Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

gut-gut fußballspiel

2007.04.25. 09:49 b0risz

nem szeretem a focit*, nem is nem szeretem, de nem ugrálok érte, nem nagyon van miért nézzem. viszont tegnap két élményem is volt, aminek hatására ma az inglendes focipólómban** kellett jöjjek :)

az első a vasas-honvéd meccshez kötődik. épp a fáy utca környékén volt dolgom, épp a meccs vége felé, és, hogy elkerüljem a huligánokat, stadion kikerülő hadműveletbe kezdtem, aminek köszönhetően pont arra a villamsora szálltam fel, amire a szurkolók is. (helyismeret 1-es) mákomra agyőztes kispest fanok voltak, akik végig ollézták, meg énekelték a villamost, kurva jó hangulatot adtak az estének, lehetet érzeni, hogy vannak élő emberek a faluba'

a másodikat annak köszönhetem, hogy mivel timi (end 'ör ól femili) sportrajongó, tegnap adott volt a mu-milan meccs megnézése, (ráadásul mettinek megígértem, hogy az 'angoloknak' szurkolok, mer' ha itt ügyesek, akkor angol-angol bl döntő lehet.) ...és baszki, olyan meccset láttam ami tetszett, de nagyon. úgy elrepült a két félidő, hogy ihajj, izgultam, ámultam, szurkoltam. nem is értettem az egészet :) beszartam a kaká-n, meg a ronaldo-n, meg mindkét csapaton.

kurva jó foci volt na, nem is vágtam, hogy ennyire is lehet jó.

*= és az nem ellentmondás, hogy az EB-nek örültem volna
**= ez sem ellentmondás, megláttam a turiban, megtetszett, és azóta is szeretem :)

20 komment

Címkék: meghitt badi fit

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr825240747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kobak 2007.04.25. 11:18:18

Beszarás, de nekem is ugyanilyen felssem volt. Igaz csak a Manchester-Milan meccset láttam (azt is csak azért mert "dolgoztam" és más dolgom nem volt). De azon kaptam magam, hogy drukkolok és izgulok és tetszik. Azért maradok NFL fan, de lehet, hogy egy-két ilyen komolyabb meccset meg fogok nézni.

Saul 2007.04.25. 11:18:34

érdemes elolvasni magyarországiebé tekintetében tótavé vonatkozó gondolattyát, amivel nyilván az utolsó betűig egyetértek én. a fociszurkolókról is ír viccesen, viszont objettíve tökigaz. :) vidám szurkolókról csak annyit: párizsban tartózkodtunk a foci vébé döntője estéjén (olasz-francia), és az idegenvezető felajánlotta, hogy menjünk ki a városba sétálni, mert ki tudja mikor lehetünk újra egy érintett fővárosban ilyen esemény kapcsán, és ha nyernek (mennyire találó is ez a szó a győznek helyett) a franciák, nagy banzáj lesz. Nos, az egész város sörözőkben,kávézókban lógott, az utcákon tömörültek, hogy lássák a benti plazmadiszpléjek valamelyikének sarkát. Az olaszok belőték a nyerő tizenegyest, egy percre rá már üvegcsörömpölés, autóriasztó, üvöltve anyázás. Kollektíve leírja a drukkerséget ez. Amíg képtelenek ember módjára veszíteni, addig monnyonle.

Ismeretlen_66225 2007.04.25. 11:55:01

Figyeljetkmáá. Én, mint aktív focista, meg kell védenem a szurkolókat is. Gondolom a vb döntő után sem 60-70ezer ember tombolt, hanem jóval kevesebb. Szóval Saul és TWÁ is értse meg, hogy nem mind huligán, aki meccsre jár. Sőt, kisebb arányban az, mint nem. Jóval. A jó foci meg kurvára más ám tv-ben, mint élőben. Ahogy ez mindenre igaz, kivéve a Mónika showra.

Ismeretlen_41918 2007.04.25. 11:57:07

:)) ja, nagyjából ezért örültem én, hogy tegnap nem a csalódott angyalföldi szurkolók, hanem a győzelmi mámorban úszó kispestiek szálltak a fel a villamosomra :)

Saul 2007.04.25. 12:06:06

Azt kell mondanom, hogy ha egyes érdekcsoportoknak jogukban áll komplett európában évtizedek óta mesterséges bűnbánatérzetet fenntartani erővel, egy meglehetős minoritás által állítólag elkövetett, bolokauznak nevezett valami miatt, akkor nekem is jogom van a szerinted minoritás huligánokat azonosítani a futballszurkolókkal (nem a futballt nézőkkel, hanem a szurkolókkal). Ha a többség nem értene egyet a tevékenységükkel, egészséges szervezet módjára ki kellene őket lökniük maguk közül, hogy szégyelljenek a stadionok közelébe menni, mert közmegvetés tárgyait képezik. Ennek a kiközösítésnek azonban nyomát sem látom, imígyen kívánatos elemnek kell vélnem őket focis körökben. Hangoztatom, hogy nem a minőségi profi sport élvezőiről beszélek, hanem a szurkolókról.

Ismeretlen_66225 2007.04.25. 12:14:53

Ebben az a baj, hogy az a huligán banda pont az, amelyiket még Zahar is ki akart kerülni. Pedig ő dzsúdózik ám. Szóval ha kimész a meccsre és nem tetszik neked a B közép, akkor kérlek közöld már velük, hogy holnaptól nem kell jönniük. Azt hiszem ez nem a többi néző dolga lenne, hanem az Ababotondisták szervezete a felelős. ;-)

Ismeretlen_41918 2007.04.25. 12:56:53

:))) jaj, könnyezek, jók vagytok :)

Ismeretlen_41918 2007.04.25. 13:01:29

mondjuk az tény, hogy kurvára nem lenne hangulatos egy meccs sem a hangossan örjöngő-buzdító szurkolói (kiseb részebn huligáni) tömeg nélkül. más kérdés, hogy nyilvánvaló mattrészegségük fasságokra sarkallja űket. így utólag nyilvánvaló már, hogy anno én is csak azért szerettem a stadler fc meccseire járni, mer' öntötték belénk a szeszt, csak, hogy rajongjunk. voltam is rendőrségen :))

med 2007.04.25. 13:32:59

zaharnak azt kell mondanom hogy pl a visszavago lehet hogy meg ennel is jobb lesz (bar lattam mar a tegnapinal utosebb meccseket is) ha alex f realizalja hogy nem erdemes 0:0-ra jatszani. de szerintem vagja mert nem luzercsaszar arzenvenger o ugyhogy jovo szerda mu kezdocsapataban 7 brit volt ugy hogy serult rio es gary!!! nagyon ott van saul 12:06-kor irt elso mondata foleg a nevehez kepest

Saul 2007.04.25. 14:39:46

mette: :) nyilván nem véletlenül írtam aztat. kav: nyilvánvalóan szurkolói közösségekről van szó, s mint ilyenek, önnön létük okán, általuk kitermelt szélsőséges elemek ignorálása csupán a felelősség elhárítása. Ne mondjad nekem, hogy a focizás hangulatához tartozik az ultrák kerítésdöntögetése, meg saját csapatuk megverése, hadd ne soroljam tovább... Kizárólag a szurkolók a felelősek azért, hogy ilyen lények kapnak helyet köztük.

Ismeretlen_66225 2007.04.25. 14:56:44

Nem is én mondtam. De gondolom voltál már meccsen. A kemény mag a kapuk mögé, a lájtosak oldalra. Annyira ismerik a lájtosak a kemény magot, mint te. Nem szervezik őket, nem megtűrik, hanem egy meccsre járnak. Hogy lehetne kiutálni őket? De az igaz, hogy a hangulathoz az éneklés, kiabálás, ugrálás hozzátartozik. Azt meg a kapuk mögött csinálják ám. Nem mondtam, hogy kell a balhé, sőt valójában nem is kell. De a balhézok és a szurkolók nem ugyanazok, nem egy halmaz. Tehát aki balhézik a meccsen, azt a rendfentartók intézzék el. Mint ahogy minden más területen is. A bliccelőket utálják ki a bérletvásárlók? :) Oldják meg a szervek...azé' vannak.

