Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

bringával melóba vol III.

2008.07.22. 13:35 b0risz

hát ma kicsit mérges vagyok a meteorológusokra. tegnap azt hazudták, hogy ma egy napra nyár lesz, gondoltam akkor betekerek bringával. a táv igazából közel duplája (6,6 km), mint amit az ev-be menet kellett megtenni, de ahhoz képest ez egy kényelmes sétagalopp. majdnem végig bringaút, csak egy kis szakaszon kell autók között cikázni, de az se igazán vészes.

gyorsabb voltam, mint villamossal, 25 perc alatt letekertem, ami azért külön jó, mert gusstein zakariás is kb ennyire taksálta, ő minden nap erre jár, hardkór bringás - hozzám képest legalábbis mindenképp :)

végülis, ha azt mondják ilyen hűvös idő lesz, amilyen van, sztem nem is indultam volna el, de semmikép sem így jöttem volna (egy póló + rövidgatya, meg szandi). végülis lehet azért volt a trükk, hogy legalább megtegyem az utat, és lássam, mennyire kényelmes és jó ez nekem.

minden esőmentes napon így fogom tolni, ez tuti. megérdemli a canga is, hogy használjam, főleg, hogy pár napja már száraz, tiszta, kulccsal zárható bringatárolóban tud pihenni, so egy szava se lehet :)

Szólj hozzá!

Címkék: bringa big szitilalyf

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr415240994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása