Friss topikok

  • A Román: kircsi lista, saját gyűjtés? (2015.09.21. 14:30) antitüntetőknek válasz
  • borisz: @kavicsq: na, így már legalább valós indokom is van arra, hogy miért toltam át estére :) kösz az ... (2014.02.22. 19:12) diéta 2014 - 14. nap
  • b0risz: @koljano1: természetesen a meló miatt kellett, magamtól még húztam volna :) (2014.02.18. 20:19) diéta 2014 - 11. nap
  • b0risz: most azt mondom, hogy nem akarok koffeint inni, ha ekkora para a ledzsalás róla. persze, buliban b... (2014.02.08. 09:16) diéta 2014 - 3. nap
  • b0risz: www.nosalty.hu/recept/spenot-pesto (fészbúkon dobta rám treszáné) én annyival megnehezítettem a do... (2014.02.06. 20:41) diéta 2014 - 2. nap

most akkor ünneplünk, vagy mi van?

2009.03.22. 10:08 b0risz

anno teljesen nyíltan és őszintén támogattam ezeket, de aztán persze egyszer csak beláttam magam is (mint rengeten velem együtt), hogy ezek kutyaütők, fosnak megtenni, amit megkéne, amit meg tesznek, azt bár ne tennék.

szóval nem tom van-e még józan lény a kárpát-medencében, aki képes lenne kiállni ferkó mellett, de az sem világos számomra, hogy jobb lesz-e nekünk így, hogy lesz egy másik emeszpés prájmminiszterünk.

jobb lesz?

(és vicces mellékszálként elgondolkodtam azon is, hogy mi lesz a "gyurcsánytakaroggy" kiabátorokkal, vajh mily nevet vesznek majd a szájukra?)

36 komment

Címkék: politik

A bejegyzés trackback címe:

https://zahar.blog.hu/api/trackback/id/tr225241074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duncan 2009.03.22. 13:05:56

Viszont ezzel a lépésével sikeresen győzött meg pár százezer embert (köztük engem is) arról, hogy rendelkezik egy az itthoni politikusok körében igazi különlegességnek tekinthető tulajdonsággal, úgynevezett felelősségtudattal. Tegye fel a kezét aki meghallgatta a teljes lemondóbeszédet és az alapján úgy ítéli meg, hogy ilyen rokonszenves beszédet más magyar politikus szájából el tudna képzelni (még az sem kell, hogy szintén fejből mondja el). És nevezze is meg azt az embert. :-)

Duncan 2009.03.22. 13:07:00

A linket én kiposztoltam volna a helyedben, Roba. http://index.hu/video/2009/03/21/gyurcsany_ferenc_lemond_a_miniszterelnoksegrol/

greendoki 2009.03.22. 16:59:17

Tök mindegy ki a miniszterelnök,úgyis kb.3 gazdasági csoport érdekképviselete/vagy pénze/ostorozza a szekeret,aminek már nincs is kereke! Hungarikum látványosságnak jó lesz! Dőljünk hátra megtébolyodás előtt a fotelba,és várjunk csak várjunk..vagy a lottó ötösre,vagy a halálra!

válságos · http://valsag.tumblr.com 2009.03.22. 19:15:16

Duncan: én azt mondom, hogy ez csak egy trük a részéről és így semmiképp nem rokonszenves. ráadául ezt a lépést már korábban meg kellett volna tennie. az nem épp egy jó megoldás, hogy először lepusztítja az országot (ami már a válság előtt megtörtént), hazudozik és csak ezután mond le. megtehette volna, mielőtt szétlopnak mindent, de nem. ezt sem nevezném rokonszenvesnek, sőt.