Ismeretlen_66225 2007.04.25. 14:57:51

+n

Ismeretlen_41918 2007.04.25. 15:30:41

ez viszont teljességel így van ahogy kavó mondja. tudom, mert voltam b-közép is, meg néző is meccsen. :-P

Saul 2007.04.25. 16:01:59

Én csak azt tudom, hogy egy sztenderd friggin nba meccsen (vagy akármelyik usa-beli sport, de én csak említettet néztem) elég kúl hangulat van, nem beszélve a nagy találkozókról, mégis elég ritkán találkozik az ember olyan hírekkel, hogy feldühödött kosárlabdadrukkerek megverték saját csapatukat, mert az nem nyert (pedig ezekbe az arénákba is bepakolnak 35e embert). Ezzel azt akartam mondani, hogy nem kell jobbközép (vagy mi a rákot emlegettek itt egyhuzamban) ahhoz, hogy értelmes szórakozásba torkolljék egy sportnézés. A bliccelésről annyit, hogy nem kényszeríthet leszállásra a kaller fizikailag, tehát ha én azt mondom nemnem, az egyetlen fegyvere, hogy nem engedi elindulni a járatot, minek következtében a többi utas szopik, tehát ahogy mondtad: a bliccelőket utálják ki a nembliccelők. Totál normális megoldás az, hogy a randalírozó szurkolókkal bíró csapatokat küldje el a liga a búsba. Focizzanak a réten. (Viszont csak nagyon ritkán küldi, tekintve hogy huligánsz (persze nem a magyar ROCKbandára gondolok) is fizeti a jegyet, azaz biznic az egész.) Egyébként teljesen lol már az is, hogy ilyen állatságról gondolkodom, mint foci, úgyhogy részemről abbahagytam. Inkább neked van igazad kav. :)

Ismeretlen_41918 2007.04.25. 16:11:10

:) há' más a két dolog, az usában eleve úgy van az emberek agya belűve, hogy minden sportesemény = családi rendezvény. itt meg részeg vikingek dajdajozó hőbörgéséből alalkult ki minden, lehet, hogy összefügg a kettő...

Ismeretlen_66225 2007.04.25. 16:46:19

Köszi :) Amúgy én örülnék a legjobban, ha teljesülne az álmod. Na jó, annak jobban, ha kimennék itt Mo-n egy meccsre azért mert jó. Leszarnám, hogy vikingek vagy szobrok vennének körül. Amúgy ha jobb lenne a foci és többen (mint 200fő) járnának ki, akkor szerintem hamarabb érvényesülne a rossz közösség kiutálása.(talán)

Ismeretlen_66225 2007.04.26. 13:40:22

Adalék a focihoz: http://www.hirszerzo.hu/cikk.php?id=34264

med 2007.04.27. 11:26:19

mellesleg a multkor mongyak tv-be hogy azer van hogy az angol csapatok kulfoldi meccsein mindig van valami gaz az angol szurkolok korul (pl megkeselik oket deliek vagy ok vernek szet mindenfele dolgokat vagy most utoljara eppen a rendorok oket koztuk egy toloszekes rendbontot zarojelvegrebezarva) mert kulfoldon(marmint nekunk angoloknak kulfoldon) barki mehet a meccsekre mig itthon (marmint nekunk angoloknak itthon tehat: angolhon) mar kurvara nem engedik be a faszfejeket sot kulfoldre sem engedik a rosszcsontokat (bar ez ellentmondani laccik az elozo allitasommal) masszoval ott mar sikerult elerni hogy a futballhuligan szamitson bunozonek hiszen az ajanlom: football factory- ez egy film

Saul 2007.04.27. 16:31:13

Csak azt felejtetted el mette, hogy te nem angol vagy, hanem tigris.

med 2007.05.02. 09:52:08

ma milan-mu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gyozzon a jobbik mu!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása