Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

dolgok kétezerhétrűl

2008.01.02. 10:35 b0risz

akartam ám eredetileg valamiféle évvégéi számvetést, vagy leltárt, vagy mifaszomat iderittyenteni még tavaly, de aztán ez elmaradt. agyam se sok volt már az utolsó két hétben, meg az akarat sem feszített túlságosan.

magánéletileg a legfontosabb tény talán, (s ez igazából maga a három legfontosabb idei változás a kétezerhetes évben számomra) hogy ~6 év hízás után idén már végre fogytam. 8 kiló körül lehet sztem a mennyi, de térfogatban jelentősebb a változás, mostmár tényleg van látszatja, mindenki kiszúrja :) még van egy 5-6 kiló, amit le kell dobnom, de ha ez a tempó marad, akkor idén meg lehet az is. ezt két fontos oknak tudom be:
egyrészt erdély óta nem iszom töményet (jó az utolsó két hétben ittam ötöt).
a másik tényező, valszeg a jelentősebb, hogy ismét sportolok. tavasszal a badizással indult, majd ősztől shinkendo, amit a sérülésem miatt év végére jegelnem kellett, de hétfőtől újra edzés! (kyo is a listán, legkésőbb tavaszig újra kell kezdeni!)

szakmai fronton meg az volt fontos, hogy életet leheltem végre a varrat.hu-ba (bár az év végére tervezett fejlesztésekből semmi sem valósult meg, de még előttem a tél, pl ma sincs benn a főnököm, aki tudná mit kell tegyek, ha minden jól megy amint ezt leírtam húzok is fordítani tattoo-történetet, hehe), új portfolió, és blog oldalt kezdtem, találtam egy fizetéskiegészítésre alkalmas, viszonylag gyakran beeső plusz otthoni munkát, amit timi is meg tud tanulni, - ami azé' több, mint kewl. nemrég első alkalommal készítettem telóra saját témát (ugyanaz, mint itt, ill. a portfolión a fejléc), ezzel megkezdve a mobil divályszokra "fejlesztés" felé vezető hosszúnak tetsző utamat, mikkel terveim vannak, bár nem tom időm lesz-e kivitelezni azokat (persze, hogy lesz, ha akarom). ja, és megismerkedtem a video-kompozitálással, amivel szintén közelebbi barátságba szeretnék kerülni idén.

nekem kb ennyi. valakinek volt valami hasonlóan gecifontos dolog amit végre megtett tavaly? (vagy bármi)

3 komment

Címkék: meghitt badi fit

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr695240892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petr Balavič 2008.01.02. 22:53:11

Én részt vettem egy szilveszteri bulin, ahol gyakorlatilag számolatlanul lapátoltuk a havat. Akinek van hozzá füle, hallja! Ezzel egyébként egy olyan dolgot értem el az életemben, amit űberelni nem is nagyon lehet asszem. Egyéb anyagi javak hajszolása hamis becsvágy, úgyhogy beláttam, egy nem túl nagyra törő valaki vagyok, akinek a napi betevő, ló, és a fentebb említett tevékenység bizonyos megléte voltaképpen elég is. :D

kolja 2008.01.03. 13:30:21

Mar a hoember keszito keszletes posztnal irtam,kuldhetnetek havat erre is! Egy pihet sem lattam tavaly szilveszter ota! 2007-rol:Itthagytuk,elmentunk mashova,visszajottunk.Kobak meg is jegyezte,sok lesz mar a spontan bucsubulikbol. Elso karacsonyom volt csalad es baratok nelkul.Jo volt,de inkabb nem ezt valasztanam orokre, ha lehet valasztani. Most Hajninak jo, szereti amit csinal.En meg ma mondok fel,es keresek masik allast.Remelhetoleg hamarosan lesz valami,ami fizet is,ha dolgozom. Kozben allandoan ott van a volt fonokom es a felesege,aki megprobal meggyozni,hogy jobb Killarney,mint Dublin.Lehet vissza kellene mennunk oda? Egy par dologban 100 % igazuk van,mar en is latom. Qrva nehez donteni,jo lenne egy osszeulos rofoges ilyenkor is veletek,aztan dumalni egy csomot mindenrol. Bizom benne,hogy nemsokara lesz is ra alkalom! Boldog uj evet kivanunk mindenkinek!

Ismeretlen_41918 2008.01.03. 14:48:53

bárcsak annyiból tellene, hogy bárhova bármikor odamegyek! mennék okoskodni gealföldre
süti beállítások módosítása