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 09:07:17

hát igen, ez elég gázos. meg ahogy figyelgetem a híreket, simán lehet, hogy marad a hjúgrent imitátor, mert ugye nem azt mondta, hogy lemondok, hanem, hogy, "ha találtok helyettem valakit, aki mindenkinek jó, akkor lemondok" szóval sztem 24% esélye van, hogy marad ferkó

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 09:19:59

bazz, ez a valósidejű államadósság számlálód nagyon kemény: http://valsag.tumblr.com/post/83930515/allamadossag-szamlalo sírjunk mind! egyébként ez az államadóság dolog jogilag hogy a faszban van? so én, mint banki hitelt direkt elvből fel nem vevő* pógár mégis személyesen tartozom a világ bankjainak? szóval, elvihetnek rabszolgának, vagy egyszerűen majd elhordják a házunk alól a földet egy szép napon, ha beüt az államcsőd? *= egyszer régen próbáltam a vállalkozásomat hitelből elindítani, de kiröhögtek, akkor megfogadtam a kurvaanyátok állapotot a hitelintézetekkel szemben

kavicsq 2009.03.23. 10:01:39

Hát nekem az a példa jut eszembe, mint amikor a bűnös a bíróság előtt megbánja bűneit. Ettől nem lesz szimpatikus, maximum enyhíti a körülményeit...Oké, hogy nem ő a felelős, de ő adta az arcát hozzá. Akkor lett volna szimpatikus, ha ezt az utóbbit nem teszi...de ő mindig kiállt az elmúlt évek politikája mellett.

Duncan 2009.03.23. 10:30:06

Gyerekek. Soroljátok már föl azokat a magyar politikusokat az elmúlt 18 évből, akik önszántukból lemondtak egy jelentősebb hatalmi pozícióból azzal az indokkal, hogy jobb lesz ez így az országnak. Roba: Azért tud csak úgy lemondani, hogy "ha találtok jobbat", mert a magyar alkotmányjogi rendszer csak konstruktív bizalmatlanságival ad lehetőséget új kormány alakítására anélkül, hogy rögtön új választások is legyenek. Ergo ha Te vagy a miniszterelnök és lemondanál, de nem akarod, hogy OV legyen a kormányfő, gyakorlatilag ez az egyetlen lehetőséged.

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 11:06:03

kavics szavaival vagyok kénytelen egyetérteni. az igaz, hogy tényleg nem volt még senki aki ezt megtette volna, de emlékeim szerint olyan se, aki ennyire szarul végezte volna a dolgát. (medgyó lehet, hogy tudott volna rosszabb lenni, de ezt már hál' istennek sosem tudjuk meg)

Duncan 2009.03.23. 11:15:12

Ezzel nem értek egyet. Szerintem Gyurcsány az eddigiekhez képest kurvára nem volt rossz kormányfő. Legrosszabb meg pláne nem. Ott baszta el, hogy a reformkísérleteiben hibákat vétett, amit a többiek nyilván nem követhettek el, mivel meg sem kíséreltek semmiféle szerkezeti átalakítást. Eddig csak benne láttam akarást, mindenki más szimplán csak tehetetlen fasz volt. Ha valamit elhiszek a legutóbbi beszédéből, akkor az éppen az, hogy látta: senki nem akar tenni semmit, ezért akart magára vállalni mindent.

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 11:46:21

elmondom mért volt a legrosszabb: mert hiába mondta, hogy mit kéne, aztán vagy visszatáncolt, vagy az ellenkezőjét tették végül. sokat vitatkoztunk itt is ezeken a mankikon, és én sokszor meg is próbáltam védeni pl kavóval szemben, de aztán egyre többször történt, hogy a valami helyett semmi se lett. mostanra az van a hatalmas reformjaiból, hogy minden visszaállt a 2002-es állapotokra, mármint nem a gazdaság helyzetre, hanem a jogi körülményekre gondolok. finanszírozási, törvényi szempontból kb ugyanott tartunk a közigazgatást, az adórendszert, az egészségügyet, minden állami szart tekintve, mint amikor elkezdték, csak közben ezt a semmit is hitelből fedezték. na, ezért a legrosszabb.

Duncan 2009.03.23. 12:47:18

Ezen ne kezdjünk el megint vitatkozni, de például épp az egészségbiztosítási pénztárakat sikerült nullszaldóra kihozni, bár a többi dologban tény, hogy többnyire balfaszságok voltak (még akkor is, ha pl. az adórendszer, meg a közigazgatás átalakítása kibaszottul kínos téma, amihez szvsz ilyen gazdasági és politikai helyzetben egyszerűen nem lehetett jól hozzányúlni). Nekem a legnagyobb szívfájdalmam egyébként az, hogy ezzel sokak számára olybá' tűnhet, hogy a jobboldal kibaszottul destruktív, együttműködésre képtelen, sértődött, gyermeteg politikájával eredményt lehet elérni (mert lám lemondatták a miniszterelnököt). Ha Orbán Viktor, ez az ország nyakán élősködő, százszor elutasított, alkalmatlan fráter valamilyen úton módon ismét miniszterelnök lesz, én szentül megesküszöm rá, hogy elköltözöm az országból.

