Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

napi idézet 87. - bocs, megint tótavé

2007.12.10. 09:50 b0risz

"Lehet, hogy a környezetvédelem népszerű hívószó, de van még néhány sláger: Land Rover, Lexus, BMW, Pajero. Magyarországon túl olcsó mulatság elkövetni azt a bunkóságot, hogy a becses személyünket százötven-kétszáz lóval hurcolásszuk ide-oda, míg honfoglaló eleinknek elég volt fejenként egy."

w - Ki fizeti a kérészt?

11 komment

Címkék: napi idezet olyan ketezer dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr165240882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kobak 2007.12.10. 14:05:09

Az a baj ezzel a tótavével, hogy megint álltalánosít. Igaza van természetesen, de azért attól ne szedjünk már be 5*-ös adót akinek pl. munkaeszköze a terepjáró és nem tud fenntartani még egy szuzukit is tótavé kedvéért, ameibe a város határán átszálhat. nem kell gyártani 8000es terepjárót és akkor nem fogják megvenni. csak erről az oldalról lehet vátoztatni ezt mutatják a tapasztalatok.

Ismeretlen_41918 2007.12.10. 14:33:11

hát azé ez azé elég szélsőséges példa, mer' sztem aki pesten terepjáróval rohangál, annak nagyjából 100%-a kisfasz-kompenzálásból teszi, nem terepet jár épp munka közben. (másrészről meg ha környezetét védené, akkor át lehetne szállnia békávéra, amíg épp nem terepet jár). de mondjuk, ha nem pesten, akkor pölö a kakusziéknak mi a picsának egy terepen sosem használt porse kajen? erdész, vadász, őstermelő járjon terepen terepjáróval, ne a kisfaszú milliárdos gengszter városban. nem mellesleg véleményt meg ugye nemigen lehet általánosításgatás nélkül írni, mert akkor könnyen oda az él

kavicsq 2007.12.10. 14:48:09

Ez az egész olyan, mintha irigység beszélne tótavébő! Ha a gazdag (vállalkozó, seftes, gengszter, bróker, stb) megfizeti a dolgait (adó, tb, szja, áfa), akkor szerintem megfizette már azt, hogy 3000-essel dönget. Engem nem zavar, hogy nagy a kocsija, hiszen gazdag. Csak akkor arányosan viseljen terheket. Pl a nagy kocsiba, többet tankol, így több adót fizet közvetlenül a gépkocsi miatt (de a biztosítás, köbcentiadó, stb dolgokkal is többe fáj). Hajtsák be rajta ezeket. Ezek legálisak, nem újfajta adónemek, már megszokottak, mindenki által támogatottak. Szóval Kobaknak igaza van, hogy másik oldalról kellene megfogni az ilyet, de csak annyi kellene, hogy tartassuk be a már meglévő törvényt. Tótavé megint adott a szarnak egy pofont. Szerintem rohadtul egyoldalú tud lenni. A témáival nincs baj, csak túl sokat ferdít.

Ismeretlen_41918 2007.12.10. 15:17:41

asszem nem vágtátok le a lényeget, ami kb ez: aki többet ríbolja a környezetet (aránytalanul többet ráadásul), mint más, az vagy fizessen kibaszott sokat a rongálásért, vagy hátha visszavesz a pazarlásból a magas díjak miatt. azzal viszont makszimálisan egyetértek, hogy nem törvényhozói oldalról köll itten keménykedni, hanem basszanak szájba mindenkit a már meglévő törvények alapján (csak autósfronton pl itt sosem látok közlekedési rendőrt, pedig minden második fasz a buszsávban megy, persze piroson át fullgázzal, aztán a járdán parkol - és amikor pl múlt héten is leugattam egy járdán parkolót, akkor meg ő volt fölháborodva)

kavicsq 2007.12.10. 15:28:56

Pont azt írom, hogy többet is fizet! Sokkal, de sokkal drágább egy X5 bömös fenntartása egy Corsáénál. A károsítás viszont nem biztos, hogy ugyanennyivel magasabb! Ezaz, tartsák, tartassák be a jelenlegi szabályokat és ha az sem hoz eredményt, akkor lehet agyalni új dolgokon. De annak nincs értelme, hogy csak kitalálunk valamit papíron, aztán meg nincs kontroll.

Ismeretlen_41918 2007.12.10. 16:30:08

igen egyfelől kurva jó lenne az, ha a már meglévő szigorú szabályozást hajtanák be, másfelől meg az lenne az igazán jó, ha a Zemberek végre felfognák, hogy saját tányérukba szarnak, meg az enyémbe, és nem raknának minden dolog helyére teljesen feleslegesen mondjuk újabb millió autókat... (annyival sajnos nem tud drágább lenni, mint amennyit büntet a környezeten: egy kamion pl asszem 30.000 személyautónyit rombol az úttesten, pedig nem annyival nagyobb a szgk-nál. so egy nagyobb pikap, vagy egy felesleges terepjáró sem egyszerűen annyiszor többet bántja a környezetét, mint ahányszor nagyobb)

Ismeretlen_41918 2007.12.10. 16:33:36

bocs, tévedtem a kamion vs szgk terhelés témakörben: "Az utakban okozott kár a tengelyterhelés ötödik hatványával arányos, így egy kamion annyi kárt okoz az utakban, mint több százezer, vagy akár egymillió személyautó" http://www.lelegzet.hu/archivum/2002/07/0074.hpp

duncan 2007.12.11. 09:44:59

Ezt üzenem: http://www.youtube.com/watch?v=H_tmFUWu9bI

kobak 2007.12.11. 14:39:25

ez egy buzi! 8o

Ismeretlen_41918 2007.12.11. 14:51:52

csak irigykecc :))

duncan 2007.12.11. 18:06:09

A közepe felé válik viccessé, illetve a vége, ahol ugyanazzal a sebességgel VAKon tolja...:-)
süti beállítások módosítása