Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

az félelelem mechanizmusárúl

2008.01.28. 15:22 b0risz

tök véletlenül megláttam ezt a képet itt, és beugrott ez az apró kis szösszenetnyi dolog, hogy amit most elmondok, azt elmondjam:

az egyetlen állat, amitől valaha életemben féltem az a lótetű.

gyerekkoromban próbáltam egyszer ásóval agyonölni egyet a beton aknatetőn, de az istennek sem szakadt szét, ettől rettentően megijedhettem. próbálkoztam többnek az elpusztításával is, de nem ment - vagy nagyon nehezen, amit inkább úgy jegyzett meg nekem az én elmém, hogy denem. nyilván félelmetesebbnek tűnt akkor bármilyen -minden- skandináv trollnál ez a kis izé, amiben nagy szerepe volt annak, hogy a trollok messze voltak, és még a könyvekben sem mindig ugyanúgy néztek ki, ez meg kurvára itt volt, és tényleg nem volt hajlandó megdögleni a szemét.

aztán pár éve szikla megajándékozott egy literes befőttesüvegnyivel. egy darabig csak néztem, ahogy zabálják egymást, aztán összeszedtem minden bátorságom, kiborítottam a kis dögöket, fotózgatni kezdtem őket, aztán előbb botokkal, majd puszta kézzel hozzájuk érve piszkálgatás közben egyszercsak éreztem, hogy egyszerűen megszűnt a félelmem. gondolom mer' láttam őket halottan, vagy mert már nagy, erős, és fejlett intelligenciájú lény voltam akkora, nem tom, nekem mindegy is a miért.

hát ennyit mára az félelelem mechanizmusárúl

6 komment

Címkék: meghitt nosztalgia

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr25240909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2008.01.28. 16:14:17

Pedig sok félelmetes dolog van a világon. Pl itt van mindjárt ez: http://www.youtube.com/watch?v=j6lADdhmAec

kobak 2008.01.28. 17:34:26

Eztet hívják asszem sokkterápiának. Vagy mi. Szok műkszeni.

szikla 2008.01.28. 17:38:29

...szívesen.Ha bárkinek bármi félelme van,csak szóljon..

Kobak 2008.01.28. 21:16:35

Én rettegek az öklömnyi gyémántoktól! ;)

Ismeretlen_41918 2008.01.28. 21:59:02

muhahaha :)

kolja 2008.01.29. 23:01:58

hat valahogy en is igy voltam vele,szerintem engem az rettentett el leginkabb,hogy kurva nehez kinyirni a dogoket,ahogy te is irtad. Aztan nagy nehezen egyszer ravettem magam,hogy horogra tuzok egyet. A felelem elmult nalam is. Azert annak nagyon orulok megis, hogy ezek a dogok,es ugy altalaban nehany izeltlabu nem eri el a legkisebb kutya meretet sem!
süti beállítások módosítása