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 14:34:09

jaj, ne ilyet! mert ű lesz az pedig. végre először nyerheti meg pártja az országgyűlési választást. biztos örülnek majd, meg minden.

noco 2009.03.23. 16:10:42

hát nem tudom, szerintem ez alkotmányjogilag úgy van, h ha a kormány lemond, akkor akkor nem automatikus az előre hozott választás, hanem a közt. elnök jelöl valakit (mint rendesen) és ha az első megnevezés után 40 napig nem választ az OGY új min.elnököt, akkor köteles az államfő feloszlatni a parlamentet. A konstruktív bizalmatlansági indítványra most gondolom azért van szükség, h sólyom ne szóljon bele a jelölésbe de egyébként szerint az csak képzelgés h gyurcsány maradna a poszton. azért jelentette be a lemondását mert min.elnöként már semmit nem tudott lép, egy darab mozgástere nem volt, most viszont egy csapásra van helye: lépéskényszerbe hozta a szadeszt, a fideszt, meg az ex-mdft, plusz kuss van a pártban, és most gyanítom egy pár napig még ő fogja a lapokat osztani

Duncan 2009.03.23. 16:22:51

"hanem a közt. elnök jelöl valakit (mint rendesen) és ha az első megnevezés után 40 napig nem választ az OGY új min.elnököt, akkor köteles az államfő feloszlatni a parlamentet" Egyrészt igen, Sólyom szerepe miatt, másrészt meg amiatt sem lett volna ez jó megoldás, mert elvileg időigényesebb mint a konstruktív.

noco 2009.03.23. 16:52:10

ha nincs konstruktív bizalmatlansági indítvány, hanem másfél hét alatt megállapodik az mszp-szdsz h kit támogatnának, aztán a kormány lemond, akkor sólyom azt jelölné akit megneveznének, mert csak neki lenne esélye kormányt alakítani, nyilván ehhez már késő van,de jobban nézett volna ki, mert furcsán hangzik h a min.elnök bizalmantsági indítványt indít maga ellen, mert neki bizalmat kellene kérnie és ha az nincs meg akkor lemondania

kavicsq 2009.03.23. 18:05:23

Egy blogról: "Azért az már tényleg sok mindent elárul Ferenc szavahihetőségéről, hogy még azt sem merik elhinni az emberek, ha azt mondja, hogy lemond. Rögtön megy a speki, hogy mi a trükk, hol van ebben a csavar, és a végén majd mindenki megállapítja, hogy az a csavar, hogy nincsen csavar, mennyire trükkös már! Mint mikor egy vacak krimi attól lesz rendhagyó, hogy tényleg az a gyilkos, akire első perctől gyanakszik bárki, mert véres volt a felöltője. Szóval ennyire egyszerű nem lehet, hogy lemond, minimum egy óratoronyból kellene leesnie hosszas kardozás és ezer lépcsőfok háttal való megmászása után, egyre erősödő zene mellett. Az , hogy nem így történik, azt igazolja, hogy dimenziót vált, palladinná erősödik, és majd valami más arcban tér vissza, hogy sanyargasson minket. Mondjuk Viktoréban."

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 18:12:46

hátborzongató :)

Duncan 2009.03.23. 18:19:21

De azért azt tényleg ne felejtsük már el, hogy GYF megítélésében a jobboldali közpolitikai retorika és a média is kurvára benne van, ergo nem feltétlen racionális a mostani lépése mögött sem kizárólag a hatalomvágyó sátán másodlagos indokait keresgélni (csakúgy, ahogy mindez részben nyilvánvalóan Orbán Viktor esetében sem igaz).

Ismeretlen_41918 2009.03.23. 18:26:50

figyejjé má. ne hagyd már ki az _embert_ a számításból, azt meg pláne ne, hogy a szóban forgó egyed elsősorban politikus.

kavicsq 2009.03.23. 19:34:01

Nem mellesleg dicsérni egy olyan politikust, akinek a kormányzása alatt csődközeli helyzetbe kerül az ország, szerintem túlzás.

Duncan 2009.03.23. 20:39:57

Az, hogy szerintem nem ő volt az eddigi legrosszabb kormányfő ne legyen már dicséret. Nem vagyok gazdasági szakember, de kötve hiszem, hogy az ország gazdasági helyzetének felelőse mindössze egy Gyurcsány Ferenc nevű ember. Ez demagógabb szöveg, mint, hogy én az ő politikai karakteréhez hasonló embereket szeretnék a jövőben az ország vezetésében látni. Nem sunyi pöcsöket, megélhetési getymókat akik fosnak bármihez hozzányúlni, hanem olyanokat akik kísérleteznek átverni bizonyos dolgokat ezen a rothadó gépezeten, próbálják megmozgatni az állóvizet, most még csak kavicsot aztán téglát baszni bele. Aztán elcseszik először, másodszor, harmadszor meg talán csinálnak valami faszát.

kavicsq 2009.03.24. 10:02:43

Mielőtt egy végtelenségbe folyó vitát indítunk meg, jelzem, hogy én sem vagyok gazdasági szakember és csak a környezetemből táplálkozom. Ez az ember pár éve kijelentette, hogy részben az ő kormányzása alatt nem történt semmi. Nem tettek semmit, csak ültek egy helyben. Majd elkezdett vadul kapkodni. Semmit nem hallott meg, senkire nem figyelt, egyszerre próbált mindenbe belefogni. Sok-sok hang volt akkor (nem politikai), aki figyelmeztette, hogy ezt így nem lehet. Adóemelések, iszonyú szerkezeti átalakítások, rengeteg pénz beleölése után végül csak egy minimális változás történt. Az általad említett TB rendszeren látszódik meg még a mai napig, hogy tényleg történt változás, a többi rész szinte érintetlen maradt vagy sok kínlódás után visszaállt az eredeti helyzetre. Én lennék az első, aki leszarja, hogy Gyurcsány csinál kánaánt vagy Orbán, vagy bárki más. De a helyzet az, hogy semmivel nem tett többet ez a kormány, mint bármelyik másik az elmúlt időkben. Akart, látszatja volt, de bénák voltak megalkotni. A megítélés biztosan több szemszögből nézhető, van benne jó és rossz, de a lényeg, hogy minimális "reformot" hoztak létre végülis. Azt mondod, hogy Gy akarta, de nem sikerült neki, ezért szimpatikus. Hát nekem meg ezért nem kell. Ugyanannyit tett, mint bármelyik más kormányfő..minimális átalakítást, csak ő majdnem 7 év alatt...Nem ment neki, lemondott. Ez így természetes (más demokráciákban).

kavicsq 2009.03.24. 10:05:32

Bocs, egy dologra nem reagáltam. Senki nem mondta, hogy Gyurcsány az egyszemélyes felelőse a gazdasági helyzetnek, de tény, hogy ő adta az arcát az egészhez és nem vitatható, hogy az ő dolga lett volna tenni ellene.

