Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

grg

2009.02.18. 15:59 b0risz

aki szerint gyúrni nem jó, az valamit nem jól gondol. főleg akkor ha látta az arnoldsvarcenbergeres iron pumping filmet (véletlen ismerek vkit akinek megvan):

50 komment

Címkék: video badi fit

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr785241060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szikla 2009.02.19. 20:27:44

Gyúrni elég buzis...nem? höhö.ja!buzis!höhö

Ismeretlen_41918 2009.02.20. 09:34:41

nem gyúrni a buzis :-P

Duncan 2009.02.20. 10:40:39

Igazából a gyúrás és a buziság között nincs korreláció. :-)

czr 2009.02.20. 11:04:01

olyan jó mikor a számhoz ér! a bedurrant bicepszem.jamjam

szikla 2009.02.20. 12:58:31

Értem.Szóval mikor kipirulva,izzadva mosolygósan egymáshoz dörgölőzve helyet cseréltek a gépen (czr vs. zahar)Az férfias..XD Tudtam,hogy bennem a hiba!Jaj!Várjunk csak!Tudtátok,hogy már nem az ókori Rómában vagyunk??Biztos a ti érték rendetek a megfelelő?muhahah Ha már külföldiű akkor inkább koherens..;)

Duncan 2009.02.20. 13:42:33

A "nincs korreláció", vagyis összefüggési viszony szerintem jó ide.

szikla 2009.02.20. 14:04:34

:D nem állt szándékomban vitatkozni, mert köztudottan én vagyok a szebb, Te pedig az okosabb..;)

kavicsq 2009.02.21. 10:50:27

A gyúrással nem az a baj, hogy az ember nem szereti, ha izmos lesz. Két dolog miatt nem tudok tartósan eljárni: 1, kibaszott unalmas. Semmi labda, semmi gól, nincs taktika, monoton. 2, nulla, azaz nulla a sport értéke. Tüdő, vérkeringés, állóképesség, ügyesség, koordináció mentes az egész...

Duncan 2009.02.21. 16:23:14

1. A gyúrás nem labdajáték. Nem unalmasabb mint a futás. 2. Az izom építése - nyilván ésszerű kereteken belül - egészséges. A legtöbben aerob dolgokat is nyomnak mellette, én pl. mikor van időm futni is járok edzés mellett.

kavicsq 2009.02.21. 18:03:39

Na ez az.. 1, én ezt tudom, pont ez a baj :) 2, a futás hasznos is, ezt senki nem tagadta. Vagy legyen hasznos, vagy legyen szórakoztató. A kettő együtt a legjobb. A gyúrásból mindkettő hiányzik...

Duncan 2009.02.21. 19:55:39

"Az izom építése - nyilván ésszerű kereteken belül - egészséges" Nem csak a futással együtt hasznos és egészséges a súlyzós edzés (gyúrás), hanem önmagában is. Másrészt jobban fogsz kinézni tőle, ami szintén hasznos. A focitól nem fogsz kinézni sehogy.

Duncan 2009.02.21. 20:00:18

Első blikkre: Rugalmasabb izomzat, koleszterin szintre pozitív hatása van, Időskorra(ban) erősebb izomzat, könnyebb mozgás és állóképesség, Csökkent vérnyomás nyugalmi állapotban, erősíti a szív és érrendszerünket, a keringési rendszert, csökkent zsír és megnövekedett izomzat, erősebb szalagok és inak, jobb anyagcsere (internetes forrásból van)

Ismeretlen_41918 2009.02.22. 22:07:16

1. az unalmassági részével nyilván nincs értelme vitatkozni, mert nincs - sztem spec kurvára szórakoztató saját magammal megküzdeni minden rohadt üvöltve kinyomott dekával. 2. úgy, hogy igazán komoly értelme legyen edzeni talán nem is lehet egyedül, mert akkor ér valamit, ha beleszakadsz, és már fáj, de még akkor is nyomod, ehhez meg kell egy partner. mondjuk abszolút értékben nyilván vicces súlyokkal tolom, de magamhoz képest elég, mert minden gyakorlatot megdöglésig csinálunk. edzés végére az izmaimban tombol a vér, ömlik rólam a víz, lihegek, a mellkasom a plafont veri, úgy kitágult - asszem sportértéke rohadtul van :)

