét, de már meg nem tudnám mondani miért mondtam ezt neki.

Duncan 2009.10.26. 15:16:47

Egyrészt mert részeg voltál, másrészt megittasodtál a hatalmadtól.

kavicsq 2009.10.26. 15:23:23

Én egy 4-6-os villamoson elalvással "vesztettem el" 15 percre a telefonom. Moszkván ébredtem, lepattantam a buszhoz és a megállóban időegyeztetés céljából zsebbe nyúltam. A telefon sehol, így egy lányt kértem meg, hogy csörögjön rám. (azt hiszem tél volt és arra gondoltam, hogy valamelyik kabátzsebben még lehet). Kicsörgött, majd kinyomta valaki. Vissza a villamosra, mert még ott volt és egy gyanús figura, egyértelműen telefon-nyomkodós pózból váltott semlegesbe ijedten. Kb. egy hasonló figura lehetett, akit megkértem, hogy mutassa meg a telefont, amit nyomkodott. Elküldött a francba, sőt, fel is állt ezt az elküldést nyomatékosítani, de a részegségem bátorságra ösztönzött és higgadtan kérdőre vontam, hogy ha az nem az én telefonom, akkor gyorsabban a végére jutunk, ha megmutatja. Zsebbe nyúlt és majdnem hozzámvágta a telefonomat, majd sértődötten leült. Én vissza a buszhoz örülve, a csaj meg röhögött, hogy mekkora szerencsém van. Egy bejövő hívás volt (a csaj száma, gondoltam másnap, hogy megköszönöm) és egy kimenő (gondolom a fickó nézte meg, hogy tud-e hívást indítani és megcsörgette magát-neki is megköszönhettem volna így :))

Duncan 2009.10.26. 15:53:14

És megvolt?

kavicsq 2009.10.26. 15:58:47

A megköszönés? Nem, az olyan lett volna, mint b0risz utána kiáltása. A csajra meg nem emlékszem tisztán, csak hogy jó arc volt

Duncan 2009.10.26. 16:42:01

Nem, hanem a csaj.

saul 2009.10.26. 17:12:20

Én egyszer egy hölgyismerősömmel utaztam villamoson tökéletesen berúgva szintén, de ködös tudatomnak is feltűnő volt,hogy egy méhes(nőnemű) urbáncigány szokatlanul közel álldogál a hölgyismerősöm hátához. Nem is figyeltem volna oda komolyabban, ha ezek után fel nem tűnik az, hogy egyszerűen nyúl bele a táskájába a mellső lábával. Mivel - hangsúlyozom - erősen alkoholmérgezett voltam, értetlen bámulással próbáltam feldolgozni a látottakat, amikor észrevett, és hazudni kezdte, hogy ki volt nyitva a táska, és csak be akarta cipzározni, majd - mivel a busz éppen a megállóba érkezett - "gyere már! gyere már!" rikoltásokkal figyelmeztetve a közelben lébecoló makkos(hímnemű) urbáncigány társát, aki egyébként nem vette észre a lelepleződést, letakarodott a buszról. Nyilván nem tűnt el semmi, de akkor is sajnálom, hogy nem kiabáltam "tolvaj! tolvaj!"-t amíg mentek lefelé. :(

Duncan 2009.10.26. 18:12:56

Ellentétben az én egyik lány ismerősömmel, aki kb. a táskájával ütött és perceken keresztül tolvajt kiáltozott egy cigányasszonyra, mikor az a buszmegállóban lopni próbált tőle.

szikla 2009.10.26. 21:01:18

Akkor az lájtosabb sztori,hogy tegnap este elcsapták a pincém elől a lecsavarozott közel kétmázsás szivattyúmat...:(

saul 2009.10.27. 02:32:12

azt hogy a gecibe? (kurva anyjukat btw...)

kavicsq 2009.10.27. 09:42:30

Hééé, bankautomatákat lopnak...Mit számít 2q? Mindenkinek van cigányos lopós sztorija? :D

Ismeretlen_41918 2009.10.27. 10:32:50

ja, és ma jöttem rá, hogy mekkora mák, hogy még szerdán elhagytam az irataimat, mert így azt legalább nem tudta ellopni :( személyim, lakcímkártyám, meg az adókártyám tűnt el valami részeg ködben... tényleg le kell menjek kőrösbe személyit csináltatni?

b 2009.10.27. 11:03:03

nem kell, meg talán van már elektronikus uton való rendelés is, vagy csak akartak ilyet nemtom....

b 2009.10.27. 11:04:09

nem kell, meg talán van már elektronikus uton való rendelés is, vagy csak akartak ilyet nemtom....

kavicsq 2009.10.27. 11:16:17

Nem kell, az összes okmányiroda a rendelkezésedre áll. De talán elhagyás esetén be kell jelenteni, de te is jobban jársz, mint hogy arra bkv blicceljen valaki. Csak a rendőrségi papírral igazolhatod a bkv-nek, hogy nem te voltál...De kölcsönözhetnek is a nevedre. Azt hiszem az okmányirodába is kell...

Ismeretlen_41918 2009.10.27. 13:33:00

ok, köszi, holnap intézkedem!

czr 2009.10.27. 15:48:19

bazz.az én sztorimban nem biztos, hogy van pesti lopós cigó...nem emléxem.egyszerűen arra eszméltem, hogy kabát és táska nélkül sétálok a budagyöngye környékén.(március körül, ergo kva hideg hajnal volt)megemlíteném, hogy akkoriban a lövölde téren pecóztunk, és semmi keresnivalóm nem lett volna a moszkva felé.

kavicsq 2009.10.27. 17:46:44

Na és az Intruder? :(

Ismeretlen_41918 2009.10.30. 16:01:46

czr: látom magam előtt, ahogy manutatipatózol közben :D
süti beállítások módosítása