Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

háromegy

2007.08.23. 13:56 b0risz

ezt hogy csinálták bazmeg?

...várjávárjá', magyarok a pályán, kapnak egy gólt, erre mihez kezdnek? megdöbbentő módon nem összefingják magukat a mieink, hanem egyenlítenek, aztán rávernek még kettőt a világbajnokra!
reggel kinyitom az internetet, és ez csap pofán.
nem azon lepődtem meg igazán, hogy a világranglistán hatvanötödik, nyerni tudott a harmadik ellen, mert a világnak más tájain sokszor látszik működni a legkisebb királyfi effektus, valahogy más népek tényleg képesek néha arra, amire eddig mi nem nagyon voltunk: gyengék is, bénák is, szóval szarok, szarok, de valahogy csak fölülre kerekednek.

nem hittem volna, hogy valaha lesz ilyen bazzeg. komolyan nem. tegye fel a kezét, aki számított erre! azon, hogy a szövetségi kapitány szerint ez volt a várható, meg, hogy ez nem meglepő eredmény persze csak LOL-logni tok.

...így utólag még kicsit sajnálom is, hogy nem néztem meg.

9 komment

Címkék: badi fit juhuu

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr385240812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2007.08.23. 16:57:29

Nem vagyok benne biztos, de mintha az olaszok nem érték volna be ennyivel. Szóval úgy tünt néha a tempójuk, hogy őket is kurvára idegesíti és nem akarnak belenyugodni a dologba, ám nem tudtak mit csinálni. Szóval ők is a pályán voltak. Ezt azért hozzá kell tennem a dicsőséghez. Pár éve németeket vertek Mateusszal, aztán ott sem volt semmi később. Szóval én csak egy sikeres év után (mondjuk 6 nemzetközi mérkőzés, legalább 4 tétre) fogok újra meccsre járni.

Ismeretlen_41918 2007.08.23. 19:57:50

esküszöm, amint kijutunk a vb-re én is fogk meccsre járni egyébként nem értem mit jelent az első négy mondatod o.O

Ismeretlen_67645 2007.08.23. 20:10:35

Bakker, en ezen nem csodalkoznek ennyira amugy kaRoba! Semmi tetje nem volt a meccsnek es az Olaszok siman megtehetik azt, hogy a vilagsajto lehozza egy napig, hogy kikaptak egy 65-d rangu csapattol. Ez szerintem teljesen normalis!

Ismeretlen_41918 2007.08.23. 20:20:22

há' nem tom. ez is lehet

Saul 2007.08.23. 22:01:59

Ha olvastátok a nemzetközi sajtót, vagy legalábbis amit az indexen szemezgettek belőle, kiderül, hogy mások nem akadnak ki ezen ennyire. Az olaszok is legfeljebb azt írták, hogy hát ejnye-bejnye. Szerintem vak tyúk is talál szemet, meg nyilván még rossz napja volt a talján bandának pluszban. Továbbá mióta láttam az USA válogatottat olimpián kosarazni (kivéve a '92-es dream teamet, akik nyilvánvalóan a kizárólagosak ezen a néven, és RESPEK!), beláttam, hogy aki komolyan foglalkozik élsporttal, az a barátságos mérkőzéseket egyszerűen leszarja, főleg ilyen masterpitlák ellenség ellen mint a magyarok, akik hátrébb vannak a ranglistán mint ahány ország. Mivel az ilyen meccsnek még köze sincs a presztízshez, ezért akár el is lehet veszteni, mert ki nem szarja le? Fasz se fog akarni megsérülni a hajtásban valami magyarok ellen valami semmi kis meccsen. Nyernek, és? Mi változik? Semmi. Örülnek kicsit, örüljenek, ugyanúgy mennek vissza a hatvanötödosztályba semilyen nemzetközi tornára soha többé nem bejutni, az olaszok meg mennek vissza az élvonalba paráztatónak lenni, meg négyszeres világbajnoknak. :)

szikla 2007.08.23. 23:22:22

szerintem ez baromság!A 3. helyen álló csapat nem engedheti meg magának,hogy kikapjon(ráadásul 3:1 re)65.csapattól.Tét meccs ide,barátságos oda,nem fér bele egy ilyen zakó!Igaz nem változik semmi,nekik legalábbis,de ha másra nem is jó,bízom benne,hogy ezekután ez a csapat marad a gerinc,nem az arcos"nagyöregek".Kavvernak meg igaza van abban,hogy nem igazán nyugodtak azért ebbe bele,ha jól figyeltetek mentek a búnyók a 2.góltól..meccsre ezután sem járok..

kavicsq 2007.08.24. 08:50:05

Zahar, Szikla megfejtette az első 4 mondtot. Szóval amit Junior és Saul érvként hozott fel, hogy leszarták, az nem úgy volt. Hajtottak és akartak az olaszok is. Persze ez nem jelent attól többet, hogy megvertük az olaszokat egy barátságos meccsen. Én azért támogattam mateust, mert ő volt az első, aki nem lipcseit és kipriket nyomta, mert rutinosak, hanem fiatalokat, mert azok kicsit tudnak focizni. Szóval nem hiszem, hogy a magyar foci feltámadt, de azért ezen a meccsen tényleg rendkívűl jót alakítottak. Jó volt nézni és szurkolni végre.

Ismeretlen_41918 2007.08.24. 10:12:37

baszki, mondom, hogy már bánom, hogy nem néztem...

zolti ba 2007.09.01. 22:09:34

info inyenceknek: a 65. helyen allo magyar valogatott elorebb all (az olasz meccs elotti allapot) a vilagranglistan mint pl a belga (86-ban vilagbajnoksagon 4 koze jutottak es bek-gyozes csapatuk volt akkoriban) vagy a szomszed osztrakok akik mostanaban is ki-kijartak a vb-re (tovabb nem neztem a listat) amugy matthaus kurva jol nyomta nekem ugy tunt hogy o talalta ki azt hogy egy magyar csapat is megprobalhat igyekezni a palyan en ugy tudom hogy a magyar fociban kisteleki a satan fovezer konkluzio 89 ota sajnos en mar lattam par olyan meccset hogy 'na most elkezdodott valami a magyar fociban'
süti beállítások módosítása