czr 2009.02.23. 11:19:41

...és amikor lent vagyunk a dzsimben, az élet összes problémáját meg lehet beszélni.mivel úgysem tudni, hogy mitől könnyezem.ez szentem szupi! :P

kavicsq 2009.02.23. 11:22:55

Ha megyek, sosem egyedül. Számomra így is unalmas...Az izomzat építése meg esztétika...Kb. annyit jelent nekem, mint hogy elmegyek fodrászhoz, mert jobban nézek ki. Oké, egyértelmű hogy a "nincs sportértéke" az túlzás, de egy focihoz képest nulla..Nem túl mellesleg a futás fogyaszt, az állóképesség mellett meg a lábad is kurvára izmos lesz..szóval formál...de hát ki az aki azért sportol, hogy kinézzen valahogy és nem azért, hogy ne haljon meg 50 évesen agyérgörcsben vagy trombózisban??!!

Ismeretlen_41918 2009.02.23. 11:26:43

öööö, én? figy má, én nem vok egy nagy badi guru, de eccő e'mék veled edzeni és ha aszondod utána, hogy nem volt sportértéke, akkor örökre rád hagyom :)

Duncan 2009.02.23. 11:35:37

Őszintén szólva úgy érzem, h egyszerűen csak ellenszenves neked a gyúrás valamiért és próbálsz fogást találni rajt'. Ugyanúgy sport, mint a futás, vagy akár a foci, csak más miatt jó. Bizonyos tekintetben jobb, más tekintetben szarabb. A foci alakformáló értékéről meg annyit, hogy ha a minden áldott hétvégén kint rohangáló pocakos családapák ugyanazt az időt súlyzós edzéssel és hasazással töltenék, meglehet kevésbé küzdenének súlyproblémákkal.

saul 2009.02.23. 11:59:06

A gyúrást csak az képes nem jó dolognak tartani, aki -vagy sosem gyúrt -vagy szénné kokszolta az agyát ha gyúrtál már annyit, hogy látszott rajtad, akkor hazudsz, ha azt mondod, nem volt jobb az az állapot. Magam egy ideje kénytelen vagyok nem gyúrni, és annyira undorítónak találom a pacát amivé a testem lett, hogy nem tudom elmondani. Egyrészt természetesen hiúságból teszi az ember, másrészt viszont az esztétikusabb külső hajszolása arra a cselekvésre ösztönzi amire a test való: mozgásra, nem pedig tespedésre.

kavicsq 2009.02.23. 13:02:25

Se ellenszenv, se kokszolás, semmi. Járok, heti egyszer, nagyon ritkán kétszer elmegyek ma is kondizni és kb az elmúlt 3 évben ez így is volt. Nyáron van, hogy hónapokig nem, de a téli időszakban szinte mindig. A kondizás nekem mindig egy kényszer, legyek túl rajta, hiúságból kell cselekedet, míg egy egyéb sportot pl. focit, remegve várok. Duncan, a pocakos családapák focija kb olyan, mint az edzőteremben lévő pocakos emberek, akik két hetente egyszer lemennek csak fekvenyomni...Természetesen ők sem érnek semmit semmivel, ha csak hébe-hóba csinálják...

Duncan 2009.02.23. 13:10:19

Nyilván, ha teljesen hébe-hóba jársz, nem fog látszani rajtad semmi gyúrásnál sem, csakúgy, ahogy a focinál sem. Ezért nem is értem, hogy miből jött ez a "foci egészséges, gyúrás nem" dolog. Ráadásul a focitól nagy mennyiségben sem fogsz jól kinézni.:-) Plusz még merevít is. A kosárlabda pl. egészségesebb, ha már labdajáték.