Duncan 2009.03.24. 11:28:59

Magyarországon a rendszerváltás óta politikus nem mondott le vezető beosztásból, tök mindegy, hogy jó volt-e amit csinált, vagy nem. Még a minisztereket is mindig kibaszkodni kellett, mert mindenki ragaszkodott az x milliós fizetéséhez meg a vállalati autóhoz, függetlenül attól, hogy egyébként fikarcnyit is értett-e ahhoz, amit csinált. Tök mindegy, mivel vádolták, milyen gusztustalan aljasságokra derült fény egy politikus tevékenységével kapcsolatban, egyszerűen SOHA SENKI nem volt hajlandó vállalni a felelősséget egyszerűen semmiért. Én annyit állítok, hogy ha ebben a kurva országban a miniszterelnök hajlandó azt mondani, hogy elnézést kér a hibáiért, tévedéseiért, és lemond azzal az indokkal, hogy a személye ne legyen akadálya egy a válság megoldásának módját illetően kialakuló konszenzusnak, akkor ez a lépés (amely -- hangsúlyozom -- részben persze nyilvánvalóan taktikai lépés is!) előremutató egy a jövőben a tetteiért esetlegesen felelősséget vállalni képes politikai elit kialakulásának irányába. Hogy őszinte legyek minél többet foglalkozom a politikatudománnyal, annál jobban gyűlölöm és megvetem már ezt a rendkívül átgondolatlanul összerakott, hibrid, félkész, logikátlan, ostoba magyar politikai rendszert, ami kizárólag arra jó, hogy pártkatonák harsogják a pártálláspontokat, és soha semmilyen ügyről ne kerüljön be újszerű álláspont a törvényhozás gépezetébe. Kizárólag megélhetési politikusaink vannak, akik számára bármiféle közösségi érdek masszívan a személyes érdekeik mögött foglal helyet. Nem fogok elkezdeni papolni arról, hogy GYF politikai karaktere mennyiben és miért megy ezzel a negatív gyakorlattal szemben, de nekem a jövőben ilyen típusú politikusok kellenének (nyilván megfosztva bizonyos ostoba tulajdonságoktól). PS: ROBA MI A SZARÉRT KELL EZ A ROHADT MATEMATIKAI FELADAT A KOMMENT ELKÜLDÉSÉHEZ?! Nem lehetne ezt egyszerűbben megoldani??

kavicsq 2009.03.24. 14:16:08

A részemről ebben egyetértünk. Gyurcsány felelőséget vállalt én meg egyetértek Duncannal. He-he... Annyit azért hozzáfűznék, hogy szintén a magyar politika szánalmasságát mutatja, hogy egy ilyen tettnek örülni lehet..

Duncan 2009.03.24. 15:12:57

Persze, olyan mint a magyar foci. Egy bátor kapuralövés a válogatottban és a kommentátor már sírva üvölt.

Ismeretlen_41918 2009.03.25. 09:42:09

sajnos volt egy masszív szpemtámadás és mussz volt valamit tennem ellene, de a capcha-t rühellem, so ez maradt.

Duncan 2009.03.25. 13:37:02

Pedig -- ha arra a "milyen szó szerepel a képen" dologra gondolsz -- sokkal célszerűbb, mint az a trükk szvsz. Nem beszélve arról, ha nem figyelek és elgépelem, kibasz egy "jaj elkúrtad" oldalra, visszalépek és beképelek, mire "kiáradt a kommentfolyó" következik. Annoying.

Ismeretlen_41918 2009.03.25. 13:50:32

sajnálom, ez a legjobb módszer. ha nekem meg nyóc á'talánossa' egy egyszerű összeadás, vagy kivonás tán nektek is fog :)

Ismeretlen_41918 2009.03.30. 18:33:02

hát nem tom mennyivel leszünk előrébb ezzel a nemzetközi értelemben kompatibilis nevűvel...

kavicsq 2009.03.30. 19:20:47

Szerintem annyira, mintha Viktor Ádert ültetné oda :)

Sötétzöld 2009.04.01. 18:51:27

Próbálj meg olyan néppel valamit, bármit is kezdeni, amely nem hajlandó a saját egészségére költeni 300 forintot, pl. Gyurcsány legnagyobb hibája az volt, hogy az Orbán-jelenségre nem találta a gyógyírt. Voltaképp egy népszavazással eltelt, és fölül lett írva három év - no meg minden reform lehetőségnek az alapja dőlt romba -, köszönhetően a ma már nem olyan fiatal és nem is olyan demokratáknak. Próbálj meg úgy posztolni ide, hogy valaki(k) folyamatosan kihúzza(ák) a hálózatból a csatlakozót. (Lásd: Sólyom, Ügyészség, Orbánság, Szadesz, Emeszpén belüli ellenzék, stb.) De csitt, mi hang tör át az ablakon: Bajnai takaródj! A miniszterelnök folytatása egy kanál vízben. :)

Ismeretlen_41918 2009.04.01. 19:05:39

igen, ez is igaz, és tényleg nagyon nem jó, sőt kurva para, de ezzel azért óvatosan: ne fogjunk mindent vityára!

Sötétzöld 2009.04.02. 08:41:42

Látok, olvasok, következménye, hogy nem is tettem én olyat.
süti beállítások módosítása