Ismeretlen_41918 2009.02.23. 13:16:29

figy kav, eleve az van, hogy neked a sport = labda. de ettől ez nem igaz. én pl karatézni, meg shinkendozni is szerettem/szeretek/fogok szeretni. lehet azért mert birkózással, nem focival kezdtem a sportolást, nem is igazán kötnek le a labdajátékok. ám attól mert én magam szar vagyok bennük még hajlandó vagyok felfogni, hogy az valójában, AKTÍVAN űzve sport. értesz? [azt meg már csak zárójelben suttogom, hogy pl karatén a verseny előtt állóknak fővesztés terhe mellett volt megtiltva a focizás, mint a legveszélyesebb, azaz a legtöbb sérülést okozó sport :) ]

Duncan 2009.02.23. 14:21:55

Meg merevít is -- ismétlem.

kavicsq 2009.02.24. 01:38:56

Merevít? Hát mint minden, amiben izmot használsz :) Csak erre találták ki a nyújtást...De gondolom a gyúrósoknak nem kell ezt elmondani...Ugyee? Remélem! Én a sport értékét kétlem a gyúrásnak. Pl egy tornász ereje és izomzata jobb arányban van, mint egy gyúrósé. Illetve úgy általában látszik valakin, hogy gyúrásból izmos, vagy egyéb "sporttól". Azt hiszem értitek miről beszélek...Nem mellesleg meg kurvára leszarom, hogy nézek ki, amíg egy lépcsőn könnyebben felfutok, vagy tekerek le bringával 20km-t, mint egy jól kinéző ember.

Ismeretlen_41918 2009.02.24. 10:04:08

figy má, a bredpitt is gyúrós, so csak azt akarom mondani, hogy nincs "gyúrós kinézet", ahányan csinálják annyi félék. mindegy, befejeztem, olyan dolog valamely tulajdonságáról vagy rosszul meggyőződve, amiről fingod sincs :) (kb olyan a hozzáállásod ehhez, mint nekem a közgazdaságtanhoz)

saul 2009.02.24. 10:55:43

Meglepődnél, milyen mértékben növeli az izomzat erejét és az állóképességét (nem a hosszútávfutásra gondolok, hanem az izom erőkifejtő képességének idejére) a gyúrás. Én is úgy voltam vele hogy nem akarok nagy súlyokkal edzeni, csak jól nézzek ki, de amikor először nyomtam fekve mázsa felett, azért ráflesseltem az erőfílingre. :D Arra pedig mérget veszek hogy egy tornász a saját testsúlyával végzett erőgyakrolatoktól nem lesz olyan erős, mintha súlyzókat használna. Hacsak nem használ súlyzókat, amiben nem is vagyok olyan biztos... :|

Ismeretlen_41918 2009.02.24. 11:10:23

sztem tuti használnak

kavicsq 2009.02.24. 11:28:42

Ha nem lenne fingom, akkor nem tartanám unalmasnak. Persze oké a gyúrás, hiszen jobb mint az otthon ülés. Szóval örülök mindenkinek aki legalább megmozdítja magát és igyekszik elkerülni a 40éves korban bekövetkező halált.

Ismeretlen_41918 2009.02.24. 12:19:11

akkó viszont tedd le azt a kurva cigit...

Duncan 2009.02.24. 13:03:11

"Ha nem lenne fingom, akkor nem tartanám unalmasnak." ööö... A foci meg azért merevít, mert a meccs teljes hossza alatt (ez lehet fél óra is nyilván) viszonylag monoton izommozgást jelent. Ebből a szempontból persze nyilván nem rosszabb, mint önmagában a futás, de rosszabb, mint pl. a kosárlabda. Ezért szoktak széjjel meghúzódni és jobb arányban lesérülni minden hosszabb meccs végére a játékosok és valszeg ezért mondták nekem anno, mikor kickboxozni kezdtem, hogy ne erőltessem, hanem inkább olyat nyomjak, amiben ugrálni is köll.

kavicsq 2009.02.24. 13:39:09

A dohányzás dolgot nem értem, de mellesleg igazad van abban, hogy nem hasznos. Nem is vitattam egy percig sem. Meghúzódni meg pont azért szoktak, mert nem nyújtanak le rendesen és nem melegítenek be. Sok laikus azt hiszi, hogy elég a lábakat bemelegíteni, mert monoton a mozgás aztán meg a hátuktól kezdve derékig minden húzódhat, hiszen használatban van mindez. Nem rémlik, hogy a profi focisták húzódás miatt nem játszanának meccsen. 99%-ban sérülések (felrúgás, ütközés, fejelés) miatt hagynak ki. Lassan eljutunk oda, hogy a foci káros? :) De nem a foci dicsérete volt a hozzászólásom lényege. Mielőtt teljesen felbasznátok magatokat, a gyúrás unalmasságát állapítottam meg úgy, hogy a sok sport, amit kipróbáltam, azok közül általam a második leggyakrabban, leghosszabb ideig űzött ágáról beszélek.

Duncan 2009.02.24. 17:36:17

"Sok laikus azt hiszi, hogy elég a lábakat bemelegíteni, mert monoton a mozgás" Akikről beszéltem, azok nem szarral gurigáznak, vér profiknak simán meg kell állniuk sokszor meccs közben, hogy az izmokat a társak megnyújtsák abban a klasszikus "baszós" pózban. De nem azt mondtam, hogy a foci káros, csak, hogy van jobb is nála bizonyos szempontból, mint ahogy a gyúrásnál is jobb a foci, egészen más szempontból. A probléma eleve az, hogy faszság volt a gyúrást bármilyen labdajátékhoz hasonlítani.

Ismeretlen_41918 2009.02.24. 17:51:01

jahh, a cigit csak fiatalon meghalás ellenzéseként hoztam fel

kavicsq 2009.02.25. 10:30:00

Eszemben sem volt semmihez se hasonlítani...Egész konkrétan azt mondtam, hogy unalmasnak tartom a gyúrást.

Ismeretlen_41918 2009.02.25. 11:12:20

cserébe rá kívánok szokni a futásra, csak nem megy túl jól. lehet, hogy még kicsit hideg is van hozzá :)

kavicsq 2009.02.25. 12:01:18

Amikor nem túl régen pár napra tavasz lett, kitaláltam, hogy ismét feljárok a Normafához futni rendszeresen. Másnapra ledöntött az influenza és egy hétig lázban feküdtem otthon. Most meg térdig érő hó van ott. Azt hiszem én is várok egy alkalmasabb időpontra a kezdéshez--

szikla 2009.02.25. 16:51:41

Csak nekem szimpatikus csörcsil a no sport mondatával?:D Báááz bringázni akarok máá!!

Duncan 2009.02.25. 17:23:11

Kavics wrote: "kibaszott unalmas. Semmi labda, semmi gól, nincs taktika, monoton."

szikla 2009.02.25. 18:53:43

Ez nekem? Friss szellő,szaladó táj,jó seggű bringás lányok körben,kibuggyanó keblek a kátyúkon.stb..ja,sör vagy fröccs félúton.;)

Duncan 2009.02.25. 22:47:05

Jah, ezt nem neked írtam, hanem a korábbi felvetésre Kavónak.

kavicsq 2009.02.26. 10:38:37

Mindenáron te akarod hasonlítani a focihoz. Azt mondtam unalmas és azt, hogy miért. Hiányzik belőle az izgalom és a gyúrósok is érzik, hogy nem árt futópadra állni (jajj, az még rosszabb, mint a gyúrás :), evezni, vagy bármi aerob mozgást végezni. Mielőtt végképp pánikba esnél, nem akarlak lebeszélni róla. Csináld, én a heti egy-kettőnél nem bírok többet!

kavicsq 2009.02.26. 21:48:28

Ha már itt tartunk: Mikor megyünk Balatont megkerülni bringával? Május 1 hosszú hétvégével kecsegtet. Szikla, ha már nem csak egy vállad van, akkor uccu neki. Sátor, hálózsák, kemping!

Duncan 2009.02.27. 12:17:49

" Mindenáron te akarod hasonlítani a focihoz. " MIVVVAN?! Komolyan mondom felbaszol. Labdajátékhoz hasonlítottad, aztán ilyeneket írtál, hogy : "egyértelmű hogy a "nincs sportértéke" az túlzás, de egy focihoz képest nulla.." Egyszerűen sírsz, hogy lusta vagy alakot formálni, vagy nem csinálod elég hatékonyan és komplexusaid vannak azok miatt, akiknek meg a testépítéstől önbizalmuk lesz meg jól is néznek ki tőle veled ellentétben. Aztán meg beszélsz hülyeségeket, hogy sportérték így meg úgy. Hagyjuk a faszba, mert ez már röhej.

kavicsq 2009.02.27. 15:18:09

Ejha, ügyes vagy! Azt hiszem erre kár is reagálnom ettől többet: Köszönöm az elemzést, eddig nem is értettem mi lehet a problémám a gyúrással. Biztosan én értettem félre valamit a lelkemben és igazából szívesen csinálnám, csak hát a lustaság győzött és magyarázatokat találtam helyette :) Nevetséges volt ez a hozzászólásod! Remélem indulat váltotta ki és meglátod a hülyeséget benne. Az meg, hogy kiragadsz egy mondatot és ezzel akarsz bizonyítani, szánalmas. Az idézett mondatom előtt szereplő hozzászólásodban kezdted emlegetni a focit, mint hasonlatot. És még egy utolsó dolog: teljesen egyértelmű, hogy nem mindegy hogy nézek ki, de tuti, hogy nem a kinézet a fontos számomra egy sportban. Pont ez a bajom a gyúrással, hiszen a kinézeten kívül minimális a haszna bármely más sporttal szemben (mielőtt sakkokat hozol fel példaként, természetes, hogy nem mindre gondoltam). Lehet, hogy nem vagyok annyira hiú, mint te és számomra egy csapatsport, taktikai sport, aerob mozgás többet ér, mint a tükörbe feszíteni. Pont ezért tartom unalmasnak, hiszen nem azt kapom tőle, amiért sportolni szeretek!

Duncan 2009.02.27. 17:20:18

Összesen három dolgot szeretnék mondani. 1. Ezt írod a LEGELSŐ KIBASZOTT hozzászólásodban: "1, kibaszott unalmas. Semmi labda, semmi gól, nincs taktika, monoton." Mivel más játékban is kell taktika, meg van gól, meg labda, ezért feltételezem, hogy nem a focira akartál célozni, amit tudtommal elég gyakran nyomsz, meg szereted csinálni és a vitában is újra meg újra elővetted... Ebben az esetben bocsánat. Labdajáték ugye sok van. 2. Indulatból írtam, mert felcseszem magam, ha valaki egy ilyen nonszensz dologban köti az ebet a karóhoz (én is szoktam egyébként ilyet, jogosan basszák fel magukat rajta mások is). 3. A harmadikat elfelejtettem, de mindegy is már, leszarom ezt a hülyeséget. Gondolom a hiúsággal volt kapcsolatos, de az már végképp off topic.

Ismeretlen_41918 2009.02.27. 17:29:23

na, minnyá odabaszok!

kavicsq 2009.02.27. 17:50:20

Tök jogos az odabaszás! Azt viszont tökre nem értem, hogy az általam kipróbált dolgokról kialakult véleményemet miért kell bármi másra átfordítani. Járok gyúrni, unalmasnak tartom, szeretek minél hamarabb végezni vele! (ha ezt írom megkérdezitek mi bajom vele, így inkább leírtam az első hozzászólásban)

saul 2009.02.27. 19:26:24

Szerintem a foci az unalmas, mert nekem mindig a kiskőrösi Major Vs Csányi teremfoci jut eszembe róla, és az cseppet sem szórakoztató. :D Valójában ökörködésnek jó, meg a futás kevésbé monotonná tételére viszonylag hatékony is. Viszont a rendes sportolás nyilvánvalóan a küzdősport-gyúrás kombó. :D

Duncan 2009.02.27. 21:49:37

Egyébként is, ha nem gyúrsz, csak focizol, mit fogsz csinálni ha helyzet van? http://www.youtube.com/watch?v=ljlBU6baLiQ

czr 2009.02.28. 11:14:37

szal' mikor iszunk?:p muslica túra kőrösön, helyben v.melyik köv. napos hétvégén?

Ismeretlen_41918 2009.02.28. 13:38:39

én ezt az 'n' nélküli muslincát nem tom megszokni. viszont inni bármikor.
süti beállítások módosítása